Konferencja

HR DIRECTORS SUMMIT 2017

HR DIRECTORS SUMMIT 2017
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Zapraszamy Państwa do udziału w VIII edycji konferencji HRDIRECTORS SUMMIT, która odbędzie się w 1 lutego 2017 roku, w hotelu Radisson Blu Centrum Hotel w Warszawie.

To co wyróżnia konferencję to program oraz sami prelegenci – osoby kształtujące politykę personalną. Jest to jedyna konferencja, podczas której występują wyłącznie dyrektorzy personalni prezentując własne projekty i wdrożenia. Konferencja nie skupia się na jednym zagadnieniu. Kluczem do wyboru prezentowanego rozwiązania jest jego wpływ na kondycję firmy i jej wynik.

Program VIII edycji HR Directors Summit obfitował będzie, podobnie jak w poprzednich latach, w najciekawsze studia przypadków i przeprowadzone przez dyrektorów HR kluczowych firm działających na terenie Polski.

Zapraszamy

Szczegóły konferencji

Program

Program

Program VIII edycji zostanie opublikowany w październiku 2016

  Program konferencji HR Directors Summit 2016
08.00 - 09.00 Rejestracja
Zapraszamy na poranną kawę
09.00 - 09.30 Otwarcie konferencji

Sylwia Gołaś-Olszak- Dyrektor Segmentu Firmy Medium, Segment Biznes i Edukacja; Wolters Kluwer
Monika Dawid-Sawicka - Dyrektor programowy; HR Directors Summit          
09.30 - 10.10

 Jak globalne zmiany technologiczne i społeczne wpłyną na sposób prowadzenia biznesu?  

Grzegorz Albrecht - Niezależny Strateg Biznesu, doradca zarządów  
dr Jan Zając - Prezes Zarządu; Sotrender 

10.10 - 11.00

Przedsiębiorczość pracownicza. Mit czy jedyna droga do przyszłości?
Debata z udziałem prezesów firm, członków zarządu i dyrektorów HR

Moderator:
Michał Grzybowski
- Partner w Dziale Doradztwa Podatkowego EY, Lider Zespołu People Advisory Services


Paneliści:
Marcin Beme
- Założyciel i CEO; Audioteka.pl
Katarzyna Bieńkowska - HR Director; P4 Sp. z o.o.
Kamila Skorupińska - Dyrektor Spraw Pracowniczych na Polskę i Czechy, Członek Zarządu; CEMEX Polska Sp. z o.o.
Adam Jenkins - Prezes Zarządu; Work Service S.A.

11.00 - 11.20

PRZERWA KAWOWA

11.20 - 12.10

Osoba w Roli - Rola w organizacji – jak rozwijać pozycje strategiczne? 
   
  Debata z udziałem prezesów firm, członków zarządu i dyrektorów HR

Moderatorzy:
 Iwona Sołtysińska - Dyrektor Merytoryczny; Wszechnica UJ
Monika Dawid-Sawicka - Dyrektor programowy; HR Directors Summit
Paneliści:
Igor Caban
- Dyrektor Zarządzający DHL Parcel Polska
Maja Chabinska - Rossakowska - Dyrektor ds. personalnych i członek zarządu DHL Express (Poland)
Maciej Jaeschke - Prezes Zarządu firmy Higma Service Sp. z o.o.
Monika Leonowicz - Dyrektor ds. organizacji, Członek zarządu firmy Szkło Sp. z o.o.
Agnieszka Popko - Managing Director, Członek Zarządu ds. Finansowych ECE Projektmanagement Polska Sp. z o.o.

12.10 - 13.00 LUNCH
  POLONIA I
NOWE WYZWANIA
POLONIA II
KREOWANIE ZMIANY
POLONIA III
NOWE ROLE I KOMPETENCJE
13.00 - 13.40 Historia 11 akwizycji – doświadczenia Oracle

Beata Wróblewska-Mazurkiewicz - Dyrektor HR na Polskę i Region Europy Środkowej, Afryki i Środkowego Wschodu; ORACLE
Leszek Smęt - HR Manager; ORACLE
Jestem przedsiębiorcą, choć pracuję na etacie, czyli o kreowaniu kultury przedsiębiorczości w procesie zarządzania zmianą w organizacji
Agnieszka Olszewska - Dyrektor ds. Personalnych, od 01.01.2016 roku Dyrektor  Sprzedaży, Członek Zarządu; Hilti (Poland) Sp. z o.o.
Anna Niziołek - HR Business Partner; od 01.01.2016 roku Dyrektor ds. Personalnych, Członek Zarządu; Hilti (Poland) Sp. z o.o.
HR Biznes Partner – moda czy realna potrzeba biznesowa? co oznacza w praktyce i kiedy partnerstwo HR z Biznesem może się udać?

Rafał Piskorski – Dyrektor Generalny na Europę Środkowo–Wschodnią;
De Lage Landen Leasing Polska S.A.
Marzena Budziszewska-Pettyn – Dyrektor Personalny na Europę Środkowo –Wschodnią;
De Lage Landen Leasing Polska S.A.
 
13.55 - 14.35

Znaczenie HR dla Compliance w przedsiębiorstwie

Prof. dr Bartosz Makowicz -
Instytut Compliance

Marta Cydejko – Dyrektor Naczelny ds. Zarządzania kapitałem Ludzkim; KGHM Polska Miedź S.A.

 

Lustro dla Zarządu – czyli jak HR może wspierać zmianę kulturową w działaniu

Barbara Rajmańska
– Członek Zarządu i Dyrektor Obszaru Zarządzania Zasobami Ludzkimi;
AXA Polska
Produktywność - czy jest to KPI dla HR?
Monika Roznerska
– Dyrektor Personalny; 
ArcelorMittal Poland
Anna Wyczesany - Dyrektor Biura Rekrutacji i Szkoleń; ArcelorMittal Poland
 
14.50 - 15.30 Spójność w zarządzaniu kompetencjami na przykładzie fabryk Jabile w Europie
Marzena Grzonkowska– Przyklęk -  European HR Manager; JABIL
‘Lesson learnt’ – stwórz odpowiednie warunki do tego, żeby zmiana mogła się dokonaćAnna Brzozowska - HR Director; RTB House                               
                                                                
Czego IT i HR mogą się nauczyć od siebie nawzajem? Jak przełożyć trendy w IT na działania HR?Arkadiusz Gasperczyk - Dyrektor Personalny; Lingaro
                                                                               
          

15.45 - 16.30

SALA POLONIA II

Poland goes global! Jak przygotować managerów do międzynarodowych wyzwań
Debata z udziałem dyrektorów HR i managerów pełniących międzynarodowe pozycje
Moderator:
Monika Chutnik - Dyrektor Zarządzająca; ETTA Global Leadership Consulting
Paneliści:

Asen Gyczew- Dyrektor ds. Projektów Strategicznych; SMYK sp. z o. o.
Elżbieta Malicka - Główny specjalista - Mobilność Międzynarodowa i Zarządzanie Talentem; KGHM Polska Miedź S.A.
Bożena Matejuk - HR & Communications Director; VGL Group Sp. z o. o
Aleksandra Paramuszczak - HR Manager; Pandora Jewelry Shared Services Sp. z o.o.

16.30 Zakończenie konferencji

 

Odbiorcy

Odbiorcy

Jest to jedyna konferencja, która adresowana jest do doświadczonych praktyków HR, decydentów podejmujących kluczowe decyzje w obszarze zarządzania ludźmi w firmach oraz ekspertów kształtujących politykę personalną.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Miejsce:
Radisson Blu Centrum Hotel Warszawa, Grzybowska 24A, 00-132 Warszawa
 
Termin konferencji:
1 lutego 2017 r.

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com