Program warsztatów komputerowych
|
Program Kadry, Płace cz. I - 21 sierpnia
|
Progman Finanse cz. I - 21 sierpnia
|
- Nawiązanie stosunku pracy – prawidłowa ewidencja w systemie.
- Zmiana warunków umowy o pracę / historia zatrudnienia.
- Rozwiązanie umowy o pracę – tworzenie archiwum pracowników.
- Ewidencja nieobecności.
- Korekta wynagrodzenia/zasiłku chorobowego za pomocą narzędzia kreator storno listy.
- Naliczenie nieobecności z kodem świadczenia przerwy ZUS 329.
- Ewidencja i rozliczenie zwaloryzowanego świadczenia rehabilitacyjnego.
|
- Automatyczne nadawanie oznaczeń analitycznych dla kont kontrahentów.
- Zasady ewidencji dokumentów księgowych różnego typu.
- Skróty klawiszowe usprawniające codzienną dekretację.
- Dodawanie pozycji dokumentu na podstawie zdefiniowanych wzorców.
- Zaangażowanie – pracochłonny obowiązek, automatyzacja księgowania.
- Szybka dekretacja okresowa na kontach pozabilansowych 980, 998.
- Automatyczna ewidencja rozliczeń wzajemnych między jednostkami.
- Zastosowanie typów operacji dla kont rozrachunkowych.
- Rozliczanie dokumentów:
- zastosowanie typów operacji dla kont rozrachunkowych,
- rozliczenia zobowiązań / należności,
- automatyczne księgowanie wpłat i zapłat.
|
Progman Kadry, Płace cz. II - 22 sierpnia
|
Progman Finanse cz. II – 22 sierpnia
|
- Naliczanie odprawy emerytalno-rentowej.
- Przygotowanie zaświadczenia RP- 7.
- Naliczanie nagrody jubileuszowej.
- Naliczanie ekwiwalentu za urlop.
- Automatyczne przygotowanie przelewów z potrąceniami.
- Automatyczne przygotowanie przelewów ze składkami ZUS i podatkiem.
- Wypłaty z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
|
- Projekt Ustawy o jawności życia publicznego – rejestr umów cywilnoprawnych.
- Wnioski o zaangażowanie – zasada ewidencji.
- Ewidencja zawieranych umów.
- Powiązanie dokumentów z wnioskami/umowami.
- Weryfikacja wykonania względem planu, zaangażowania, zawartej umowy.
- Wykorzystanie środków finansowych w podziale na poszczególne obiekty, działy, wydziały, biura, departamenty itp.
- Raport z wykonania wniosków, umów oraz przygotowanie niezbędnych wydruków.
- Podsumowanie – dyskusja.
|