Podgląd wydruku ze szczegółami szkolenia
www.szkolenia.wolterskluwer.pl
W 2017 roku zapraszamy Państwa do wzięcia udziału już w V edycji Letnich Szkół. W tym roku spotkamy się w zupełnie wyjątkowym miejscu - Opactwie Benedyktynów w Tyńcu.
|
Moduły tematyczne |
||
22 sierpnia |
Progman Kadry |
Progman Finanse – część I |
Progman Wyposażenie |
|
- zastosowanie typów operacji dla kont rozrachunkowych, - rozliczenia zobowiązań / należności, - automatyczne księgowanie wpłat i zapłat. |
- ewidencja ilościowa i ilościowo-wartościowa, - zasady przygotowania typowych dokumentów związanych z obrotem nimi, - sposoby przygotowania bogatej gamy zestawień.
- wycena majątku trwałego, - klasyfikacja środków trwałych a stawki amortyzacyjne, - dokumentowanie ruchu w majątku trwałym - zasady sporządzania typowych dokumentów związanych z obrotem środkami trwałymi (OT, LT, PT), protokołów i innych, - zasady ewidencjonowania zmiany wartości, stawki amortyzacyjnej środków trwałych.
- generowanie kodów kreskowych, - wybór odpowiednich materiałów eksploatacyjnych.
- pojęcie, sposoby i terminy przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku trwałego i wyposażenia, - przygotowanie dokumentacji (zarządzenie, harmonogram prac, oświadczenia osób itp.), - metody prawidłowej inwentaryzacji (komisje inwentaryzacyjne, osoby odpowiedzialne, itp.), - tworzenie arkuszy spisu z natury, - rozliczanie niedoborów i nadwyżek poinwentaryzacyjnych. |
|
23 sierpnia |
Progman Płace |
Progman Finanse – część II |
Progman Rozrachunki |
|
- Rb-34S w zakresie wykonania dochodów i wydatków zgromadzonych na rachunku dochodów wydzielonych, - sprawozdania w zakresie operacji finansowych: Rb-N, Rb-Z, Rb-UZ.
- Informatyczny System Zarządzania Budżetami Jednostek Samorządu Terytorialnego – BESTI@, - Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa – TREZOR. |
- wprowadzenie danych o jednostce, określenie formy rozliczenia z Urzędem Skarbowym, - konfiguracja połączenia z systemem Progman Finanse, - definiowanie Użytkowników programu, - praca z kartoteką dostawców / odbiorców, - tworzenie słownika towarów oraz usług, - generowanie Jednolitego Pliku Kontrolnego.
- obsługa słownika rodzajowego zakupów, - ewidencja dokumentów zakupów, - rejestracja faktur z mechanizmem odwrotnego obciążenia VAT, - praca z rejestrem zamówień wg grup CPV – Wspólnotowy Słownik Zamówień Publicznych, - zasady przygotowania wydruku pomocniczego do sprawozdania ZP-SR, - sporządzanie raportów/wydruków w zakresie zrealizowanych zakupów, - wystawianie not korygujących.
- ustalenie sposobu numeracji dokumentów sprzedaży, - definiowanie współczynnika sprzedaży, - tworzenie słownika form płatności, - zasady wystawiania dokumentów sprzedaży, - korygowanie dokumentów sprzedaży, - deklaracja VAT – zasady sporządzania oraz metody jej weryfikacji.
- zasady naliczania odsetek od nieterminowo regulowanych należności, - generowanie dokumentów windykacyjnych: - noty odsetkowe, - wezwania do zapłaty, - upomnienia. |