Bądź na bieżąco
Zapisz się na Newsletter!
|
Moduły tematyczne |
||
22 sierpnia |
Progman Kadry |
Progman Finanse – część I |
Progman Wyposażenie |
|
- zastosowanie typów operacji dla kont rozrachunkowych, - rozliczenia zobowiązań / należności, - automatyczne księgowanie wpłat i zapłat. |
- ewidencja ilościowa i ilościowo-wartościowa, - zasady przygotowania typowych dokumentów związanych z obrotem nimi, - sposoby przygotowania bogatej gamy zestawień.
- wycena majątku trwałego, - klasyfikacja środków trwałych a stawki amortyzacyjne, - dokumentowanie ruchu w majątku trwałym - zasady sporządzania typowych dokumentów związanych z obrotem środkami trwałymi (OT, LT, PT), protokołów i innych, - zasady ewidencjonowania zmiany wartości, stawki amortyzacyjnej środków trwałych.
- generowanie kodów kreskowych, - wybór odpowiednich materiałów eksploatacyjnych.
- pojęcie, sposoby i terminy przeprowadzenia inwentaryzacji składników majątku trwałego i wyposażenia, - przygotowanie dokumentacji (zarządzenie, harmonogram prac, oświadczenia osób itp.), - metody prawidłowej inwentaryzacji (komisje inwentaryzacyjne, osoby odpowiedzialne, itp.), - tworzenie arkuszy spisu z natury, - rozliczanie niedoborów i nadwyżek poinwentaryzacyjnych. |
|
23 sierpnia |
Progman Płace |
Progman Finanse – część II |
Progman Rozrachunki |
|
- Rb-34S w zakresie wykonania dochodów i wydatków zgromadzonych na rachunku dochodów wydzielonych, - sprawozdania w zakresie operacji finansowych: Rb-N, Rb-Z, Rb-UZ.
- Informatyczny System Zarządzania Budżetami Jednostek Samorządu Terytorialnego – BESTI@, - Informatyczny System Obsługi Budżetu Państwa – TREZOR. |
- wprowadzenie danych o jednostce, określenie formy rozliczenia z Urzędem Skarbowym, - konfiguracja połączenia z systemem Progman Finanse, - definiowanie Użytkowników programu, - praca z kartoteką dostawców / odbiorców, - tworzenie słownika towarów oraz usług, - generowanie Jednolitego Pliku Kontrolnego.
- obsługa słownika rodzajowego zakupów, - ewidencja dokumentów zakupów, - rejestracja faktur z mechanizmem odwrotnego obciążenia VAT, - praca z rejestrem zamówień wg grup CPV – Wspólnotowy Słownik Zamówień Publicznych, - zasady przygotowania wydruku pomocniczego do sprawozdania ZP-SR, - sporządzanie raportów/wydruków w zakresie zrealizowanych zakupów, - wystawianie not korygujących.
- ustalenie sposobu numeracji dokumentów sprzedaży, - definiowanie współczynnika sprzedaży, - tworzenie słownika form płatności, - zasady wystawiania dokumentów sprzedaży, - korygowanie dokumentów sprzedaży, - deklaracja VAT – zasady sporządzania oraz metody jej weryfikacji.
- zasady naliczania odsetek od nieterminowo regulowanych należności, - generowanie dokumentów windykacyjnych: - noty odsetkowe, - wezwania do zapłaty, - upomnienia. |
V Letnia Szkoła z systemami linii Progman dedykowana jest dla użytkowników pracujących na jednym lub kilku spośród systemów: Progman Kadry, Progman Płace, Progman Finanse, Progman Rozrachunki, Progman Wyposażenie.
W zależności od rodzaju użytkowanego systemu i poziomu zaawansowania mają Państwo możliwość wyboru dopasowanej dla siebie ścieżki tematycznej, sposód wariantów:
1. Progman Finanse cz. I i cz. II,
2. Progman Kadry + Progman Płace,
3. Progman Finanse cz. I + Progman Rozrachunki,
4. Progman Wyposażenie + Progman Rozrachunki,
5. Progman Wyposażenie + Progman Finanse cz. II.
W formularzu zgłoszeniowym będą mogli Państwo oznaczyć swój wybór.
Jeżeli chcieliby Państwo uczestniczyć w szkoleniu z inaczej połączonymi modułami niż zaproponowane, prosimy o indywidualny kontakt z opiekunem szkolenia.
Bartłomiej Ciszek - Senior Product Manager
Posiada tytuł magistra ekonomii ze specjalizacją Finanse, Audyt i Podatki, który zdobył na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Wieloletnie doświadczenie w zakresie wdrażania programów i wsparcia klientów pomaga w zrozumieniu ich potrzeb i błyskawicznej reakcji na stawiane wymagania. Stała współpraca z jednostkami samorządu terytorialnego przekłada się na ciekawe, cieszące się zadowoleniem uczestników szkolenia. Odpowiedzialność za rozwój programów finansowo - księgowych sprawia, że wykonywana praca jest dla niego wielką przyjemnością. Prywatnie osoba empatyczna z dużym poczuciem humoru. Na co dzień fan sportów zespołowych, sam uwielbiający grać w siatkówkę.
Dawid Suprynowicz - Product Manager
Posiada wykształcenie kierunkowe w zakresie finansów i rachunkowości, które zdobył na Uniwersytecie Gdańskim. Codzienny kontakt z Klientami oraz uczestniczenie w procesie wsparcia posprzedażowego bezpośrednio przekłada się na jego relewantny udział w rozwoju systemów finansowo-księgowych. Regularnie prowadzone szkolenia oraz wdrożenia dla jednostek sektora finansów publicznych nieustannie poszerzają jego doświadczenie. Stanowi ono uzupełnienie bogatej wiedzy merytorycznej z zakresu finansów oraz księgowości. Prywatnie osoba energiczna, emanująca pozytywną energią. W wolnych chwilach koncentruje się na samodoskonaleniu poprzez regularne uprawianie sportu, w szczególności podnoszenia ciężarów. Interesuje się również beletrystyką kryminalną i sensacyjną.
Dagmara Pokorska - Senior Product Manager
Absolwentka Gdańskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej, kierunek Marketing i Zarządzanie. Posiada kilkuletni staż pracy w dziele kadrowo–płacowym dużego przedsiębiorstwa. Jako Senior Product Manager zajmuje się projektowaniem oraz rozwojem oprogramowania kadrowo–płacowego. Prowadzi również szkolenia i wdrożenia z zakresu merytorycznej i technicznej obsługi programów. Czas wolny spędza aktywnie lub z dobrą książką.
Józefa Synak - Junior Product Manager
Absolwentka Akademii Morskiej w Gdyni i Uniwersytetu Szczecińskiego na kierunkach Zarządzanie oraz Finanse i Rachunkowość. Posiada 3-letnie doświadczenie przy prowadzeniu kadr i płac w biurze rachunkowym. Obecnie odpowiedzialna za systemy kadrowo – płacowe. W wolnym czasie gra w planszówki oraz chodzi po górach.
W 2017 roku zapraszamy Państwa do wzięcia udziału już w V edycji Letnich Szkół. Cykl ten rozpoczął się w 2013 roku i przez ten czas gościliśmy Państwa w Trójmieście, Szczawnie Zdroju oraz w Starych Jabłonkach. W tym roku spotkamy się w zupełnie wyjątkowym miejscu - Opactwie Benedyktynów w Tyńcu. Będą tu mieli Państwo możliwość udziału w kompleksowych, 11-godzinnych warsztatach komputerowych, poświęconych obsłudze wybranych systemów linii Progman w niepowtarzalnej atmosferze XI-wiecznego kompleksu zakonnego. Podczas trzydniowego pobytu Uczestnicy, poza częścią warsztatową, będą mogli podejrzeć zakamarki Opactwa pod okiem przewodnika, skosztować benedyktyńskich specjałów, jak również udać się na spacer (nordick walking) po malowniczych nadwiślańskich szlakach.
Termin: 21-23 sierpnia 2017 r.
Miejsce szkolenia i zakwaterownia:
Dom Gości Opactwa Benedyktynów w Tyńcu, ul. Benedyktyńska 37
Dojazd:
Komunikacją miejską:
Z dworca PKP Kraków Główny lub PKS – autobusem lub tramwajem do Ronda Grunwaldzkiego, następnie autobusem 112 do centrum osiedla Tyniec.
Samochodem:
od Kielc – na skrzyżowaniu z wiaduktem w prawo w Opolską, przez rondo przy MAKRO – IKEA prosto, dalej na A4 i w kierunku Kraków Podgórze – Chyżne. Zostawiamy zjazd na lotnisko Balice i następny oznakowany zjazd jest Tyniec.
od Katowic – A4 po wyjeździe z bramek kierunek Kraków Podgórze – Chyżne. Zostawiamy zjazd na lotnisko Balice i jedziemy aż do oznakowanego zjazdu na Tyniec.
od Tarnowa – w Wieliczce wjazd na A4 i kierunek Katowice – lotnisko Balice do oznakowanego zjazdu na Tyniec.
od Myślenic – wjechać na A4 w kierunku Katowice – lotnisko Balice do oznakowanego zjazdu na Tyniec.
Harmonogram:
21 sierpnia:
od 16:00 - zakwaterowanie uczestników
18:00- kolacja
22 sierpnia:
od 7:00 - śniadanie
9:00-14:30 - warsztaty komputerowe (w trakcie obiad)
15:00-16:30 - zwiedzanie Opactwa Benedyktynów z przewodnikiem
18:00 - kolacja
23 sierpnia:
od 7:00 - śniadanie
9:00-14:30 - warsztaty komputerowe (w trakcie obiad), wykwaterowanie Uczestników
Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)
Zapytaj o ofertęMasz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com