dostosowanie do infywidualnych potrzeb
dostosowanie do indywidualnych potrzeb
płatność po zrealizowanej usłudze
płatność po zrealizowanej usłudze
Szkolenie otwarte

Śniadanie HR: Ambicje i nierówne szanse - trudne połączenie pracy z obowiązkami rodzicielskimi

Śniadanie HR: Ambicje i nierówne szanse - trudne połączenie pracy z obowiązkami rodzicielskimi
Sytuacja, w której rodzice zmagają się z pogodzeniem pracy i życia rodzinnego, może negatywnie odbijać się na firmach i powodować utratę wartościowych pracowników. Na szczęście narzędzi do poprawy sytuacji jest wiele – począwszy od kultury organizacyjnej, poprzez komunikację, po organizację pracy i odpowiednie świadczenia dodatkowe.
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

                               

 

Podczas Śniadania HR eksperci Hays podzielą się z Państwem wynikami badania oraz zdobytą wiedzą, prezentując rozwiązania, które zdobywają coraz większą popularność w Polsce i pozwalają łączyć obowiązki zawodowe z rodzicielskimi. Spotkanie będzie również okazją do dyskusji i wymiany doświadczeń.

 

Szczegóły szkolenia

Program

Program

8.30 - 9.00 Rejestracja

9.00 - 10.30 Prezentacja wyników badania Kobiety na rynku pracy 2017 – Ambicje i nierówne szanse

  • Perspektywa kobiet i mężczyzn
  • Plany rozwoju i sukcesu zawodowego
  • Komunikacja ambicji zawodowych
  • Równe szanse – uznanie i wynagrodzenie
  • Kluczowe świadczenia dodatkowe
  • Polityka różnorodności w firmach
  • Rodzice w pracy

10.30 - 10.45 Przerwa kawowa

10.45 - 11.30 Dyskusja i wymiana doświadczeń

  • Dlaczego brakuje kobiet w zarządach firm i na wysokich stanowiskach dyrektorskich i menedżerskich?
  • Czy kobietom brakuje odwagi, motywacji i wiary w siebie?
  • Dlaczego tylko połowa kobiet uważa, że ich szanse na rozwój zawodowy są równe z mężczyznami?
  • Jak organizacje mogą pomóc pracownikom pogodzić obowiązki zawodowe z rodzinnymi?

11.30 - 12.00 Networking

Cele

Cele

Otoczenie często nie ułatwia kobietom awansu i rozwoju, a wielu pracodawców powiela stereotyp o ich mniejszej dyspozycyjności i skuteczności w biznesie. Z drugiej jednak strony kobiety mają o sobie niskie mniemanie, mniej chętnie podejmują wyzwania zawodowe i obawiają się pracy na wysokich stanowiskach. Przekonanie o nierównych szansach wynika również z praktyki i doświadczeń. Wiele kobiet – nawet tych pełniących dziś najważniejsze funkcje w firmach – napotkało na trudności w pogodzeniu życia osobistego z karierą zawodową.

 

Sytuacja, w której rodzice zmagają się z pogodzeniem pracy i życia rodzinnego, może negatywnie odbijać się na firmach i powodować utratę wartościowych pracowników. Na szczęście narzędzi do poprawy sytuacji jest wiele – począwszy od kultury organizacyjnej, poprzez komunikację, po organizację pracy i odpowiednie świadczenia dodatkowe.

Odbiorcy

Odbiorcy

Śniadanie HR dedykowane jest:

 

  • pracownikom działów HR
  • właścielom firm i menadżerom
  • osobom zajmującym się zarządzaniem zasobami ludzkimi

Organizator

Organizator

Wolters Kluwer Polska SA

Wolters Kluwer Polska SA jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer SA jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych.  

 

W ofercie wydawnictwa Wolters Kluwer Polska SA znajdują się produkty elektroniczne, książki i czasopisma jak również szkolenia i konferencje.

HAYS

Hays Poland jest firmą doradztwa personalnego należącą do międzynarodowej grupy Hays plc, która jest największą na świecie firmą zajmującą się rekrutacją specjalistyczną. Działając na rynku rekrutacyjnym od blisko 50 lat, Hays posiada 244 biur w 33 krajach. Łącznie pracuje w nich ponad 8700 ekspertów w 20 specjalizacjach. W 2002 roku otworzyliśmy pierwsze biuro w Polsce.

Od tego czasu umocniliśmy naszą pozycję na polskim rynku, stając się niekwestionowanym liderem w rekrutacji specjalistycznej. Obecnie w Hays Poland zatrudnionych jest ponad 190 osób w biurach w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Krakowie, Trójmieście, Łodzi, Poznaniu oraz Szczecinie. 

Świadczymy dopasowane do wymagań klienta usługi w zakresie rekrutacji specjalistów i menedżerów pozyskując najlepszych kandydatów do pracy stałej, tymczasowej oraz na kontrakt. Portfolio naszych usług obejmuje ponadto Executive Search, Recruitment Process Outsourcing (RPO) oraz marketing rekrutacyjny.

Z pasją wspieramy rozwój zawodowy profesjonalistów działających w różnych obszarach rynku, kierując się naszym motto „powering the world of work”.

Tym co wyróżnia nas spośród konkurencji jest unikalny system rekrutacji oparty o wyspecjalizowane dywizje, skupiające się na obsłudze poszczególnych sektorów rynku pracy. Dla naszych klientów jest to gwarancja dotarcia do najwyższej klasy specjalistów oraz możliwość pełnego dopasowanie procesu rekrutacji do ich potrzeb.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Śniadanie HR odbędzie się 20 czerwca 2017 roku (wtorek) w godzianch 9.00 - 12.00
w Restauracji Halka, ul. Puławska 43 w Warszawie. 

 

Udział BEZPŁATNY
Liczba miejsc ograniczona
Spotkanie skierowane tylko do pracowników działów HR i kadry

Kontakt

Kontakt

Kontakt w sprawie szkolenia:

Organizatorzy i partnerzy

Organizator
Organizator

Informacje o cenie i terminach

Cena szkolenia:
Bezpłatne
Termin i miejsce:
Wkrótce nowe terminy
Czas trwania:
3h

Zgłoszenia

Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 0 801 04 45 45

szkolenia@wolterskluwer.pl