Podgląd wydruku ze szczegółami szkolenia
www.szkolenia.wolterskluwer.pl
Prawne usytuowanie ucznia z autyzmem, w tym z Zespołem Aspergera w szkole ogólnodostępnej
Metodyczne usytuowanie ucznia z autyzmem, w tym z Zespołem Aspergera w szkole ogólnodostępnej:
Rodzinno – społeczne usytuowanie ucznia z autyzmem, w tym z Zespołem Aspergera w szkole ogólnodostępnej:
w zawodzie nauczyciela od 1991 roku, z wykształcenia pedagog specjalny i menadżer oświaty, ukończyła również studia matematyczne i psychologiczne. Od 2002 roku dyrektor Zespołu Placówek Edukacyjnych, stworzonej przez siebie pierwszej w Polsce szkoły dla dzieci niepełnosprawnych prowadzonej przez stowarzyszenia rodziców i nauczycieli. Laureatka licznych nagród i odznaczeń, ostatnio ogólnopolskim tytułem „Super Dyrektor Szkoły”.
doktor nauk humanistycznych w zakresie pedagogiki; wicedyrektor gimnazjum specjalnego oraz szkoły przysposabiającej do pracy; współautor innowacji pedagogicznej realizowanej w szkole przysposabiającej do pracy; autor i współautor artykułów na temat osób z niepełnosprawnością; jej zainteresowania oscylują wokół problematyki funkcjonowania młodzieży i osób dorosłych z autyzmem.