Podgląd wydruku ze szczegółami szkolenia
www.szkolenia.wolterskluwer.pl
Doradca podatkowy, czy pracownik biura rachunkowego jest często zaangażowany we wdrażanie zmian u klienta, a także ingeruje w jego procesy decyzyjne. Przyczynia się to do powstania specyficznych więzi opartych na doświadczeniach ze wspólnego rozwiązywania problemów, na wprowadzaniu różnych rozwiązań, a także na odpowiedzialności za efekty doradztwa. W tym kontekście staje się oczywiste, że klient współtworzy wartość. Przemawiają za tym następujące argumenty:
Podstawą urzeczywistnienia idei współtworzenia wartości przez klienta staje się celowe wykorzystanie narzędzi umożliwiających „wydobywanie” potencjałów współpracy. W tym aspekcie zarządzanie kancelarii i biura rachunkowego polega na ciągłym inwestowaniu w rozwijanie relacji, doskonalenie komunikacji interpersonalnej oraz tworzenie warunków do kreowania i strumieniowania wartości dodanej przez wdrożony proces zarządzania wiedzą.
Warunkiem niezbędnym urzeczywistnienia tej koncepcji jest rozpoznanie kanałów strumieniowania wartości, a następnie zarządzanie nimi. Takie podejście uruchamia następujące możliwości:
Agenda:
Doradca podatkowy, od roku 1992 Właściciel Kancelarii Doradztwa Podatkowego A.F.O. (świadczącej usługi w zakresie prawa podatkowego, usługowego prowadzenia rachunkowości oraz outsourcingu spraw kadrowo-płacowych). Trener biznesu i wykładowca z wieloletnim doświadczeniem. W 2018 r. obronił tytuł doktora nauk ekonomicznych rozprawą doktorską, pt. "Coaching jako instrument kreowania wiedzy w kancelariach doradztwa podatkowego". Realizuje szkolenia z zakresu polityki podatkowej, przedsiębiorczości, zarządzania, prawa podatkowego, finansów metodą treningu i coachingu zespołowego.
Autor licznych publikacji m.in. dotyczących problematyki podatków, rachunkowości, zarządzania finansami i zarządzania kancelarią doradztwa podatkowego (w tym 10 publikacji książkowych, 22 referaty, ponad 50 artykułów). Współautor pierwszego w Polsce podręcznika z zakresu przedsiębiorczości pt.: „Zarządzanie małą firmą".