Konferencja

HR Tech Summit 2018

HR Tech Summit 2018
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Szczegóły konferencji

Program

Program

Agenda

Szczegóły agendy mogą uleć jeszcze zmianie

Godzina Firma/prelegent
  Sesja plenarna
8:30-9:00 Rejestracja
9:00-9:20 Joanna Rossa
Dyrektor Rynku Produktów HR
Wolters Kluwer Polska
Maja Gojtowska
Dyrektor Programowy konferencji HR Tech Summit 2018, autorka bloga Gojtowska.com
Otwarcie konferencji
9:20-9:50 Piotr Świętochowski
HCM Senior Sales Manager
Oracle
Łukasz Sobkowicz
HCM Sales Executive
Oracle
Cyfrowa (r)ewolucja HR. Moda czy konieczność?
9:50-10:20 Iwona Wieczorek
Dyrektor Zarządzająca
e-learning.pl
Jak nasze przyzwyczajenia zmieniają e-learning? Microlearning, mobile learning, v-learning
10:20-10:40 Przerwa kawowa
10:40-11:10 Agnieszka Czarnecka
Manager of HR Consultancy
HAYS Poland
Tomasz Szreder
Research & Analytics Manager
HAYS Poland
Koniec ery papieru – nowoczesny Assessment Centre
11:10-11:40 Karol Traczykowski
Prezes Zarządu
Goldenline
Transparentna rekrutacja - dlaczego to się w ogóle opłaca?
11:40-12:00 Przerwa kawowa
12:00-12:30 Romeo Grzębowski
Prezes Zarządu
Extended DISC
DETEKTORY ŚCIEMY czyli jak zatrzymać Millenialsów (i nie tylko) w firmie?
12:30-13:00 UCZESTNICY:
Katarzyna Michalak
Business Development Manager, Bee Talents
Anna Trochim
HR Business Partner Central Europe and Nordics, Grupa Spółek Danone
Olga Żółkiewicz
Employee Experience & Internal Communication Coordinator, Billennium
Jacek Krajewski
Business Development Manager w Emplocity.pl PROWADZĄCA:
Maja Gojtowska
Dyrektor Programowy konferencji HR Tech Summit 2018, autorka bloga Gojtowska.com
DEBATA: Marka osobista w świecie HR. Czy nowe technologie pomagają w jej budowaniu?
13:00-14:00 Lunch kanapkowy
  L&D
Moderator: Ewa Pomian-Jadżewska
Sourcing i rekrutacja
Moderator: Emila Wójcik
Zaangażowanie i komunikacja
Moderator: Joanna Rossa
14:00-14:30 Agata Mardosz-Grabowska
Project Manager
Questus.pl
5 kluczowych trendów w marketingu a potrzeby szkoleniowe Twojej organizacji Marcin Giełzak
Wiceprezes Zarządu
ShareHire
Programy poleceń pracowniczych. Jak budować społeczność wokół marki pracodawcy? Grzegorz Pollak
Key Account Consultant
Fellowes Polska S.A
Zanieczyszczone powietrze w pracy – przyczyny, konsekwencje, koszty
14:30-15:00 Szymon Janicki
Co-founder
HCM Deck
Przyszłość rozwiązań L&D - wnioski z raportu "L&D #Jutro" zrealizowanego przez HCM Deck we współpracy z HR Influencers Alina Michałek
HR Expert
HRlink

Rekrutacja po RODO –
jak ATS wspiera zarządzanie bazami danych

dr Ewa Podgórska-Rakiel
Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego
Nowoczesne technologie w pracy i mobilność pracowników a realia Kodeksu Pracy
15:00-15:20 Przerwa
15:20-15:50 Robert Augustyniak
Partner
Enxoo
Zarządzanie procesem szkoleń i rozwoju pracowników Michał Cal
Business Development Manager
Waywer.com
Jak dzięki wideo wiadomościom wzmocnić candidate i employee experience? Iwona Wieczorek
Dyrektor Zarządzająca
e-learning.pl
Motywacja w e-learningu! Stąd do skuteczności…
15:50-16:20 Marcin Dudek
Prezes Zarządu Documento Sp. z o.o.
Jak zautomatyzować "onboarding" pracownika, żeby zaoszczędzić czas i poprawić employer branding
16:20-16:30 Zakończenie konferencji

 

Odbiorcy

Odbiorcy

Konferencja skierowana jest dla praktyków w obszarze HR i kadr.

 

PAKIET HR (bezpłatny) – obowiązuje dla pracowników działów personalnych i kadr.

 

PAKIET KONSULTANT - obowiązuje przedstawicieli firm konsultingowych, doradczych, szkoleniowych oraz agencji zatrudnienia 2100,00 zł netto.

Partnerzy

Partnerzy

Instytut Analiz im. Karola Gaussa

Instytut Gaussa, jako firma doradcza pracuje inaczej niż wiele innych firm w Polsce. Swoje działania opieramy przede wszystkim na właściwej diagnozie („Evidence-based approach”). Posiadamy własne metody i narzędzia diagnostyczne. Opieramy się w swoim działaniu na wiedzy naukowej z zakresu psychologii organizacji oraz nauk o organizacji.

Pomagamy klientom rozwiązywać konkretne problemy oraz zwiększać ich skuteczność biznesową. W pracy z klientem stosujemy podejście partycypacyjne, koncentrujemy się na szybkim dostarczaniu oczekiwanego rezultatu.

Specjalizujemy się w kilku zakresach doradczych, w których dostarczamy skuteczne rozwiązania:

  • podnosimy kompetencje za pomocą unikalnej technologii (RPW™)
  • budujemy łatwe w użyciu modele kompetencyjne (kompetencje behawioralne na bazie empirii)
  • prowadzimy badania diagnostyczne menedżerów, handlowców, specjalistów (własna bateria testów psychologicznych)

Partnerzy merytoryczni

Uczelnia Łazarskiego

Jesteśmy wiodącą uczelnią ekonomiczno-prawniczą w Warszawie. Zostaliśmy uznani za najlepszą polską szkołę wyższą w globalnym rankingu U-Multirank przygotowanym na zlecenie Komisji Europejskiej. Przodujemy też w krajowych  rankingach. W notowaniach „Dziennika Gazety Prawnej” oraz „Rzeczpospolitej” mamy najlepszy Wydział Prawa i Administracji wśród uczelni niepublicznych. Nasz Wydział Ekonomii i Zarządzania plasuje się jako najlepszy praktycznie kształcący na rynku w ratingu „Briefu”. Oferujemy studia licencjackie, magisterskie, podyplomowe, MBA, LLM, szkolenia, kursy językowe oraz studia anglojęzyczne z brytyjskim dyplomem Coventry University. Budujemy swoją ofertę w oparciu o najwyższe standardy merytoryczne, doświadczoną kadrę akademicką i ekspercką, reprezentującą różne sektory gospodarki i instytucje administracji publicznej i samorządowej oraz organizacje non-profit. W budowie i realizacji programów opieramy się na współpracy z partnerami instytucjonalnymi. Wśród grona partnerów znajdują się m.in.: Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska, Polska Izba Gospodarcza Energii Odnawialnej (PIGEO),  Związek Powiatów Polskich, Polska Federacja Rynku Nieruchomości, Polskie Centrum Mediacji, Urząd Lotnictwa Cywilnego, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Izba Gospodarki Elektronicznej E-commerce Polska. Przygotowujemy  studentów do osiągania sukcesów zawodowych, poprzez samodzielne kształtowanie ścieżki kariery i zarządzanie swoim rozwojem w oparciu o specjalistyczną wiedzę, profesjonalne umiejętności oraz kwalifikacje.


Odwiedź stronę

Oracle

Oracle zdobywca nagrody HR Excellence Award w latach 2013-2015 za najbardziej innowacyjne rozwiązanie HR, dostawca kompleksowych rozwiązań IT dla biznesu, lider wśród dostaców oferujących rozwiązania dla HR w/g Gartnera oraz IDC. Zaufali nam m.in. Phillips, Accenture, AXA, UBS, Citi Group, Santander Group, Siemens, Xerox, Ford, Schneider Electric.

W Polsce firma działa od 1992 r, zatrudniając aktualnie ponad 600 specjalistów, w tym ponad 100 programistów rozwijających aplikacje Oracle HR w centrum R&D w Krakowie.

House of Skills

House of Skills to wiodąca marka na polskim rynku usług doradczo-szkoleniowych. Celem naszego działania jest dostarczanie skutecznej odpowiedzi na kluczowe wyzwania menedżerskie. House of Skills jest partnerem wielu międzynarodowych organizacji. Pracujemy zgodnie ze światowymi  standardami, oferując licencjonowane i autorskie know-how. Niezwykle ważne dla nas jest to, aby renomowane, sprawdzone na świecie rozwiązania można było efektywnie adaptować w polskich warunkach. Nasz know-how uporządkowany jest zgodnie ze zdefiniowanymi przez nas obszarami wyzwań menedżerskich: Strategie, Przywództwo, Talenty, Efektywność, Fundamenty pracy menedżera.

Kontakt

Kontakt

Kontakt w sprawie szkolenia:

Monika Gamdzyk

tel. +48 696 490 901

monika.gamdzyk@wolterskluwer.com

Maja Gojtowska

W sprawach merytorycznych Dyrektor ds programowych Tel: +48 606 525 253 e-mail: maja@gojtowska.com

Marta Olczak

W sprawie sponsoringu: Marta Olczak Project Sales Manager tel.: +48 728 323 629 e-mail: marta.olczak@wolterskluwer.com

Monika Gamdzyk

W sprawach organizacyjnych i promocyjnych: Monika Gamdzyk Kierownik Projektów Marketingowych Tel: +48 696 490 901 monika.gamdzyk@wolterskluwer.com
HR Tech Summit 2018

Organizatorzy i partnerzy

Partner
Partner merytoryczny
Partner merytoryczny
Partner merytoryczny

Informacje o cenie

  • Udział w konferencji
  • Pakiet konferencyjny
  • Lunch kanapkowy
  • Serwis kawowy

 

PAKIET HR (bezpłatny) – obowiązuje dla pracowników działów personalnych i kadr – 0,00 zł.

 

PAKIET KONSULTANT - obowiązuje przedstawicieli firm konsultingowych, doradczych, szkoleniowych oraz agencji zatrudnienia - 2100,00 zł netto.

Cena szkolenia:

Bezpłatne
Termin i miejsce:
Wkrótce nowe terminy

Zgłoszenia

Kontakt w sprawie zgłoszeń:
Monika Gamdzyk
Kierownik Projektów Marketingowych
tel. +48 696 490 901 monika.gamdzyk@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com