Celem szkolenia online jest przedstawienie konkretnych zasobów w systemie LEX, które mogą być pomocne w przygotowaniu się do zmian i codziennej pracy księgowego oraz doradcy podatkowego. Zaprezentowane zostaną najnowsze komentarze autorów, poradniki a także wzory pism i narzędzia. Duży nacisk zostanie położony na sposoby dotarcia do poszukiwanych dokumentów.
Omówione zostaną również kluczowe funkcje serwisów podatkowych LEX.
Program:
1. Omówienie zasobów i metod dotarcia do wszystkich dokumentów na poniższych przykładach:
a) Faktury korygujące
b) Zmiany w JPK_VAT
c) Karty paliwowe a VAT
d) Opodatkowanie nieruchomości w działalności gospodarczej
- Co zawiera serwis? Omówienie zakresu serwisu, w szczególności: aktów prawnych, orzeczeń, interpretacji, pytań innych użytkowników wraz z odpowiedziami ekspertów, wzorów, zestawień, procedur postępowania oraz innych dokumentów wspierających pracę praktyków zajmujących się księgowością.
- Jak dotrzeć do potrzebnych informacji?
- Proste dotarcie do kluczowych dokumentów za pomocą paneli na pulpicie.
- Wyszukiwanie za pomocą wyszukiwarki oraz łatwe zawężanie wyników wyszukiwania.
- Jak korzystać z porad ekspertów? Centrum Pomocy Profesjonalisty – omówienie form i zasad kontaktu z ekspertami merytorycznymi (mailowo, telefonicznie, uczestniczenie w szkoleniach online „na żywo” z możliwością zadawania pytań).
- Jak szkolić się ze zmian w przepisach w czasie, który Tobie odpowiada? Korzystanie z nagrań szkoleń online zawartych w serwisie.
- Jak pracować z aktem prawnym? Nawigacja w ramach aktów, wersje czasowe przepisów, korzystanie z dokumentów merytorycznie powiązanych z przepisem, drukowanie, zapisywanie, wysyłanie.
- Jak bez wysiłku śledzić zmiany w prawie podatkowym? Alerty – ustawianie automatycznych powiadomień o zmianach w aktach prawnych i/lub przepisach.
- Jak skrócić czas ponownego dotarcia do kluczowych dokumentów? Aktówka – miejsce w serwisie, w którym możesz przechować najistotniejsze dokumenty z LEX.