Bądź na bieżąco
Zapisz się na Newsletter!
In a talent market that is highly driven by (future) employees, companies are looking for many ways to attract and retain key contributors. Leaders are now more aware and knowledgeable about the important impact of employee engagement on their companies’ results. In our recent global engagement study, we found a positive relation between workplace satisfaction and the level of engagement. Well-designed offices, supporting employee’s needs have great potential to attract talent, positively influencing the behaviour and even changing the organizational culture.
On the HR breakfast our expert Lisa Glassner will share key insights of our Engagement report conducted together with the research institute Ipsos. Our event partner the Workplace Strategy division of Cushman and Wakefield will share the latest workplace trends and case studies.
PROGRAM
8.30-9.00 Registration
9.00-11.30 Presentation and discussion
11.30-12.00 Networking
The meeting will be held in English
During the meeting we will deep-dive into the topic of how space can influence behavior in the workplace. We will:
Our presenters will answer the following questions:
For over 105 years, Steelcase Inc. has helped create great experiences for the world's leading organizations, across industries. We demonstrate this through our family of brands - including Steelcase®, Coalesse®, Designtex®, PolyVision® and Turnstone®. Together, they offer a comprehensive portfolio of architecture, furniture and technology products and services designed to unlock human promise and support social, economic and environmental sustainability. We are globally accessible through a network of channels, including over 800 dealer locations. Steelcase is a global, industry-leading and publicly traded company with fiscal 2017 revenue of $3.0 billion.
Serwis HR to nowoczesna publikacja tworzona z myślą o dyrektorach i specjalistach ds. personalnych. Serwis HR to narzędzia i wiedza, jak realizować procesy HRM, by wspierały osiąganie celów biznesowych firmy w zgodzie z obowiązującym prawem i trendami z obszaru HR. Pomaga rozwiązywać codzienne problemy, dostarcza inspiracji do wdrażania projektów oraz narzędzia do ich realizacji.
Zawiera analizy praktycznych tematów, procedury wdrażania procesów HRM, studia przypadków, odpowiedzi na pytania użytkowników, raporty rynkowe, materiały szkoleniowe i narzędzie do zarządzania nimi oraz kompleksowy pakiet informacji niezbędnych w pracy działu personalnego. W wersji on -line program jest aktualizowany codziennie.
Serwis Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych to nowoczesna publikacja tworzona z myślą o Kadrowych. SPPiUS to narzędzia i wiedza, która pomaga radzić sobie z problemami kadrowymi i płacowymi. Gwarantuje szybki i niezawodny dostęp do informacji o zmianach w przepisach oraz o ich praktycznym znaczeniu i zastosowaniu.
Zawiera analizy praktycznych tematów, kompleksowy zbiór aktów prawnych z prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, aktywne wzory dokumentów, odpowiedzi na pytania użytkowników, stawki i wskaźniki, orzecznictwo sądów polskich i UE, stanowiska urzędów oraz kompleksowy pakiet informacji niezbędnych w pracy działu kadrowego.
W wersji on-line program jest aktualizowany codziennie.
Magazyn Personel Plus to fachowy miesięcznik dla branży HR. Skierowany jest do dyrektorów i specjalistów działów HR, właścicieli firm, szefów działów szkoleń oraz wszystkich zainteresowanych tematyką prawa pracy, zarządzania zasobami ludzkimi i coachingu.
Przedstawia polskich HR-owców, ich opinie i doświadczenia organizacji, które reprezentują. Materiały autorstwa ekspertów i praktyków z branży HR: szefów działów HR największych polskich firm, prezesów i czołowych konsultantów firm rekrutacyjnych, doradztwa personalnego, szkoleniowych, konsultingowych i doradczych, a także szefów organizacji związanych z polskim HR-em, trenerów, coachów, oraz specjalistów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych publikowane na łamach Personelu Plus są inspiracją do wdrażania zmian w organizacjach, dalszego dzielenia się wiedzą w dziedzinie HRM oraz rozwoju osobistego i pracowników.
Serwis prawny poświęcony tematyce kadrowej, prawu pracy, ubezpieczeniom społecznym i HR. Prezentowane są w nim praktyczne informacje dotyczące kadr i zarządzania kadrami, praktyczne analizy tematów kadrowych, odpowiedzi na problematyczne pytania, analizy i opinie ekspertów. Na bieżąco śledzi wszystkie najważniejsze zmiany w przepisach od początku procesu legislacyjnego aż po jego ukończenie i przedstawia skutki tych zmian w codziennej aktywności pracodawców i kadrowców. Przypomina o ważnych terminach i wydarzeniach kadrowych.W Serwisie omawiane jest najnowsze orzecznictwo oraz interpretacje wydawane przez SN, NSA, MPiPS, ZUS oraz PIP, a także przedstawiane są opinie ekspertów i ich odpowiedzi na pytania z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i bhp.
Na stronach Serwisu zamieszczane są informacje o szkoleniach i konferencjach z zakresu kadr i HR, które pomagają zdobyć wiedzę i umiejętności praktyczne w tej dziedzinie. Prezentowana jest bogata oferta publikacji Wolters Kluwer poświęconych problematyce prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz HR.
Partner, Head of Workplace Strategy CEE at Cushman & Wakefield. Maciej has 8 years of experience in office industry, developing innovative & productive workplaces for companies all over EMEA, ranging from Cisco and Nokia, through Unilever to Swiss Re and JP Morgan
Aleksander Szybilski background spans 5 years within the design of office space and 3 years in project management connected with opening new office spaces. Aleksander latest experience was gained inside Samsung company where he was responsible for corporate workplace, gathering workplace requirements from employees, change management, communication and presentation to senior management, coordination of spaceplanes and budget preparation
Lisa Glassner has an international background within global companies to shape people’s behavior and enhance leadership capabilities. She started her career with Steelcase five years ago where she held various positions in the learning and development function; prior to her current role Lisa was leading the L&D group in EMEA. Her thorough knowledge in the learning function helps her identifying key insights for desired behavioral change while translating them into requirements for the work environment.
This meeting is dedicated to:
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych.
W ofercie wydawnictwa Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. znajdują się produkty elektroniczne, książki i czasopisma jak również szkolenia online i konferencje.
Śniadanie HR odbędzie się 24 maja 2017 r. (środa) w godzianch 9.00 - 12.00
w Restauracji Halka, ul. Puławska 43 w Warszawie.
Od godziny 8.30 rozpoczniemy rejestrację. Zapraszamy na poranną kawę i ciasteczko.
Udział BEZPŁATNY
Liczba miejsc ograniczona
Spotkanie skierowane tylko do pracowników działów HR i kadry
Śniadanie będzie prowadzone w języku angielskim, na miejscu nie będzie tłumacza.
Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)
Zapytaj o ofertęSkontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie
Wyślij zapytanieMasz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com