Podgląd wydruku ze szczegółami szkolenia
www.szkolenia.wolterskluwer.pl
Dzięki szkoleniu dowiesz się:
- Jak zorganizować pomoc psychologiczno-pedagogiczną uczniom, ich rodzicom oraz nauczycielom
- Czym różnią się zajęcia organizowane w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej od zajęć rewalidacyjnych
- Jakie obowiązki ma dyrektor, a jakie nauczyciele i specjaliści w zakresie pomocy psychologiczno-pedagogicznej
- Jak dokumentować udzielanie pomocy psychologiczno-pedagogiczne
Szkolenie skierowane jest do:
- dyrektorów i wicedyrektorów oraz nauczycieli i specjalistów zatrudnionych w przedszkolach, szkołach i placówkach oświatowych
Absolwentka Wyższej Szkoły Pedagogiki Specjalnej w Warszawie (obecnie: Akademia Pedagogiki Specjalnej) w zakresie oligofrenopedagogiki oraz administracji publicznej na Uniwersytecie Warszawskim. Wieloletni pracownik Ministerstwa Edukacji Narodowej, m.in. na stanowisku dyrektora w Departamencie Zwiększania Szans Edukacyjnych, radcy ministra i naczelnika Wydziału Specjalnych Potrzeb Edukacyjnych. Doświadczenie zawodowe zdobyła również pracując kilkanaście lat na innych stanowiskach związanych z oświatą - w przeszłości nauczyciel i wychowawca w specjalnym ośrodku szkolno-wychowawczym, a także wizytator w kuratorium oświaty.
Ekspert prawa oświatowego w zakresie pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, współautor zmian w przepisach prawa dotyczących uczniów niepełnosprawnych w latach 2008-2015. Współtwórca oraz recenzent przeznaczonych dla przedszkoli, szkół i placówek wybranych materiałów dydaktycznych i publikacji poświęconych problematyce kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz udzielania im pomocy psychologiczno-pedagogicznej.