Podgląd wydruku ze szczegółami szkolenia
www.szkolenia.wolterskluwer.pl
15 kwietnia 2014r. w warszawskiej Kinotece odbyła się pierwsza edycja konferencji HR Tech Summit, podczas której można było zapoznać się z najnowszymi technologiami wspierającymi firmy
8.00 - 9.15 |
Rejestracja i śniadanie. |
||
9.15 - 9.30 |
Rozopoczęcie konferencji. |
||
09.30 - 10.10 |
The dawn of the HR Technologist: why HR needs to get ahead in the digital world. |
||
10.10 - 10.40 | E-reality. Gdzie jest Świat, gdzie jest Polska? Najważniejsze trendy w obszarze technologii jutra dla HR w skali globalnej. Piotr Skotnicki - BPSC S.A. |
||
10.40 - 10.50 |
Przerwa |
||
10.50 - 11.10 |
Trwa techniczna rewolucja. |
||
11.10 - 11.30 |
YAMMER - Facebook dla biznesu. |
||
11.30 - 11.40 |
Przerwa |
||
11.40 - 12.10 |
Nowe technologie w HR - konieczność czy miły dodatek? |
||
12.10 - 12.20 | Internet, telefon, email - gdzie Hrowiec powinien poszukiwać wsparcia? Ekspert Wolters Kluwer |
||
12.20 - 13.00 | Brunch | ||
Pracownik | Procesy w HR | Social innovation | |
13.00 - 13.10 |
Obiektywnie o kompetencjach Piotr Skotnicki - BPSC S.A. |
gfos.Workforce – planowanie czasu pracy i zarządzanie wnioskami jako najnowsze trendy. |
Skills@Work - korporacyjny portal rozwojowy. Marek Hyla - e-learning.pl |
13.10 - 13.15 |
Przerwa |
||
13.15 - 13.25 |
Jak łatwo i szybko rozbudować twarde kadry i zadbać o rozwój pracowników w Oracle Taleo |
Fakty i mity na temat systemów rekrutacyjnych. Krzysztof Nowacki - eRecruiter |
Ja nie mam nic - Ty nie masz nic... crowdsoursing i crowdfunding w organizacji Bartosz Sokoliński -Tobe Group |
13.25 - 13.30 |
Przerwa |
||
13.30 - 13.45 | Planuj, Ewidencjonuj, Analizuj, Oszczędzaj Tomasz Jeleń, Michał Lach - EQ System |
Zintegrować miękki i twardy HR wraz z portalem samoobsługowym i dostępem mobilnym. Krzysztof Sołowski- Unit 4 TETA |
Gry, grywalizacja i biznes – realne efekty, czy zabawa.
|
13.45 - 13.50 |
Przerwa |
||
13.50 - 14.00 | System wspierający HR, który pokochają Twoi pracownicy. Poznaj emplo. Marcin Sieńczyk, Emplo |
Smart Selection – czyli 10 minut z życia specjalisty HR. |
Work4™- rekrutacja na Facebooku. Jerome Lafuite |
14.00 - 14.05 |
Przerwa |
||
14.05 - 14.15 |
Wniosek urlopowy? 10 sekund i z głowy! |
Wiele procesów, jedno narzędzie. Tomasz Jeleń, Michał Lach - EQ System |
Elevato Software - miękki HR w jednym systemie. Krzysztof Ogniewski- Elevato Software |
14.15 - 14.20 |
Przerwa |
||
14.20 - 14.30 | HRsys – poznaj najbardziej kompleksowy system do zarządzania pracownikami w organizacji. Piotr Pszczółkowski, HR Sys |
Agile HRM - zwinne zarządzanie kompetencjami. |
Gauss Consilio™ - sprawne prowadzenie spotkań. Dariusz Ambroziak- IAKG |
14.30 - 14.45 | Przerwa - zapraszamy na poczęstunek | ||
14.45 - 15.10 | Oceniaj to, co widzisz, nie to, co nazywasz. Zrozum, co widziałeś, zanim wydasz sąd. Kinga Padzik |
Jak nie zabić strategii w działaniach HR? Krzysztof Sołowski |
Jak szybko podejmować trudne decyzje w grupie pracowników? Dariusz Ambroziak, dr Victor Wekselberg, IAKG |
15.10 - 15.15 |
Przerwa |
||
15.15 - 15.40 | Rekrutacja przez polecenia pracownicze i kanały społecznościowe wpierana przez najnowsze technologie - czy to się opłaca? Tomasz Zubrzycki, Oracle |
Od rejestracji czasu pracy do planowania obsady stanowisk. Mariusz Nawrocki - LST |
Portal rozwojowy - czyli jak sformalizowaliśmy nieformalny rozwój w Kompanii Piwowarskiej? Magdalena Komorowska, Kompania Piwowarska Marek Hyla, e-learning.pl |
15.40 - 15.45 |
Przerwa |
||
15.45 - 16.10 |
Motywuj mądrze, motywuj indywidualnie. |
Złe przyzwyczajenia vs. chmura obliczeniowa. Historia oswajania biznesu z nowymi technologiami. Dariusz Nawojczyk- Oktawave |
Symulowane sytuacje – realne emocje. Gry w realiach biznesowych i ich wpływ na biznes.
|
16.10 - 16.15 |
Przerwa |
||
16.15 - 17.00 |
WARSZTAT: Organizacje i projekty w wirtualnym świecie - Dlaczego dobre narzędzia IT nie wystarczą? |
Perry nazywa siebie Punk HR-owcem, a swoje metody Hacking HR-em – wprowadza nowe aplikacje do tradycyjnie działającego systemu, jego innowacyjne pomysły znacznie dynamizują HR. Perry jest uznanym praktykiem social media: bloguje i jest aktywny na LinkedIn i Twitterze, co zaowocowało wybraniem go jako siódmego na liście „Top 20 HR Power Tweeters” w 2012 roku. Jest nieustającym czytelnikiem, rozentuzjazmowanym networkerem i nienasyconym uczniem. Mówi o sobie, że jest „życioholikiem”.
Perry Timms jest znany ze swojej energii, pasji i indywidualnego spojrzenia na życie, ludzi i ich pracę. Jest członkiem-założycielem CIPD (The Chartered Institute of Personnel and Development), facilitatorem, coachem i mentorem. Posiada kwalifikacje w zakresie zarządzania zmianą i akredytację w zakresie narzędzi psychometrycznych. Związany z programami dotyczącymi zmiany i ulepszania biznesu już od ponad 20 lat. Jest założycielem PTHR (People & Transformational HR).
Celem Perry’ego jest stworzenie silnej grupy ekspertów HR skupionych na przyszłości, tworzących miejsca pracy, które żyją i rozwijają się zgodnie z wartościami: Szacunku, Autonomiczności, Rozwoju, Nadziei i Szczęścia.
Absolwentka Uniwersytetu Gdańskiego i Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Jako stypendystka prestiżowego programu Joseph Conrad Scholarship studiowała również w London Business School w Wielkiej Brytanii. W latach 2005-2009 kierownik działu komunikacji w Wirtualnej Polsce. Wcześniej zajmowała stanowisko menedżera ds. public relations w NIVEA Polska i Young Digital Planet. Obecnie współpracuje z domem mediowym Universal McCann jako Chief Inspiration Officer. Pomysłodawczyni wielu kampanii opartych na niestandardowych działaniach reklamowych i nagrodzonych w konkursach reklamowych. Juror w konkursach KTR, Media Trendy, YC Eurobest, Blog Roku. Członek Rady Marek w konkursie Superbrands. Członek Creative Communication Cluster. Członek Rady Ekspertów Think Tank. Felietonistka magazynu Sukces. Nagrodzona przez Geek Girls Carrots Srebrną Marchewką za bycie wzorem kobiety zajmującej się nowymi technologiami. Autorka bloga http://hatalska.com uznawanego za jeden z najbardziej wpływowych blogów w Polsce.
Pasjonat nowych technologii, ich wykorzystania w codziennym życiu i ułatwienia swojej pracy. Z wykształcenia socjolog edukacji, z systemowym spojrzeniem na otaczające nas procesy. Projektuje i wdraża systemy zarządzania i przepływu wiedzy w przedsiębiorstwach, optymalizuje procesy i pokazuje jak efektywnie zarządzać projektami.
Po sześciu latach prowadzenia projektów doradczo-szkoleniowych dla dużych firm doszedł do wniosku, że wiele rzeczy tradycyjnie wykonywanych przez ludzi z powodzeniem może wykonać odpowiednio zaprojektowany system. Od dwóch lat jako Product Manager w e-peers projektuje rozwiązania, które wspierają ciągły rozwój kompetencji.
Przy całej fascynacji nowymi technologiami wyznaje nadrzędną zasadę, że to technologie mają służyć ludziom, a nie ludzie im. Stąd każde projektowane przez niego rozwiązanie podporządkowane jest idei lekkiego, zwinnego zarządzania - do wykorzystania dokładnie w tym momencie, w którym jest potrzebne.
Psycholog organizacji. Posiada wieloletnie doświadczenie na rynku usług doradczych jak i szkoleniowych. Specjalizuje się w diagnozie organizacyjnej, metodologii badawczej oraz prowadzeniu analiz statystycznych. Zarządza projektami konsultingowymi oraz aktywnie pracuje, jako konsultant. Doradca zarządów firm w zakresie budowy i rozwoju organizacji. W biznesie jest zwolennikiem podejścia Evidence Based Management (EBM), czyli zarządzania opartego na dowodach. Autor wielu publikacji fachowych, w tym współautor książki o zjawisku anomii pracowniczej.
Od 19 lat Andrzej pracuje w kluczowych globalnych organizacjach na rynku Polskim i CEE. Firmy te są doskonałym przykładem jak osiągać ponadprzeciętne rezultaty nie tylko dzięki znanym markom, ale dzięki systematycznemu budowaniu zaangażowanych zespołów osiągających długofalowe sukcesy.
Karierę zawodową rozpoczął jako Przedstawiciel Handlowy w firmie Mars/Masterfoods w 1995 roku. Po roku zarządzał swoim pierwszym zespołem sprzedaży. Następnie kierował działem szkoleń, a w kolejnym kroku objął obowiązki Dyrektora Regionalnego, by później na stanowisku Sales Operations Manager koordynować operacje wspierające dział sprzedaży. Pracę w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi podjął w 2003 roku jako Business Partner dla obszaru Supply, a następnie awansował na stanowisko Resourcing and Talent Development Manager. W tej roli tworzył strategię rekrutacji i rozwoju budując Employer Branding, Programy Graduackie, sukcesję oraz programy rozwoju kompetencji w Polsce oraz regionie CEE. Przed dołączeniem do polskiego zespołu Microsoft, Andrzej pełnił funkcję Dyrektora HR na Polskę i Europę Centralną w firmie Diageo, gdzie był odpowiedzialny za strategię dotyczącą zasobów ludzkich i jej wdrażanie.
W Microsoft poza realizacją strategii HR i zarządzaniem zespołem Andrzej koordynuje szkolenia rozwoju kluczowych kompetencji na poziomie CEE. Jest głęboko przekonany iż ludzie są dziś główną wartością firmy i przewagą konkurencyjną. Microsoft w Polsce był w ostatnich czterech latach uznawany jako Great Place to Work i dwukrotnie wygrał w rankingu firm zatrudniających do 500 osób.
Andrzej jest absolwentem Wydziału Chemii na Uniwersytecie Jagielońskim oraz Studium Zarządzania i Biznesu. Pasją Andrzeja jest tenis, narty i piłka nożna.
Psycholog i konsultant HR. Specjalizuje się w projektach zwiększania efektywności procesów psychospołecznych
w środowisku pracy oraz szkoleniach z tego zakresu. Realizował tego rodzaju projekty dla wielu branż, m.in. przemysłowej, czy usługowej. Równie ważnym obszarem jego pracy jest wspieranie realizacji projektów HR przy wykorzystaniu psychometrycznych narzędzi i testów on-line, takich jak selekcja, planowanie rozwoju, budowanie ścieżek kariery, ocena kompetencji, czy budowanie zespołów.
18 lat w sprzedaży; 10 lat w marketing, od 8 lat prowadzę warsztaty, szkolenia, sesje strategiczne i coachingowe grupowe oraz indywidualne, jestem prelegentem i wykładowcą. Certyfikowany trener i konsultant Sense Making® w firmie Freemen Dyrektor ds. zarządzania konsumenckimi kategoriami produktów w firmie Microsoft Certyfikowany trener i doradca w szkole sprzedaży Jeffrey’ a Gitomera Doradca ds. kariery w Chartered Institute of Marketing Właściciel firmy tristantresar.com
Kim jestem?
Jestem skutecznym i utalentowanym trenerem, coachem i moderatorem od 8 lat.
Od 18 lat pracuję w sprzedaży i marketingu, corocznie realizując i przekraczając plany sprzedażowe.
Myślę zyskiem, przygotowuję nowe modele biznesowe, które z powodzeniem wdrażam w różnych organizacjach.
Uczestniczyłem w programie dla najbardziej utalentowanych pracowników/liderów w firmie Microsoft „WORLDWIDE BENCH LEADER PROGRAM”.
Jestem wrażliwy na stale ewoluujące potrzeby konsumentów, co w połączeniu z wrodzoną umiejętnością podejmowania właściwych decyzji pozwala mi inspirować i motywować ludzi wokół mnie.
Działając niestandardowo wciąż udaje mi się realizować cele biznesowe.
Dbając o szczegóły, tworzę i realizuje nieszablone rozwiązania zarówno w życiu jak i biznesie.
Lubię teraźniejszość i przyszłość, lubię to co unikalne i osobliwe.
Lubię być tam gdzie coś się dzieje.
Prelegent i panelista m.in. na Techno Business Forum (Tokio), Kongres Kadry (Warszawa), OnLineEduca (Berlin), Learning 2006 (Orlando), Digital Learning Congress (Warszawa). Członek Komisji ds. E-learning przy PIFS. Współzałożyciel XY Learning Team. Autor "Przewodnika po e‑learningu" oraz wielu innych tekstów publikowanych w prasie IT oraz HR.
Absolwent Wydziału Informatyki Politechniki Poznańskiej.
Doświadczenie zawodowe zdobywał jako konsultant a następnie manager w Accenture, gdzie odpowiedzialny był za analizę, modelowanie oraz zarządzanie wdrożeniami procesów biznesowych i szeregu rozwiązań IT dla klientów w obszarze finansowym.
Obecnie odpowiedzialny za nadzór na zarządzaniem projektami oraz relacje z kluczowymi klientami w firmie Technology.
Absolwent Wydziału Techniki Uniwersytetu Śląskiego oraz studiów podyplomowych z zakresu Zarządzania Jakością (Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach) i Zarządzania Zasobami Ludzkimi (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie). Od 2003 roku współpracujący z EQ SYSTEM Sp. z o.o. w zakresie analiz i budowania koncepcji wdrożeń systemów informatycznych w obszarze ZZL. Kierownik i audytor wielu projektów wdrożeniowych systemów informatycznych. W procesie produkcji oprogramowania osoba opiniująca rozwiązania funkcjonalne implementowane w aplikacjach.
Ekspert zarządzania projektami, manager z międzynarodowym doświadczeniem, pasjonat nowoczesnych metod edukacji.
Specjalizuje się w innowacyjnych metodach podnoszenia kompetencji managerów.
Autor kilkunastu gier symulacyjnych i decyzyjnych w zakresie zarządzania projektami, przywództwa oraz zarządzania firmą. Twórca interaktywnej platformy edukacyjnej dostarczającej interaktywne książki Zqeez.com.
Doświadczenie zdobywał prowadząc duże projekty oraz zarządzając międzynarodowymi zespołami w Procter & Gamble. Zdobyte doświadczenie i umiejętności potwierdzają międzynarodowe certyfikaty Project Management Professional PMPR, PMI Agile Certified Professional Professional, Scrum Master oraz International Coach ICC.
W trakcie pracy z klientami wypracował autorską metodę zarządzania projektami KISS PM, którą opisał w książce "Zarządzanie projektami krok po kroku". Propaguje przywództwo i rozwój osobisty wśród młodych ludzi wspierając inicjatywy studenckie oraz koła naukowe.
Oddany sprawie wdrożenia programu rozwoju kluczowych kompetencji przywódczych na wszystkich uczelniach w Polsce. Aktywny fan triathlonu i
biegów długodystansowych.
Konsultant, coach (ACC) od 3 lat związany z branżą HR. Ukończył Psychologię na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Absolwent studiów podyplomowych z Zarządzania Zasobami Ludzkimi Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie.
Piotr bierze udział w projektach rekrutacji i selekcji pracowników oraz uczestniczy jako asesor w sesjach AC/DC. Wspiera także proces oceny kompetencji metodą 360° i prowadzi sesje udzielania informacji zwrotnej. Piotr uczestniczy w działaniach zespołu R&D w zakresie adaptacji kulturowej testów, badań pilotażowych i walidacyjnych. Dodatkowo Piotr jest zaangażowany w działania marketingowe firmy, udziela wsparcia w zakresie przygotowania materiałów szkoleniowych i tworzenia ofert handlowych.
Piotr jest Coachem ACC ICF, prowadzi sesje business coachingu dla kadry specjalistów i menedżerów.
Odpowiada w Kompanii Piwowarskiej za tworzenie strategii rozwoju pracowników i wdrażanie nowoczesnych metod i narzędzi szkoleniowych, w tym tworzenie i wdrażanie programów rozwojowych dla managerów. Posiada ponad ośmioletnie doświadczenie w obszarze HR zdobyte w firmach z branży Retail i FMCG, w których tworzyła politykę personalną i szkoleniową oraz wdrażała systemy ocen okresowych, programy rozwoju kompetencji i programy managerskie.
Rynek rozwiązań wspomagających zarządzanie personelem śledzi od kilkunastu lat. Aktywny uczestnik wielu konferencji branżowych poświęconych tematyce ERP i HCM. W firmie LST odpowiada również za prowadzenie serwisu branżowego RynekERP.pl poświęconego systemom wspomagającym zarządzanie przedsiębiorstwem.
Od początku kariery zawodowej związany z systemami informatycznymi wspomagającymi zarządzanie kapitałem ludzkim. Obecnie w firmie EQ System odpowiada za planowanie rozwoju oraz zapewnienie wysokiej jakości oferowanego oprogramowania klasy HRM i HCM. Ponadto, zarządza kluczowymi projektami wdrożeniowymi obejmującymi powyższe obszary funkcjonalne. Prywatnie miłośnik podróży i gotowania.
Przez siedem lat był związany z firmą rekrutacyjną Michael Page. Założył i rozwinął polski jej oddział. Obecnie jest dyrektorem zarządzającym na Europę Wschodnią w firmie Multiposting. Wspiera również międzynarodowy rozwój Work4.
Pomysłodawca i właściciel CCIQ Cross-Cultural Intelligence.
Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie oraz programu Professional Diploma in Marketing przy The Chartered Institute of Marketing w Wielkiej Brytanii. Od 9 lat trener i konsultant z zakresu zarządzania międzykulturowego, międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi oraz komunikacji. Autor programów szkoleniowych i artykułów na temat różnic kulturowych w biznesie. Współpracuje z Zarządami największych przedsiebiorstw wielonarodowych. Realizuje projekty z krajami Europy oraz Azji. Wykładowca Wyższej Szkoły Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu oraz Collegium Civitas w Warszawie. Członek Rady Programowej Wolters Kluwer Polska.
W firmie Microsoft pracuje od blisko 10 lat, obecnie jako menadżer ds. produktów Office. Specjalizuje się w rozwoju i marketingu produktów Office. Absolwentka Politechniki Warszawskiej wydział Matematyki i Nauk Informacyjnych. Zakręcona na punkcie technologii, możliwości jakie daje tworzenie aplikacji, biegania i fotografii.
Prezes Zarządu OK System Polska S.A. - najmłodszego na rynku benefitów pozapłacowych oferenta programu sportowo-rekreacyjnego, stanowiącego popularny motywator pozafinansowy. Funkcję Prezesa pełni od września 2013 r., wcześniej od marca 2013 r. zasiadał w zarządzie spółki. Poprzednio Prezes Zarządu Idea Expert gdzie przeprowadził restrukturyzację, zbudował nowy model biznesowy oraz wprowadził nowe produkty. Jako Dyrektorem Departamentu Bankowości Hipotecznej na swoim koncie ma również wyprowadzenie Deutsche Bank PBC S.A. na pozycję czwartego największego banku na rynku krajowym pod względem wielkości sprzedaży kredytów hipotecznych.
Od wielu lat buduje strategie marketingowe, biznesowe oraz komunikacyjne dla branży B2B: hostingowej oraz outsourcingu usług IT w Polsce. Pasjonat nowych technologii i nowych mediów, a także sztucznej inteligencji i teorii komunikacji. Swoją przygodę z informatyką zaczął od programu rysującego choinkę napisanego w języku BASIC na ZX Spectrum z gumową klawiaturą.
Konsultant zarządzania zasobami ludzkimi. Posiada ponad 8-letnie doświadczenie w realizacji projektów wdrożeniowych opartych o technologie informatyczne, w tym technologie SAP HCM. Doświadczenie biznesowe zdobyte na stanowiskach menedżerskich w firmach z branży HR łączy ze specjalistycznymi kwalifikacjami informatycznymi. Realizował projekty dla średnich i dużych firm z wielu branż oraz organizacji z sektora budżetowego. Zakres projektowy obejmował zagadnienia z zakresu tzw. "miękkiego HR” czyli procesy naboru i selekcji, badanie i realizację potrzeb szkoleniowych oraz rozwój i wykorzystanie potencjału pracowników. Znajomość zagadnień prawa pracy umożliwiała mu także realizację projektów wdrożeniowych z zakresu zarządzania czasem pracy.
W codziennej pracy z klientami wykorzystuje następujące rozwiązania: system SAP HCM z modułami tzw. "miękkiego" i "twardego" HR; portal korporacyjny SAP HCM (w tym samoobsługa pracownicza, aplikacje do zarządzania czasem pracy, workflow urlopowy, realizacja wniosków socjalnych); aplikacje do rejestracji czasu pracy i kontroli dostępu (w tym rozwiązania autorskie firmy LST Sp. z o.o. a także system X/TIME niemieckiej firmy GFOS, której wyłącznym przedstawicielem w Polsce jest firma LST Sp. z o.o.).
Absolwent Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego na kierunku Socjologia.
Posiada 6 letnie doświadczenie zawodowe związane z rekrutacją. Karierę rozpoczął w agencjach rekrutacyjnych, gdzie brał udział w realizacji projektów rekrutacyjnych zwłaszcza w sektorach finansowym oraz teleinformatycznym. Od 4 lat zatrudniony w eRecruitment Solutions gdzie odpowiedzialny jest za wsparcie sprzedaży oraz rozwój internetowej aplikacji rekrutacyjnej eRecruiter.
Związany z branżą IT od 2004 roku, z HR od 2007. W trakcie swojej kariery brał udział w wielu projektach informatycznych, odpowiadając głównie za zarządzanie projektami i tworzenie koncepcji oprogramowania. Ma doświadczenie w prowadzeniu projektów dla firm z sektora MSP i korporacji zarówno w Polsce, jak i na rynku międzynarodowym. Od 2008 roku zajmuje się głównie projektami związanymi z zarządzaniem zasobami ludzkimi – m.in. współtworzy system Elevato Software, wspierający zarządzanie obszarem miękkiego HR-u w firmach.
Założyciel i CEO e-peers - portalu rozwoju kompetencji. Od ponad dwudziestu lat prowadzi PROFES - wiodącą na polskim rynku firmę doradczo szkoleniową. Doświadczenie ze współpracy z klientami różnych branż i specyfik pozwala mu na budowanie strategii rozwoju produktów optymalizujących procesy w organizacjach - przede wszystkim procesy rozwoju pracowników.
Mając wgląd w dziesiątki systemów zarządzania kompetencjami obecnymi w polskich firmach obserwował powtarzające się błędy i niedoskonałości. Z obserwacji tych zrodziła się potrzeba zbudowania systemu kompetencji lekkiego, zwinnego, służącego faktycznej realizacji celów organizacji. Potrzeba ta przekuta została w ideę e-peers - portalu rozwoju kompetencji, stojącego w opozycji do tradycyjnych, ciężkich, obudowanych nikomu niepotrzebną dokumentacją systemów.
Ekspert w dziedzinie oceny i rozwoju pracowników oraz projektowania stanowisk pracy. Absolwentka studiów magisterskich na Wydziale Psychologii UW oraz studiów doktoranckich na Wydziale Zarządzania tejże uczelni. Od 1995 roku współwłaściciel firmy ESSEY Doradztwo Personalne i wieloletni konsultant w zakresie doboru, oceny i rozwoju pracowników, projektowania stanowisk pracy oraz organizacji pracy. Specjalista w zakresie AC posiadający także autorskie programy w zakresie tej metody. Kierownik studium podyplomowego ZZL organizowanego przez Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej oraz bloku specjalizacyjnego Psychologia Organizacji i Pracy SWPS. Wykładowca akademicki. Autorka pierwszego na polskim rynku leksykonu z zakresu ZZL oraz wielu publikacji specjalistycznych i kilku naukowych. Stały współpracownik Wydawnictwa Wolters Kluwer Polska, w ramach którego wydała książkę poświęconą nowej generacji aplikacji do oceny pracowników wraz z praktycznym narzędziem IT. Licencjonowany konsultant techniki MAPP (Motivational Appraisal of Personal Potential). Prowadzi także szkolenia z tematyki towarzyszącej zakresowi oferowanych usług doradztwa personalnego. Główne zainteresowania zawodowe to rozwiązania dotyczące zarządzania pracą w zwirtualizowanym środowisku. Zainteresowania naukowe koncentrują się na badaniu charakterystyki procesów poznawczych i afektywnych w warunkach wirtualnych.
Konsultant HR, ekspert Symfonia Hsys
Konsultant merytoryczny specjalizujący się w optymalizacji procesów HR w organizacjach. Od ponad piętnastu lat rozwija i wdraża systemy informatyczne w obszarze HR m.in. system Symfonia Hsys.
Doradza i automatyzuje procesy HR w różnych sektorach i branżach. Prowadzi dedykowane szkolenia i warsztaty dla pracowników działów personalnych. Absolwent prawa i politologii na Uniwersytecie Gdańskim. Wykładowca Szkoły Głównej Handlowej na kierunku HRBP. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR Biznes Partnerów, Zarządu Human Resources Cluster, Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami. Autor wielu publikacji i artykułów z obszaru zarządzania i HR m.in. książki: „Analityka i wskaźniki efektywności procesów HR”.
Z wykształcenia fizyk, więc wie dlaczego samolot leci. Z zamiłowania ojciec swych córek, co poprawia zdolności negocjacyjne. Zawodowo programował, wdrażał, sprzedawał i zarządzał. Pozwala mu to więc stawać po dowolnej stronie i nie zgadzać się z przedmówcami. Od jakiegoś czasu Dyrektor Centrum Kompetencyjnego mHR. Znany z nieobalonej do tej pory tezy, że mHR to najlepszy system do miękkiego HR na rynku.
Prezes i współwłaściciel w TO.BE Group, odpowiedzialny jest za zarządzanie i wizję firm oraz nadzorowanie strategii marketingowych klientów.
Swoją zawodową karierę rozpoczął jeszcze podczas studiów na Uniwersytecie War-szawskim (Instytut Stosowanych Nauk Społecznych), w międzynarodowej – jednej z najlepszych i największych w Polsce – agencji public relations Alcat Communications. Po dwóch latach pracy w Polsce oraz Stanach Zjednoczonych został szefem warszaw-skiego biura odpowiedzialnym za Polskę oraz kraje Europy Środkowowschodniej. Kie-rował tam kilkunastoosobowym zespołem.
Od ponad 10 lat jest współwłaścicielem agencji reklamowej. Skończył studia po-dyplomowe o specjalizacji PR oraz dziennikarstwo prasowe w Centrum Dziennikarstwa prowadzonym przez Amerykańską Fundację Wolnych Mediów. W latach 1998-2002 był radnym w Gminie Michałowice.
Pracował i doradzał marketingowo m.in. takim firmom i organizacjom jak Agora, Alpha Consulting, Ardo, Bank Gospodarstwa Krajowego, C&A Polska, Cussons, Col-gate-Palmolive, Compress SA, Dynamics PR, Fomar Borg Automotive, Fundacja Roz-woju Społeczeństwa Informacyjnego, Gorenje, Haier, Ignitus, Kluthe Polska, Infor, Kwik-Fit, Narodowy Bank Polski, Merkator, Murator, PIAP, Platforma Obywatelska, Polsko-Amerykańska Fundacja Wolności, Prawo i Sprawiedliwość, Projekt: Polska, Prokom SA, Rzeczpospolita SA, Profile PR, Shell Autoserv, Stowarzyszenie Szkoła Liderów, Sygma Bank Polska, Unilever, World Young Business Achiever International.
Doradza i prowadzi szkolenia z zakresu komunikowania za pośrednictwem mediów tradycyjnych i społecznościowych, content marketingu, prowadzenia prezentacji, krea-tywności oraz edukacji.
Jest współzałożycielem – think-tanku politycznego „Forum OdNowa” oraz „Oby-wateli Nauki” – ruchu społecznego na rzecz dobrej nauki.
Prywatnie jest mężem, ojcem trójki dzieci i fanem squasha, tenisa i koszykówki.
Od ponad 10 lat zaangażowany w obszar HR. Specjalizuje się w zagadnieniach analizy, modelowania i wdrażania procesów tzw. strategicznego HR. Obecnie zajmuje stanowisko Starszego Konsultanta HR w firmie UNIT4 TETA.
Doświadczenie zdobywał wdrażając rozwiązania „miękkiego HR” w dużych organizacjach. Jednocześnie jest też analitykiem procesów związanych z zarządzaniem rozwojem pracownika w dziedzinach: oceny pracowniczej, zarządzania przez cele, rekrutacji, zarządzania szkoleniami, planowania sukcesji, zarządzania talentami.
Kierownik projektów, doradca i trener wnoszący międzynarodowe doświadczenie oraz pasję do zarządzania strategią i projektami. Na co dzień wspiera swoich klientów w budowie strategii, redefinicji modeli biznesowych oraz zarządzaniu zmianą. Ma również na koncie wiele zespołów, które przy jego wsparciu z powodzeniem doprowadzały trudne i zagrożone projekty do końca.
Od 2005r. jest asesorem w konkursie IPMA International Project Excellence Award, a od 2011r., członkiem IPMA Award Management Board. Wniósł znaczny wkład w rozwój narodowych nagród Project Excellence w Polsce i Nepalu, w którym został honorowym członkiem Project Management Association of Nepal. Jest również współzałożycielem wrocławskiego oddziału PMI Poland Chapter.
Ponadto, Grzegorz jest cenionym speakerem zapraszanym do udziału w krajowych i międzynarodowych wydarzeniach.
Absolwent Informatyki na Politechnice Wrocławskiej oraz Socjologii na Uniwersytecie Wrocławskim. Posiada m.in. certyfikaty Project Management Professional (PMP), Certified Information Systems Auditor (CISA) oraz International Certified Coach (ICC).
Psycholog organizacji. Posiada wieloletnie doświadczenie na rynku usług doradczych. Od 38 lat bada i diagnozuje za pomocą narzędzi psychologicznych pracowników w organizacjach.
Twórca i współtwórca kilku testów. Specjalizuje się w diagnozie organizacyjnej, konsultingu organizacyjnym, metodologii badawczej. Autor i współautor wielu artykułów naukowych poświęconych współpracy, zaufaniu i efektywności funkcjonowania grup pracowniczych.
Specjalizuje się w nowoczesnych formach nauczenia. Jej doświadczenie obejmuje obszar umiejętności miękkich, w szczególności kompetencje menedżerskie. Ze światem e-learningu związana od 2010 roku. Przez ten czas miała okazję tworzyć szkolenia e-learningowe od strony metodycznej i technologicznej. Jako project manager zawsze poszukuje wysokiej jakości rozwiązań dopasowanych do indywidualnych potrzeb klientów.
Obecnie pełni funckję Kierownikiem Sprzedaży w e-learning.pl i zajmuje się kreowaniem nowoczesnych rozwiązań wysokiej jakości, dających unikalne wartości.
W Oracle Polska na stanowisku Głównego Konsultanta ds. Sprzedaży Aplikacji w regionie Europy Centralnej. Doświadczenie w obszarze systemów HCM zdobywa od 1997 roku, kiedy to rozpoczął pracę jako konsultant wdrożeniowy aplikacji kadrowo-płacowych. W kolejnych latach wykonywał funkcję kierownika projektu oraz był odpowiedzialny za utrzymanie polskiej lokalizacji systemu HRAccess firmy IBM. W Oracle Polska od roku 2003 gdzie początkowo pracował na stanowisku konsultanta wdrożeniowego a następnie prowadził zespół utrzymania Polskiej lokalizacji Oracle HRMS. Obecną funkcję pełni od 2006 roku
Dyrektor Zarządzający w spółce eRecruitment Solutions, należącej do Grupy Pracuj SA. Marcin związany jest z branżą HR od 2000 roku. W Agencji Doradztwa Personalnego oraz Agencji Pracy Tymczasowej zdobył szerokie doświadczenie w przeprowadzanych projektach rekrutacyjnych dla firm z różnych branż zarówno z sektora MŚP, jak i korporacji. Jego wiedza i doświadczenie pochodzą także z wielu projektów z zakresu outsourcingu usług HR (praca tymczasowa, zatrudnienie zewnętrzne, RPO czy payroll outsourcing). Marcin pracował również w administracji rządowej jako Doradca Ekonomiczny w Gabinecie Ministra Infrastruktury Rzeczpospolitej Polskiej.
W 2005 roku rozpoczął pracę w Grupie Pracuj na stanowisku Business Development Manager, gdzie odpowiedzialny był za rozwój Działu i Systemów Rekrutacyjnych, w tym aplikacji TalentLink oraz eRecruiter. Od 2013 roku zarządza zespołem w spółce eRecruitment Solutions, która wytwarza, sprzedaje oraz wdraża aplikację do zarządzania rekrutacjami – www.eRecruiter.pl.
Marcin ukończył studia magisterskie w Szkole Głównej Handlowej oraz studia licencjackie w Wyższej Szkole Handlu i Prawa. Interesuje się zagadnieniami z zakresu Talent Management Solutions oraz Outsourcingu Procesów Biznesowych (BPO).