Podgląd wydruku ze szczegółami szkolenia
www.szkolenia.wolterskluwer.pl
Zanim rozpoczniemy przygotowanie pierwszego postępowania prowadzonego na nowych zasadach powinniśmy się zastanowić, jakie organizacyjne i prawne podwaliny tego procesu stworzyć w strukturze organizacyjnej zamawiającego. Pomocne w tym zakresie będzie szkolenie, w trakcie którego uczestnicy pozyskają wiedzę co do konieczności zmiany wewnętrznych procedur, regulaminów i wzorów dokumentów.
Powyższe jest niezbędne przede wszystkim dla właściwego wdrożenia elektronicznych procedur udzielania zamówień, udzielania zamówień bagatelnych i tzw. zamówień krajowych, przygotowania planów postępowań, czy też tworzenia nowych dokumentów - przed wszczęciem postępowania oraz po wykonaniu umowy. Te kwestie mogą być też ważne z punktu widzenia realizacji obowiązku dokumentacyjnego i archiwizacji dokumentów według nowego PZP, pracy komisji przetargowej, czy badania konfliktu interesów na nowych zasadach.
Podczas szkolenia dowiesz się:
Podczas szkolenia będzie można zadać pytania Ekspertowi, a po szkoleniu możliwe będzie uzyskanie certyfikatu z udziału w szkoleniu.
Pracownik Katedry Prawa Informatycznego i Zawodów Prawniczych Wydziału Prawa i Administracji UMCS w Lublinie, radca prawny, odnotowana w rankingu "50 najbardziej wpływowych prawników" Dziennik Gazeta Prawna w 2016, członek Regionalnej Komisji Orzekającej w sprawie naruszenia dyscypliny finansów publicznych przy Regionalnej Izbie Obrachunkowej w Krakowie, były Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, członek i rzecznik prasowy Krajowej Izby Odwoławczej. Wieloletni praktyk w dziedzinie zamówień publicznych.