dostosowanie do infywidualnych potrzeb
dostosowanie do indywidualnych potrzeb
płatność po zrealizowanej usłudze
płatność po zrealizowanej usłudze

Najczęściej zadawane pytania

W trakcie naszych kontaktów z Państwem często pytają Państwo o aspekty organizacyjne związane ze szkoleniami. Wychodząc Państwu naprzeciw zgromadziliśmy najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami. Mamy nadzieję, że okażą się one dla Państwa pomocne. W przypadku dodatkowych pytań, jesteśmy do Państwa dyspozycji.

FAQ – Szkolenia online

Jak mogę się zgłosić na szkolenie?

Na szkolenie można się zgłosić na dwa sposoby:

  • korzystając z "formularza zgłoszeniowego on-line" dostępnego na naszej stronie internetowej, wypełniając go i wysyłając do nas elektronicznie
  • wysyłając wiadomość mailową lub skan zgłoszenia na adres szkolenia@wolterskluwer.pl lub bezpośrednio do opiekuna danego szkolenia podając dane osobowe uczestnika szkolenia oraz dane jednostki do wystawienia faktury.

Jak się dowiem, że zgłoszenie wysłane za pomocą strony szkoleniowej na pewno dotarło do Państwa?

Opiekun szkolenia w terminie do 1 dnia roboczego od dnia dostarczenia mu prawidłowego zamówienia prześle Państwu potwierdzenie przyjęcia zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej wskazany w zamówieniu.

Kiedy otrzymam dokładną informację o lokalizacji szkolenia?

Dokładną informację o miejscu szkolenia, harmonogramie i sprawach organizacyjnych otrzymają Państwo na adres mailowy na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia.

Czy możliwa jest zmiana uczestnika po potwierdzeniu jego danych i udziału w szkoleniu ?

Tak, do dwóch dni przed planowanym szkoleniem możliwa jest swobodna zmiana danych uczestnika.

W jakich godzinach odbywają się zazwyczaj szkolenia otwarte ?

Wszystkie szkolenia otwarte odbywają się w godzinach od 10.00 do 16.00

Gdzie odbywają się szkolenia otwarte?

Szkolenia otwarte odbywają się w centrach miast, w niewielkiej odległości od punktów komunikacyjnych PKP i PKS. Miejsca szkolenia ustalane są najpóźniej na 2 tygodnie przed realizacją szkolenia.

Czy będę miał zagwarantowane miejsce postojowe i zwrot opłaty parkingowej?

Organizator nie zapewnia miejsc postojowych na parkingu ani nie zwraca opłaty parkingowej. W związku z tym, że szkolenia odbywają się w centrach miast, z dostępem do parkingów publicznych, uczestnik ma możliwość swobodnego zaparkowania auta.

Czy podczas szkolenia przewidziana jest przerwa obiadowa lub kawowa?

Tak, podczas szkolenia przewidziane są 2 piętnastominutowe przerwy na kawę/herbatę i ciasteczka. Dodatkowo około 13.00 przewidziany jest jednodaniowy lunch.
Zarówno lunch jak i przerwy kawowe są wliczone w cenę szkolenia.

Co zawiera opłata za szkolenie?

W ramach szkolenia zapewniamy każdemu uczestnikowi:

  • w pełni zrealizowany program szkolenia wg harmonogramu określonego w ofercie,
  • opiekę Wykładowcy oraz możliwość indywidualnego zadawania pytań,
  • autorskie materiały szkoleniowe,
  • certyfikat potwierdzający udział w szkoleniu,
  • materiały piśmiennicze (notes, długopis).

Czy podczas szkolenia istnieje możliwość zadawania indywidualnych pytań wykładowcy?

W trakcie każdego szkolenia otwartego wykładowca przewiduje czas na indywidualne pytania uczestników. Jeśli podczas szkolenia uczestnik nie uzyska odpowiedzi na nurtujące pytanie, może je swobodnie zadać po zakończeniu wykładu czy podczas przerw kawowych lub przerwy lunchowej.

Czy dla grupy ok. 7-12 osób lub więcej można zorganizować szkolenie zamknięte w siedzibie Klienta?

Tak, na życzenie klienta możemy zorganizować wybrane przez niego szkolenie w dowolnym miejscu na terenie całej Polski. Jednak cena jednostkowa takiego szkolenia uzależniona jest od wielu czynników. W przypadku chęci organizacji szkolenia zamkniętego, dopasowanego do potrzeb Państwa grupy szkoleniowej, prosimy o kontakt z opiekunem szkolenia, którym się Państwo interesują.

Jak długi jest termin płatności faktury? Czy można go wydłużyć?

Standardowy termin płatności za szkolenie to 14 dni kalendarzowych. Fakturę otrzymają Państwo na szkoleniu lub na drugi dzień po szkoleniu pocztą, a termin płatności biegnie od daty wystawienia faktury.

Jeśli jednostka wymaga dłuższego terminu płatności, prosimy o poinformowanie o tym fakcie opiekuna szkolenia, podczas potwierdzania danych do faktury lub o wysłanie wiadomości mailowej z odpowiednią informacją na adres szkolenia@wolterskluwer.pl

Jestem osobą prywatną - czy mogę wziąć udział w szkoleniu?

Tak, przyjmujemy zgłoszenia również od osób prywatnych. Prosimy tylko aby pamiętać, żeby wpisać swoje dane kontaktowe w tym numer NIP.

Czy do faktury zostanie doliczony podatek VAT? W jakiej wysokości?

Jeśli udział w szkoleniu jest finansowany w minimum 70% ze środków publicznych, to faktura nie zostanie obciążona podatkiem VAT. W takim przypadku należy pobrać z formularza zgłoszeniowego oświadczenie o zwolnieniu z VAT. Jeśli udział w szkoleniu jest finansowany ze środków własnych/prywatnych, do faktury zostanie doliczony 23% podatek VAT.

Co oznacza sformułowanie – "czy udział jednostki jest finansowany ze środków publicznych"?

Środki publiczne to środki, którymi dysponuje każda instytucja publiczna w ramach zatwierdzonego i uchwalonego budżetu. Środkami publicznymi są też dotacje otrzymywane z budżetu i przeznaczone na działania statutowe. Jeśli opłata za szkolenie będzie wniesiona z takich właśnie środków, wtedy nie ma konieczności doliczania podatku VAT - zgodnie z interpretacją wydaną przez Ministerstwo Finansów.

Jeśli faktura będzie opłacona że środków prywatnych uczestnika lub pochodzących z innych źródeł (np. środki z darowizn, dobrowolnych wpłat na rzecz danej instytucji) wtedy konieczne jest doliczenie podatku VAT.

Czy można zrezygnować z udziału w szkoleniu, na które już wysłałam/em kartę zgłoszeniową?

Jeśli odwołasz udział tuż przed szkoleniem musisz się liczyć z kosztami. Bezkosztowe anulowanie udziału możliwe jest do 7 dni przed jego terminem.

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 0 801 04 45 45

szkolenia@wolterskluwer.pl