Podgląd wydruku ze szczegółami szkolenia
www.szkolenia.wolterskluwer.pl
1. Postępowanie z pacjentem agresywnym w szpitalu i przychodni
2. Rejestracja przebiegu wizyty
3. Uczestnictwo innych osób w trakcie udzielania świadczeń
4. Pacjent pretensjonalny
5. Efektywna komunikacja z pacjentem
6. Przykładowe procedury i działania jakie może wdrożyć placówka
Szkolenie skierowane jest w szczególności do:
• personelu medycznego (lekarze, pielęgniarki, ratownicy medyczni oraz inne osoby wykonujące zawody medyczne)
• personelu niemedycznego mającego na co dzień kontakt z pacjentami (m.in. rejestratorki medyczne, salowe)
• kadry zarządzającej przychodniami oraz szpitalami (osób odpowiedzialnych za organizację pracy PWDL oraz jego bezpieczeństwo)
• pacjentów placówek medycznych
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego, doktor nauk prawnych, ekspert do spraw legislacji, radca prawny. Jest autorem licznych publikacji prawnomedycznych oraz kilku książek z tego zakresu. Prowadzi bloga www.prawalekarza.pl. Jest wykładowcą prawa medycznego na II Wydziale Lekarskim Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego. Zajmuje się przede wszystkim obroną lekarzy w sprawach sądowych oraz obsługą podmiotów leczniczych i praktyk lekarskich.