Podgląd wydruku ze szczegółami szkolenia
www.szkolenia.wolterskluwer.pl
1. TAX Alert – do czego służy, jakie problemy rozwiązuje i do kogo jest skierowany?
Kluczowe korzyści programu.
Dostęp do gotowych newsów przygotowanych przez ekspertów Wolters Kluwer
(autorzy, zakres tematyczny, częstotliwość publikacji)
2. Jak zacząć pracę z TAX Alert?
Logowanie do produktu
Konfiguracja konta
Dodawanie logo i kolorów firmowych
Wybór szablonu graficznego biuletynu
3. Tworzenie bazy wysyłkowej i profilowanie klientów
Zapis na biuletyn za pomocą formularza zgłoszeń – konfiguracja formularza
Import zbiorczy z Excela
Ręczne dodawanie klientów
Profilowanie bazy – korzystanie z gotowych etykiet i tworzenie własnych
Przypisywanie własnych etykiet
Zarządzanie etykietami własnymi
4. Gotowe newsy (wiadomości)
Struktura newsa (wyróżnienia, przykłady, grafiki, podstawa prawna)
Edycja i dostosowanie newsa do własnych potrzeb
5. Dodawanie własnego newsa
6. Tworzenie biuletynu i wysyłka
Automatyczna wysyłka newsów – konfiguracja
Edycja listy odbiorców
Podgląd gotowego biuletynu
Nadanie tytułu
Automatyczne zestawienie wysyłki
7. Potwierdzenia odbioru
Włączenie funkcji odczytania newsa
Sprawdzenie potwierdzeń
Ponowienie wysyłki do osób, które nie potwierdziły odbioru
Ekspert w dziedzinie nowych technologii pomagających usprawnić pracę w przedsiębiorstwach. Absolwent Szkoły Głównej Handlowej – kierunek Marketing i Zarządzanie oraz Wydziału Prawa na Uniwersytecie Warszawskim, wykładowca SGH. Twórca startaup’u Documento – pierwszego rozwiązania typu document automation w Polsce. Posiada bogate doświadczenie związane z prowadzeniem projektów informatycznych oraz marketingiem nowych technologii.
Product Manager, Wolters Kluwer Polska
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego.
W Wolters Kluwer odpowiedzialna za rozwój produktów narzędziowych Lex Documento, Tax Alert, Legal Alert, skierowanych do pracowników biur rachunkowych oraz kancelarii prawnych.