Program:
Część I
Omówienie zasobów i metod dotarcia do dokumentów na poniższych przykładach:
- zmiany w ubezpieczeniach społecznych od 1 stycznia 2022 r.,
- zmiany wynikające z Polskiego Ładu,
- zmiany w opodatkowaniu (podniesienie progu podatkowego i kwoty wolnej),
- ulga dla klasy średniej,
- zmiany w składce zdrowotnej,
- skutki podatkowe i składkowe nielegalnego zatrudniania,
- ochrona sygnalistów i zgłaszanie nieprawidłowości.
Część II
- Dostosowywanie ustawień systemu LEX do własnych preferencji.
- Tworzenie skrótów na stronie startowej kierujących do nowości oraz najważniejszych dokumentów lub zbiorów publikacji.
- Omówienie wyszukiwania dokumentów wspierających pracę praktyków z Działów Kadr i/lub Działów HR: analizy, komentarze praktyczne, poradniki, pytania i odpowiedzi ekspertów, zestawienia, kalkulatory, merytoryczne szkolenia online.
- Praca z aktem prawnym i dokumentami powiązanymi (wersje czasowe, śledzenie zmian, drukowanie, wysyłanie).
- Zasady korzystania z konsultacji merytorycznych z ekspertem (zadawanie pytań drogą mailową, infolinia merytoryczna).
- Automatyzacja śledzenia zmian w prawie - system Alertów.