Podgląd wydruku ze szczegółami szkolenia
www.szkolenia.wolterskluwer.pl
1. Legal Alert – do czego służy, jakie problemy rozwiązuje i do kogo jest skierowany?
Kluczowe korzyści programu.
Dostęp do gotowych newsów przygotowanych przez ekspertów Wolters Kluwer
(autorzy, zakres tematyczny, częstotliwość publikacji)
2. Jak zacząć pracę z Legal Alert?
Logowanie do produktu
Konfiguracja konta
Dodawanie logo i kolorów firmowych
Wybór szablonu graficznego biuletynu
3. Tworzenie bazy wysyłkowej i profilowanie klientów
Import zbiorczy z Excela
Ręczne dodawanie klientów
Profilowanie bazy – korzystanie z gotowych etykiet i tworzenie własnych
Przypisywanie własnych etykiet
Zarządzanie etykietami własnymi
4. Gotowe newsy (wiadomości)
Struktura newsa (wyróżnienia, przykłady, grafiki, podstawa prawna)
Edycja i dostosowanie newsa do własnych potrzeb
5. Dodawanie własnego newsa
6. Tworzenie biuletynu i wysyłka
Edycja listy odbiorców
Podgląd gotowego biuletynu
Nadanie tytułu
Automatyczne zestawienie wysyłki
7. Potwierdzenia odbioru
Włączenie funkcji odczytania newsa
Sprawdzenie potwierdzeń
Ponowienie wysyłki do osób, które nie potwierdziły odbioru
8. Usunięcie klienta z bazy odbiorców biuletynu
9. Wsparcie klienta we wdrożeniu Legal Alert
Indywidualne szkolenie telefoniczne
Centrum Pomocy Legal Alert
Ekspert w zakresie posługiwania się systemami informacji prawnej. Trener z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń biznesowych, produktowych oraz tworzeniu systemów rekrutacji, selekcji i oceny kadr. Obecnie pełni funkcję trenera w Wolters Kluwer Polska, gdzie wspiera siły sprzedaży w rozwoju efektywności oraz prowadzi cykl webinarów dla użytkowników serwisów LEX. Wykłada także na Uniwersytecie Warszawskim.
Product Manager, Wolters Kluwer Polska
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Gdańskiego.
W Wolters Kluwer odpowiedzialna za rozwój produktów narzędziowych Lex Documento, Tax Alert, Legal Alert, skierowanych do pracowników biur rachunkowych oraz kancelarii prawnych.