dostosowanie do infywidualnych potrzeb
dostosowanie do indywidualnych potrzeb
płatność po zrealizowanej usłudze
płatność po zrealizowanej usłudze
Szkolenie produktowe
Gdańsk 11.04.2017, Koszalin 20.04.2017, Łódź 20.04.2017, Toruń 15.06.2017, Kielce 25.07.2017, Olsztyn 19.09.2017, Białystok 12.10.2017, Katowice 12.10.2017, Szczecin 17.10.2017, Poznań 17.10.2017, Kraków 14.11.2017, Kalisz 14.11.2017, Wrocław 21.11.2017

Zasady ewidencjonowania majątku jednostki oraz prowadzenia inwentaryzacji na przykładzie systemu Progman Wyposażenie - warsztaty komputerowe

Zasady ewidencjonowania majątku jednostki oraz prowadzenia inwentaryzacji na przykładzie systemu Progman Wyposażenie - warsztaty komputerowe
Progman Wyposażenie dedykowany jest jednostkom budżetowym i innym podmiotom sektora finansów publicznych, w tym placówkom oświatowym. Umożliwia prowadzenie pełnej ewidencji majątku ruchomego (określanego mianem wyposażenia) oraz aktywów trwałych, takich jak środki trwałe oraz wartości niematerialne i prawne.
Cena
317,00 zł/ os netto
(389,91 zł/os brutto)
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

Szczegóły szkolenia

Program

Program

1. Istota i elementy majątku w jednostkach sektora finansów publicznych.


2. Kryteria podziału majątku jednostki na poszczególne kartoteki w programie Progman Wyposażenie.


3. Zasady wprowadzania niskocennych elementów majątku jednostki do kartoteki wyposażenie:
a) ewidencja ilościowa i ilościowo-wartościowa,
b) zasady przygotowania typowych dokumentów związanych z obrotem nimi,
c) sposoby przygotowania bogatej gamy zestawień.


4. Sposoby ewidencjowania środków trwałych, pozostałych środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych:
a) wycena majątku trwałego,
b) klasyfikacja środków trwałych a stawki amortyzacyjne,
c) dokumentowanie ruchu w majątku trwałym - zasady sporządzania typowych dokumentów związanych z obrotem środkami trwałymi (OT, LT, PT), protokołów i innych,
d) zasady ewidencjonowania zmiany wartości, stawki amortyzacyjnej środków trwałych.


5. Nowoczesne sposoby znakowania majątku jednostki:
a) generowanie kodów kreskowych,
b) wybór odpowiednich materiałów eksploatacyjnych.


6. Zasady przeprowadzania inwentaryzacji w oparciu o nowoczesne rozwiązania:
a) pojęcie, sposoby i terminy przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku trwałego i wyposażenia,
b) przygotowanie dokumentacji (zarządzenie, harmonogram prac, oświadczenia osób itp.),
c) metody prawidłowej inwentaryzacji (komisje inwentaryzacyjne, osoby odpowiedzialne, itp.),
d) tworzenie arkuszy spisu z natury,
e) rozliczanie niedoborów i nadwyżek poinwentaryzacyjnych.


7. Pytania i odpowiedzi.

Eksperci

Eksperci

male

Zespół trenerów z systemów finansowo-księgowych linii Progman

 

Michał Grosz - Senior Product Manager

 

Absolwent Informatyki i Ekonometrii Wyższej Szkoły Informatyki i Ekonomii w Olsztynie oraz studiów podyplomowych – Rachunkowość Przedsiębiorstw na Politechnice Gdańskiej. Ukończył specjalistyczny kurs z zakresu kadr – płac w ODDK. Zajmuje się projektowaniem, rozwojem, wdrażaniem oraz szkoleniami z zakresu oprogramowania kadrowo – płacowego i finansowo – księgowego systemów informatycznych Progman od 2007 roku.

Bardzo żywiołowy i zorganizowany w pracy, w związku z czym swoje zainteresowanie – wędkarstwo spinningowe i spławikowe - traktuje jednocześnie jako formę aktywnego relaksu.

 

Dawid Suprynowicz - Product Manager

 

Posiada wykształcenie kierunkowe w zakresie finansów i rachunkowości, które zdobył na Uniwersytecie Gdańskim. Codzienny kontakt z Klientami oraz uczestniczenie w procesie wsparcia posprzedażowego bezpośrednio przekłada się na jego relewantny udział w rozwoju systemów finansowo-księgowych. Regularnie prowadzone szkolenia oraz wdrożenia dla jednostek sektora finansów publicznych nieustannie poszerzają jego doświadczenie. Stanowi ono uzupełnienie bogatej wiedzy merytorycznej z zakresu finansów oraz księgowości. Prywatnie osoba energiczna, emanująca pozytywną energią.

 

Katarzyna Kunikowska - Product Manager

 

Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego, posiadająca wyższe wykształcenie kierunkowe w zakresie ekonomii oraz finansów i rachunkowości. Jest zwolenniczką permanentnego kształcenia oraz doskonalenia swoich umiejętności, które przekładają się na jej wysokie kompetencje. Dysponuje ponadto kilkuletnim doświadczeniem we wdrażaniu szerokiego wachlarza rozwiązań finansowych. Na co dzień zajmuje się wsparciem merytoryczno-technicznym jednostek sektora finansów publicznych. 

 

 

 

 

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Lokalizacje szkoleń:

 

Lublin - Centrum Szkoleń i Innowacji (budynek Rupes) ul. Al. Racławickie 8 - 2 piętro, winda B (godz. 9:00-15:00)

SPRAWDŹ NA MAPIE>>

 

Warszawa - Centrum Konferencyjne Wilcza, ul. Wilcza 9 (godz. 9:00-15:00)

SPRAWDŹ NA MAPIE>>

 

Rzeszów - TEB Edukacja, ul. Żeromskiego 10  (godz. 9:00-15:00)

SPRAWDŹ NA MAPIE>>

 

Zielona Góra - Lubuska WK OHP - sala szkoleniowa Rubkon 2a (parter), ul. Zamenhofa 1 (godz. 9:00-15:00)

SPRAWDŹ NA MAPIE>>

 

Kontakt

Kontakt

Kontakt w sprawie szkolenia:

Rafał Rymkiewicz

tel. +48 516 005 818

rafal.rymkiewicz@wolterskluwer.com

Informacje o cenie i terminach

Cena szkolenia:
317,00 zł/ os netto ( 389,91 zł/os brutto )
Termin i miejsce:
11.04.2017 , Gdańsk
20.04.2017 , Koszalin
20.04.2017 , Łódź
15.06.2017 , Toruń
25.07.2017 , Kielce
19.09.2017 , Olsztyn
12.10.2017 , Białystok
12.10.2017 , Katowice
17.10.2017 , Szczecin
17.10.2017 , Poznań
14.11.2017 , Kraków
14.11.2017 , Kalisz
21.11.2017 , Wrocław
Czas trwania:
6 godzin (9:00-15:00)

Zgłoszenia

Kontakt w sprawie szkolenia:

Rafał Rymkiewicz

tel. +48 516 005 818

rafal.rymkiewicz@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 0 801 04 45 45

Obsługa szkoleń:

Kancelaria Prawna, Administracja, Samorząd

Małgorzata Libuda

tel: 600 485 180

Banki, Compliance, Ochrona Zdrowia, Edukacja i Oświata, Nieruchomości, Budownictwo

Joanna Kozerska

tel: 728 396 892

Księgowość, Podatki, HR-kadry, Ochrona Środowiska

Agata Fiodorow

tel: 664 729 369

Szkolenia Produktowe (Progman)

Rafał Rymkiewicz

tel: 516 005 818