Podgląd wydruku ze szczegółami szkolenia
www.szkolenia.wolterskluwer.pl
Jak skutecznie pozyskać klienta i wykreować nowe usługi?
I dzień
10:00 – 10:30 | Rejestracja uczestników |
10:30 – 12:00 | Trening efektywnej komunikacji perswazyjnej w sprzedaży
|
12:00 – 12:30 | Przerwa kawowa |
12:30 – 14:00 | Warsztaty procesu sprzedaży – nawiązanie kontaktu i otwarcie rozmowy
|
14:00 – 15:00 | Przerwa obiadowa |
15:00 – 16:30 | Analiza potrzeb klienta
|
16:30 – 17:00 | Przerwa kawowa |
17:00 – 19:30 | Trening prezentacji oferty i negocjacji z klientem
|
19:30 – 20:00 | Czas wolny |
20:00 | Kolacja |
II dzień
9:30 – 10:00 | Śniadanie |
10:00 – 11:30 | Finalizacja zlecenia i negocjacje z klientem
|
11:30 – 12:00 | Przerwa kawowa |
12:00 – 15:00 | Warsztaty twórcze tworzenia procesu sprzedaży w kancelarii doradztwa podatkowego
|
15:00 – 16:00 | Obiad |
od 25 lat związany ze sprzedażą i zarządzaniem sprzedażą w tych dziedzinach zna gorycz porażek, ale i smak sukcesów; między innymi pracując przez 8 lat w Grupie ING był piątym agentem na 3000 agentów, oraz najlepszym menadżerem zespołu sprzedażowego na 600 zespołów w Polsce (tajemnica tych sukcesów tkwi w procesowym podejściu do sprzedaży i do zarządzania procesem sprzedaży); od 9 lat prowadzi własną działalność doradczą i coachingową oraz pomaga przy analizie potrzeb, projektując zajęcia na miarę potrzeb Klienta; po wielu latach pracy w branży usługowej wypracował autorskie programy szkoleniowe, które są dla Państwa gwarancją wyuczenia praktycznych i skutecznych umiejętności w zakresie procesu usług, sprzedaży i zarządzania.
Doradca podatkowy, od roku 1992 Właściciel Kancelarii Doradztwa Podatkowego A.F.O. (świadczącej usługi w zakresie prawa podatkowego, usługowego prowadzenia rachunkowości oraz outsourcingu spraw kadrowo-płacowych). Trener biznesu i wykładowca z wieloletnim doświadczeniem. W 2018 r. obronił tytuł doktora nauk ekonomicznych rozprawą doktorską, pt. "Coaching jako instrument kreowania wiedzy w kancelariach doradztwa podatkowego". Realizuje szkolenia z zakresu polityki podatkowej, przedsiębiorczości, zarządzania, prawa podatkowego, finansów metodą treningu i coachingu zespołowego.
Autor licznych publikacji m.in. dotyczących problematyki podatków, rachunkowości, zarządzania finansami i zarządzania kancelarią doradztwa podatkowego (w tym 10 publikacji książkowych, 22 referaty, ponad 50 artykułów). Współautor pierwszego w Polsce podręcznika z zakresu przedsiębiorczości pt.: „Zarządzanie małą firmą".
doktor nauk ekonomicznych; adiunkt w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu; lider zespołu trenerów Firmy Szkoleniowo – Usługowej „Binsztok i Partnerzy”; w latach 2005–2009 prezes Oddziału Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa we Wrocławiu; autor ponad 70 publikacji naukowych, artykułów prasowych i książek nt. zarządzania, marketingu oraz psychologicznych technik wywierania wpływu społecznego w tym książek pt.: „Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej” oraz „Kompendium technik perswazyjnych”; wykładowca w AGH w Krakowie na studiach podyplomowych z zakresu pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz zarządzania nieruchomościami; ponadto trener wielu firm i stowarzyszeń zajmujących się pośrednictwem w obrocie nieruchomościami; prowadzący warsztaty i prelekcje w Okręgowej Radzie Adwokackiej oraz Okręgowej Izbie Radców Prawnych we Wrocławiu, Zielonej Górze i Koszalinie, a także w Izbach Komorniczych – we Wrocławiu i Krakowie; (przykładowe referencje na www.binsztok.pl); kierownik naukowy pierwszych w Polsce studiów podyplomowych z zakresu mediacji; redaktor naukowy książek z zakresu mediacji: „Poradnik skutecznego mediatora. CZ.1 – Zagadnienia prawne i ekonomiczne oraz CZ.2 – Zagadnienia psychologiczne i komunikacyjne”; laureat nagrody Ministra Edukacji i Szkolnictwa Wyższego za najlepszą książkę z zakresu zarządzania organizacjami; jeden z nielicznych naukowców, którzy łączą i wykorzystują najnowsze odkrycia w dziedzinie ekonomii i psychologii do generowania zysków w biznesie; doradca i trener firm, które z powodzeniem stosują w praktyce umiejętność niezauważalnego oddziaływania na myśli, emocje i zachowania innych ludzi.