Plan szkolenia:
- rejestr umów zawartych przez jednostki sektora finansów publicznych – podstawy prawne funkcjonowania;
- zakres podmiotowy – kto ma prowadzić rejestr umów;
- rejestr umów a procedury dostępu do informacji publicznej;
- które umowy wykazywać w rejestrze umów;
- czy wykazanie umowy w rejestrze umów oznacza udostępnienie ich treści;
- treść rejestru umów;
- dostęp do rejestru umów a ochrona prywatności oraz ochrona danych osobowych - jak przygotować się do zapewniania dostępu do informacji zawartych w rejestrze umów w kontekście obowiązków wynikających z RODO;
- prowadzenie rejestru umów na tle przepisów ustawy o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego
Szkolenie skierowane jest w szczególności do:
- inspektorów ochrony danych osobowych w jednostkach sektora finansów publicznych;
- kierowników jednostek sektora finansów publicznych;
- osób odpowiedzialnych za realizację dostępu do informacji publicznej w tych jednostkach i członków ich zespołów oraz ich współpracowników;
- kierowników komórek organizacyjnych w jednostkach sektora finansów publicznych.