Program
Część I: Omówienie zasobów i metod dotarcia do wszystkich dokumentów na poniższych przykładach:
- Polski Ład
- Krajowy System e-Faktur
- Podpisywanie sprawozdania finansowego
Część II: Kluczowe funkcje serwisu.
- Jak dotrzeć do potrzebnych informacji?
- Proste dotarcie do kluczowych dokumentów za pomocą paneli na pulpicie księgowym.
- Wyszukiwanie za pomocą wyszukiwarki oraz łatwe zawężanie wyników wyszukiwania.
- Jak korzystać z porad ekspertów? Centrum Pomocy Profesjonalisty – omówienie form i zasad kontaktu z ekspertami merytorycznymi (mailowo, telefonicznie, uczestniczenie w szkoleniach online „na żywo” z możliwością zadawania pytań).
- Jak szkolić się ze zmian w przepisach w czasie, który Tobie odpowiada? Korzystanie z nagrań szkoleń online zawartych w serwisie.
- Jak pracować z aktem prawnym? Nawigacja w ramach aktów, wersje czasowe przepisów, korzystanie z dokumentów merytorycznie powiązanych z przepisem, drukowanie, zapisywanie, wysyłanie.
- Jak bez wysiłku śledzić zmiany w prawie podatkowym? Alerty - ustawianie automatycznych powiadomień o zmianach w aktach prawnych i/lub przepisach.
- Jak skrócić czas ponownego dotarcia do kluczowych dokumentów? Aktówka – miejsce w serwisie, w którym możesz przechować najistotniejsze dokumenty z LEX.