-->

Prelegenci

Iwona Wieczorek

Dyrektor zarządzająca w e-learning.pl. Ma 14-letnie doświadczenie w branży edukacji elektronicznej oraz w obszarze zarządzania i marketingu b2b. Przez wiele lat odpowiedzialna była za zarządzanie projektami e-learningowymi dla wielotysięcznych grup. Swoją wiedzę z obszaru marketingu i motywacji niejednokrotnie wykorzystuje w procesach e-learningowych. Jako jedna z pierwszych wprowadziła na rynek usługi wsparcia procesu m.in. tzw. marketing motywacyjny, który w praktyce wielokrotnie przesądzał o sukcesie projektów. Fascynatka e-learningu i ciągłego samokształcenia z wykorzystaniem sieci.

Monika Grabowska

Dyrektor sprzedaży Macrologic SA

Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i realizacji projektów HR. Przez kilka ostatnich lat w Macrologic, jako Brand Manager, była odpowiedzialna za rozwój produktów z linii zarządzania kapitałem ludzkim. Ukończyła kierunek Zarządzania Biznesem i Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Wyższej Szkole Zarządzania The Polish Open University w Warszawie  

Arkadiusz Siechowicz

Partner Zarządzający w firmie Westhill Consulting.
 

Specjalizuje się w projektach z zakresu przywództwa, jednocześnie rozwija projekty szkoleniowe firmy Westhill w zaawansowanych obszarach budowania relacji z Klientami i coachingu menedżerskiego. Aktualnie merytorycznie odpowiedzialny za projekt coachingowy w MERCEDES-BENZ Polska. Certyfikowany coachem - Richmond upon Thames College w Londynie, a także w City Lit London gdzie ukończył certyfikowany kurs z umiejętności coachingowych akredytowany przez Institute of Leadership and Management. Współtworzył Polską Izbę Coachingu i Polskie Stowarzyszenie Coachingu. Finalista ogólnopolskiego konkursu Mistrz Prezentacji, oraz dwukrotnie wyróżniony tytułem ‘Best Speaker’ w Olympians Toastmaster Club w Londynie. Przez prawie 3 lata pracował w Londynie, m.in. na stanowisku Menedżera do spraw zarządzania potencjałem ludzkim i alokacji w międzynarodowej firmie doradczo-informatycznej. Przez ponad dwa lata pracował jako interim manager w DB SCHENKER, realizując główny obszar działań zleconych firmie Westhill – zarządzanie rozwojem pracowników firmy. Miłośnik TED, a także każdej idei wartej rozprzestrzeniania!

Piotr Pszczółkowski

Konsultant merytoryczny specjalizujący się w optymalizacji procesów HR w organizacjach. Od ponad dziesięciu lat wdraża systemy informatyczne w obszarze HR. Prowadzi szkolenia i warsztaty. Ukończył dwa fakultety. Pierwszy z zakresu politologii, drugi z zakresu prawa na Uniwersytecie Gdańskim. Jest absolwentem dwuletniego studium pedagogicznego z zakresu andragogiki osób dorosłych na Uniwersytecie Gdańskim uzyskując uprawnienia edukacyjne. Wykładowca na Szkole Głównej Handlowej i innych uczelniach. Członek Zarządu Polskiego Stowarzyszenia HR Biznes Partnerów, Członek Zarządu Human Resources Cluster. Członek Polskiego Stowarzyszenia Zarządzania Kadrami,. Autor wielu publikacji i artykułów. Posiada Eurotrainer's certificate - certyfikat w ramach dwuletniego kursu metodycznego organizowanego przy Komisji Europejskiej UE. Akredytowany konsultant Insights.

Krzysztof Radke

Swoje bogate doświadczenie w zarządzaniu sprzedażą B2B, negocjacjach biznesowych i rozwoju produktów benefitowych połączył z pasją do motoryzacji co zaowocowało jego pracą nad innowacyjnym programem benefitowym „CarBenefit”. Swoją karierę rozpoczął w Polkomtel S.A. gdzie zarządzał oddziałem telefonicznej sprzedaży B2B. Później laureat programu Business Gold Club w Orange Polska a następnie pracował nad wdrażaniem opieki medycznej Medicover do kluczowych klientów.

Prywatnie samochodowy obieżyświat i prog-rockowy gitarzysta.

Piotr Banasiak

Key Account Manager, Educational Testing Service (ETS) Global BV Sp. z o.o., oddział w Polsce Odpowiada za współpracę z firmami i korporacjami w całej Polsce, dbając o budowanie długofalowych relacji i satysfakcję Klientów. Zajmuje się rozwojem sprzedaży dla sektora korporacyjnego – profesjonalnym doradztwem w zakresie portfolio produktów i usług ETS Global, prezentowaniem ofert audytu językowego, negocjacjami i realizacją umów, a także opieką nad stałymi Klientami.

Z branżą edukacyjną związany od 2009 roku; blisko 7 lat jako lektor i Dyrektor Metodyczny dla firm i instytucji publicznych w Polsce. Absolwent NKJO oraz Instytutu Neofilologii na UW. Ekspert, mówca oraz prelegent na konferencjach poświęconych zarządzaniem edukacją w obszarze HR

Małgorzata Tłuchowska

Dyrektor ds. Personalnych Europa Centralna; Wolters Kluwer S.A.

Psycholog organizacji i praktyk zarządzania zmianą. Od 17 lat związana z zarządzaniem procesami HR i wdrażaniem mechanizmów innowacji. Doświadczenie w konsultingu z zakresu restrukturyzacji i zarządzania zmianą organizacyjną zdobywała uczestnicząc w projektach prywatyzacji i akwizycji w australijskiej służbie zdrowia oraz polskich firmach nowoczesnych technologii. W Wolters Kluwer wdrożyła wiele e-standardów w HR: systemów ocen, rekrutacji, e-learningu, a także platform wspierających innowację i zaangażowanie dla rozproszonych społeczności.

Absolwentka Psychologii Organizacji na Wydziale Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego i doktorantka Zarządzania Zmianą Organizacyjną na Wydziale Graduate School of Management na University of Queensland, Australia.

Iwona Skiba

Dyrektor Obszaru Szkoleń Psychologii Biznesu, Wiceprezes Zarządu

 

Od 17 lat zarządza największym obszarem biznesowym GRUPY ODITK – Obszarem Szkoleń Psychologii Biznesu. Towarzysząc Klientom, często nawet kilkanaście lat, obserwuje zmiany w ich otoczeniu biznesowym. Dlatego stawia na podejścia innowacyjne, rozumiejąc je jako otwartość i odwagę myślenia "zrób to inaczej" lub "zrób to lepiej". Innowacyjność realizuje na różne sposoby: poprzez wspieranie tradycyjnych szkoleń możliwościami płynącymi z nowych technologii, nieustanne doskonalenie propozycji szkoleniowych oraz wspieranie zespołu trenerów w ich rozwoju tak, aby wciąż dostarczali Klientom nowej wartości.

Obszar jej ekspertyzy to: programy talentowe, przywództwo i wdrażanie zmian organizacyjnych, w których efektywnie łączy działania szkoleniowe, doradcze, coaching i nowe technologie.

Joanna Parchem

Dyrektor Obszaru Gier i Symulacji Biznesowych

 

Doświadczony PM działający na styku HR i biznesu. Umiejętnie łączy wiedzę merytoryczną ze sztuką wykorzystania zdobyczy technologicznych. Tworzyła zdalne rozwiązania wspierające procesy rozwojowe zarówno dla pojedynczych zespołów, jak i kilkutysięcznych grup odbiorców. Świadomie zarządza różnorodnością. Technologię uznaje za efektywny pomost komunikacyjny pomiędzy generacjami. W GRUPIE ODITK pełni obecnie funkcję Dyrektora obszaru zasilania projektów rozwojowych zdalnymi forami (symulacje, e-learning, pigułki wiedzy on-line, videocasty, tutoriale, webinary). Wieloletni szef PMO, była odpowiedzialna za ponad 60 projektów o łącznej wartości przekraczającej 70 mln PLN. Współpracowała z wieloma dużymi graczami polskiego rynku. Za zrealizowane projekty otrzymała kilka prestiżowych, międzynarodowych nagród.

Monika Grabowska

Dyrektor sprzedaży Macrologic SA

Ekspert z wieloletnim doświadczeniem w sprzedaży i realizacji projektów HR. Przez kilka ostatnich lat w Macrologic, jako Brand Manager, była odpowiedzialna za rozwój produktów z linii zarządzania kapitałem ludzkim. Ukończyła kierunek Zarządzania Biznesem i Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Wyższej Szkole Zarządzania The Polish Open University w Warszawie  

Magdalena Giryn

MBA. Country Manager Assessment Systems Poland z ponad 15 letnim doświadczeniem w biznesie, zdobytym w korporacjach międzynarodowych jak i czołowych firmach polskich. Pasjonatka współczesnego podejścia do HR, które łączy potęgę technologii i psychologii i doświadczenia. Od lat doradzam firmą jak osiągać ponadprzeciętne rezultaty poprzez podnoszenie efektywności zespołów. Jej misją życiową jest dzielenie się wiedzą o nowoczesnych technologiach, narzędziach i pomysłach wspierających zarządzanie, motywowanie ludzi.

Matt Byrski

Matt Byrski naucza języka angielskiego od prawie szesnastu lat, w tym kilka ostatnich pracuje dla British Council w Polsce. Przed przyjazdem do Polski uczył w Australii, gdzie miał okazję poznać i zrozumieć środowisko międzynarodowych studentów i ich potrzeby językowe.  Dzięki temu Matt stał się specjalistą do spraw testu IELTS, prowadząc webinaria, wykłady, warsztaty i prezentacje w wielu miastach w całej Polsce.

 

Matt jest bardzo doświadczonym trenerem i metodykiem, posiadającym międzynarodowe kwalifikacje dydaktyczne i naukowe. Ukończył Uniwersytet w Dehli oraz Uniwersytet Warszawski, gdzie studiował filozofię i filologię angielską. W ramach specjalizacji nauczycielskiej  Matt ukończył prestiżowe egzaminy CELTA, Delta i CELTA Young Learners.

 

Matt specjalizuje się również w nauczaniu angielskiego biznesowego w sektorze korporacyjno-biznesowym. W ciągu ostatnich kilkunastu lat szkolił pracowników i top-menedżerów wielu czołowych przedsiębiorstw oraz urzędów administracji publicznej, takich jak Allianz, Kancelaria Prezydenta RP i wiele innych.

Piotr Welenc

Piotr Welenc, CISA, CICA, CGEIT, CRISC, CRMA, Quality Assurance Validator Jest czynnym audytorem wewnętrznym, posiadajcym certyfikaty międzynarodowe. Przez prawie 9 lat był pracownikiem NBP, w tym 7 lat w Departamencie Audytu Wewnętrznego oraz prawie 2 lata w Zespole ds. zarządzania strategicznego. Był wykładowca podyplomowych studiów bankowości na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego, wykładowcą w międzynarodowej konferencji dla pracowników banków Europy Środkowo - Wschodniej w zakresie zarzadzania ryzykiem. Od 2003 roku był systematycznie prelegentem dla pracowników Biura Inspekcji Głównego Inspektoratu Nadzoru Bankowego w zakresie zarządzania ryzykiem operacyjnym, Basel II oraz audytu informatycznego i compliance. Jest wieloletnim wykładowcą Warszawskiego Instytutu Bankowego, prowadził szkolenia z zarządzania ryzykiem (w tym ryzykiem compliance) dla kadry zarządczej oraz pracowników banków komercyjnych Ukrainy. Posiada doświadczenie w zakresie zarządzania strategicznego, controllingu, zarządzania ryzykiem operacyjnym oraz audytu wewnętrznego i informatycznego.

Katarzyna Lorkowska

Psycholog, trener, pedagog tańca, choreograf z ponad 13-letnim doświadczeniem na arenie polskiej oraz międzynarodowej. Absolwentka Wharthon Health  oraz Brodway Dance Center w Nowym Yorku. Ukończyła Szkołę Wyższą Psychologii Społecznej, Polską Akademię Sportu oraz Wyższą Szkołę Kultury Fizycznej i Turystyki w Warszawie. Specjalizuje się w zarządzaniu energią na poziomie fizycznym, technikach typu body-mind, neutralizacji stresu poprzez ruch, muzykę i medytację oraz budowaniu nowych nawyków.

Małgorzata Czernecka

Psycholog, coach, trener, manager. Prezes zarządu Human Power. Od ponad 10 lat specjalizuje się w obszarze nowoczesnych systemów rozwoju pracowników oraz podnoszenia ich efektywności i skuteczności działania. Obserwatorka i uczestniczka zmian, jakie niosą w stylu życia i pracy nowe technologie. Specjalistka w obszarze zarządzania energią, budowania nowych nawyków sprzyjających podnoszeniu skuteczności i efektywności działania pracowników dużych organizacji, work-life balance oraz psycho-immunologii. Twórca autorskich programów szkoleniowych z zakresu podnoszenia skuteczności i efektywności działania, łączących wiedzę z obszaru psychologii, neurobiologii, medycyny sportowej i dietetyki.

Wojciech Szajnar

Dyrektor Departamentu Usług Rozwojowych PARP

Absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej oraz Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej. Od początku swojej kariery zawodowej związany z funduszami europejskimi. W Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości  pracuje od 11 lat, od 2008 r. pełni funkcję Dyrektora Departamentu Wsparcia Projektów Szkoleniowych i następnie Departamentu Usług Rozwojowych. Odpowiedzialny za nadzorowanie programowania i wdrażania projektów dot. rozwoju kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwach oraz tworzenie strategii i planów działania Agencji w tym obszarze.

Kontakt w sprawie szkolenia:
Agata Fiodorow, tel. +48 22 535 80 99, agata.fiodorow@wolterskluwer.com