dostosowanie do infywidualnych potrzeb
dostosowanie do indywidualnych potrzeb
płatność po zrealizowanej usłudze
płatność po zrealizowanej usłudze
Konferencja

X Konferencja HR Directors Summit

X Konferencja HR Directors Summit
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Program każdej edycji konferencji HR Directors Summit, przygotowany w ramach trzech ścieżek tematycznych, umożliwia uczestnikom zbudowanie własnej wersji wydarzenia w oparciu o wyzwania z którymi zmierzą się w codziennej pracy.

Szczegóły konferencji

Program

Program

08.00 - 09.00 Rejestracja
Zapraszamy na poranną kawę
09.00 - 09.30 2009 - 2019 czyli subiektywna historia zmian z 9-tką w tle
Monika Dawid-Sawicka - ekspertka rynku pracy; Dyrektor programowy konferencji HR Directors Summit
09.30 - 10.20

Trzy wyzwania dla świata HR z obszaru prawa pracy
Panel dyskusyjny z udziałem Magdaleny Wróbel - Dyrektor pionu HR w KGHM, dr Magdaleny Rycak - Radcy prawnego, partnera w Rycak Kancelaria Prawa Pracy i HR oraz Moniki Kulińskiej - Członek Zarządu Aviva Sp z o.o., People Director
Moderator: dr Artur Rycak - Partner Zarządzający, Adwokat; Rycak Kancelaria Prawa Pracy i HR

10.40 - 12.00 Między ułudą a potrzebą - HR w kilku perspektywach
Interaktywna sesja jubileuszowa
12.00 - 13.00 LUNCH
  ŚCIEŻKA I
ZMIANA
ŚCIEŻKA II
EFEKTYWOŚĆ
ŚCIEŻKA III
WYZWANIA
ŚCIEŻKA IV
O ROLI I ROZWOJU - INSPIRACJE
13.00 - 13.40 Jak wykorzystać neuronaukę aby skutecznie przeprowadzić zmianę w organizacji?
Marzena Budziszewska-Pettyn
 - Dyrektor Personalny na Region Europy Środkowo-Wschodniej i Włoch; De Lage Landen Leasing Polska S.A.
O doświadczeniach pracownika w cyfrowym świecie HR w Schneider Electric
Wojciech Iwańczak - HR Global Digital Services and Innovation Director
Bartłomiej Trochowicz - Regional HR Services Manager
Schneider Electric
Rozwijać aby utrzymać. Jak w Danone rozwijamy pracowników liniowych dopasowując działania do indywidualnych potrzeb rozwojowych
Krzysztof Wiśniak – HR Operations Manager na Europę Środkową i Wschodnią oraz kraje nordyckie; Danone
Wariacje Goldbergowskie w roli HR czyli czego nauczył mnie się
Glenn Gould

Jolanta Jakóbczyk - Dyrektor Personalny; Idea Bank S.A.
13.55 - 14.35 Jak wypracować strategię konkurowania z gigantami? Transformacja dystrybutora w producenta
Przemysław Śnieżyński - Prezes Zarządu i współwłaściciel;
Medisept Sp. z o.o.

Employee experience - historia o spójności
Katarzyna Filip – HR Manager
Adam Żelazko – Brand Development Manager
ASUS Polska Sp. z o.o.

Wyzwania komunikacji czyli o komunikowaniu wyzwań
Marzena Grzonkowska-Przyklek - Human Resources Director
Grzegorz Pawłowski - Dyrektor ds. Prawnych i Korporacyjnych
DCT Gdańsk S.A.

Neuroplastyczność - historia
o autentyczności

Anna Borzeszkowska - Dyrektor HR Polska;
Mondi Group

14.50 - 15.30 Kultura silnikiem, który uniesie samolot. Proces zmiany w Pratt & Whitney Rzeszów
Alicja Wycisk-Kaleta - Executive, Senior HR Dyrektor Pratt & Whitney Polska, Członek Zarządu w Pratt& Whitney Rzeszów i Hamilton Sundstrand Polska
Tomografia z kontrastem – czyli diagnoza strategicznej roli HR liderów w organizacji
Ewa Wieloch - HR Manager
Paweł Baka - Head of Rewards Central Eastern Europe
Philips Polska Sp. z o.o.
Top Management. Zaklęte rewiry
Sylwia Gołuchowska
- HR Director; Fresenius Medical Care
Beata PiekarskaGeneral Manager; Netbox Polska
15.30 - 16.00 Przerwa kawowa
16.00 - 17.30 Gala Finałowa konkursu Top HR Manager in Action
Wystąpienie otwierające: Ciekawość z maszyny, czyli czego w pracy HR nigdy nie zastąpią algorytmy? - Piotr Prokopowicz
Case study laureatów Top HR Manager in Action oraz wybór zwycięzcy konkursu.

Cele

Cele

Konferencja HR Directors Summit jest największym forum wymiany doświadczeń dyrektorów HR oraz miejscem prezentacji strategicznych projektów z obszaru zasobów ludzkich.

Odbiorcy

Odbiorcy

Jest to jedyna konferencja, która adresowana jest do doświadczonych praktyków HR, decydentów podejmujących kluczowe decyzje w obszarze zarządzania ludźmi w firmach oraz ekspertów kształtujących politykę personalną.

Organizator

Organizator

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych.  

 

W ofercie wydawnictwa Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. znajdują się produkty elektroniczne, książki i czasopisma jak również szkolenia online i konferencje.

Partnerzy

Partnerzy

Benefit Solution Sp. z o.o.

Dla naszych Klientów tworzymy i obsługujemy indywidualnie przygotowane programy ubezpieczeniowe uplasowane w najlepszych towarzystwach ubezpieczeniowych polskich i międzynarodowych mających swoją siedzibę lub przedstawicielstwo w Polsce. Reprezentując naszych klientów programy ubezpieczeniowe, które przygotowaliśmy zostały uplasowane w ponad 30 towarzystwach ubezpieczeniowych działającymi w Polsce.

Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego

Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego to nowoczesna jednostka uczelniana, oferująca wysokiej jakości usługi z zakresu kształcenia w toku studiów podyplomowych oraz prestiżowych programów MBA, a także szkolenia i doradztwo dla firm, instytucji oraz jednostek administracji publicznej i samorządowej. Centrum Kształcenia Podyplomowego buduje swoją ofertę w oparciu o najwyższe standardy merytoryczne oraz doświadczoną kadrę akademicką i ekspercką, reprezentującą różne instytucje i sektory gospodarki. Misją Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego jest przygotowanie słuchaczy do osiągania sukcesów zawodowych, poprzez samodzielne kształtowanie ścieżki kariery i zarządzanie swoim rozwojem w oparciu o specjalistyczną wiedzę, profesjonalne umiejętności oraz kwalifikacje.

FIG Polska

FIG Polska jest wiodącą firma doradztwa strategicznego, prowadzącą szkolenia i seminaria dla najwyższej kadry zarządzającej od 1996 roku. W gronie klientów FIG jest ponad 60% firm z listy TOP 500 największych przedsiębiorstw w Polsce wg "Rzeczpospolitej"

Hady Kancelaria Prawa Gospodarczego i Prawa Pracy

Hady Kancelaria Prawa Gospodarczego i Prawa Pracy to butikowa kancelaria prawna specjalizująca się w pomocy prawnej, w tym pomocy przedprocesowej i procesowej, w obszarze szeroko rozumianych stosunków zatrudnienia. Kilkunastoletnie doświadczenie praktyczne, w tym w szczególności kilkunastoletnia praktyka procesowa, w rozwiązywaniu spraw trudnych. Naszym zadaniem jest pomagać klientowi. John Grisham.

HRsys.pl

HRsys.pl

HRtec Sp. z o.o. - realizując od 2003 r. projekty dla wielu organizacji zdobyliśmy duże doświadczenie w obszarze projektów rozwojowych, badawczych, a także narzędzi HR. Dostarczamy kompleksową wiedzę i narzędzia w zakresie innowacyjnych technologii zarządzania zasobami ludzkimi – przy wykorzystaniu zaawansowanego systemu HRsys.pl pomagamy zoptymalizować wszystkie procesy HR. Nasi doradcy pomogą Państwu usystematyzować prowadzone działania w organizacji, a efekcie zwiększyć ich efektywność.

HRsys to system, odpowiadający na potrzebę posiadania jednego kompleksowego narzędzia, pozwalającego na efektywne zarządzanie wszystkimi procesami HR w organizacji, a także wewnętrzną komunikacją, kadrami i finansami HR. Pozwala na obsługę całego cyklu życia pracownika w organizacji. Dzięki swojej rozbudowanej funkcjonalności, HRsys.pl pomaga w optymalizacji – szybszej organizacji, łatwiejszej koordynacji, lepszej dostępności do wyników – realizowanych projektów HR.

Główne wyróżniki HRsys:

1. Kompleksowość: jedno narzędzie – wszystkie procesy HR.

2. Dopasowywalność: pełne dostosowanie do potrzeb Klienta, integracja z systemami kadrowo-płacowymi, wielopoziomowa personalizacja.

3. Wsparcie merytoryczne: nie tylko system, ale też wsparcie w zakresie zaprojektowania wszystkich procesów, które będą prowadzone za jego pomocą.

ICAN Institute / Harvard Business Review Polska

ICAN Institute założony został w 1992 roku w Kanadzie jako Canadian International Management Institute, od 1996 roku prowadzi działalność również w Polsce. ICAN Institute jest wydawcą polskiej edycji „Harvard Business Review” i organizatorem konferencji ze światowymi autorytetami zarządzania oraz programów rozwoju menedżera. Pod marką ICAN Research realizowane są badania praktyk zarządczych w polskich firmach. W 2012 roku ICAN poszerzył działalność o wydawanie książek biznesowych.

„Harvard Business Review Polska” to prestiżowy magazyn poświęcony tematyce zarządzania. Jako pierwszy publikuje najnowsze idee
i trendy nieomawiane jeszcze w podręcznikach. Dla magazynu piszą największe polskie i międzynarodowe autorytety z dziedziny zarządzania. Wśród nich znajdują się m.in. profesorowie Harvard Business School czy Stanford Graduate School of Business. W USA HBR jest wydawany nieprzerwanie od 1922 roku.

Krajowe Centrum EUROPASS (Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji)

Europass to europejska sieć (38 krajowych biur w 36 krajach), która dostarcza i promuje Portfolio Europass. Portfolio to Europass – CV, Europass – Paszport Językowy, Europass – Mobilność, a także dwa suplementy do dyplomów zdobytych w: a) szkołach zawodowych oraz b) w szkolnictwie wyższym. Portfolio jest darmowym narzędziem skutecznej prezentacji profilu zawodowego i kompetencji (kwalifikacji, osiągnięć, doświadczenia, etc.) na rynku pracy i edukacji w kraju ojczystym i w całej Europie przez co podnosi szansę wygrać pracę, staż, stypendium, udział w projekcie, mobilność, awans zawodowy, inne. Pracodawcom natomiast Europass ułatwia złowienie najlepszych pracowników, a także wspiera ich poprzez możliwość wzajemnego dostosowania systemów informatycznych (tzw. interoperacyjność). Na przestrzeni 13 lat funkcjonowania programu z dokumentów skorzystało już blisko 150 milionów Europejczyków. Więcej na: http://uczsieipracuj.pl/ oraz www.europass.org.pl. Polskie Krajowe Centrum Europass funkcjonuje w strukturze Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji (www.frse.org.pl). Spot w języku polskim (48 sekund): https://youtu.be/OcStSM8cIag.

MyBenefit

MyBenefit od lat wyznacza trendy na polskim rynku świadczeń pozapłacowych i jest liderem w dostarczaniu gotowych rozwiązań benefitowych. Oferowana przez firmę Kafeteria MyBenefit to internetowa platforma służąca do kompleksowego zarządzania świadczeniami pozapłacowymi i programami motywacyjnymi. Kafeterię stosują zarówno korporacje jak i firmy zatrudniające 100 czy 200 pracowników.

W tej chwili z szerokiej oferty gotowych świadczeń korzysta już ponad 200 000 pracowników z całej Polski. Dzięki współpracy z licznymi organizacjami - o zróżnicowanym potrzebach, strukturze czy kulturze organizacyjnej - MyBenefit może pochwalić się wiedzą i bogatym doświadczeniem. To pozwala firmie rozwijać Kafeterię i podejmować każde wyzwanie dotyczące wdrożenia benefitów.

Oracle

Oracle zdobywca nagrody HR Excellence Award w latach 2013-2015 za najbardziej innowacyjne rozwiązanie HR, dostawca kompleksowych rozwiązań IT dla biznesu, lider wśród dostaców oferujących rozwiązania dla HR w/g Gartnera oraz IDC. Zaufali nam m.in. Phillips, Accenture, AXA, UBS, Citi Group, Santander Group, Siemens, Xerox, Ford, Schneider Electric.

W Polsce firma działa od 1992 r, zatrudniając aktualnie ponad 600 specjalistów, w tym ponad 100 programistów rozwijających aplikacje Oracle HR w centrum R&D w Krakowie.

Redpill Consulting

Redpill Consulting jest firmą konsultingową specjalizującą się w przeprowadzaniu i zakotwiczaniu kluczowych zmian w organizacjach. Wykorzystując diagnostykę dotyczącą kultury organizacyjnej oraz zaangażowania pracowników posługujemy się sprawdzonymi narzędziami pomagającymi Dyrektorom HR przeprowadzać wewnętrzne zmiany, pozyskiwać nowe zdolności organizacji, rozwijać kompetencje, osiągać większe zaangażowanie pracowników oraz dokonywać trafniejszych wyborów w procesach rekrutacji.

Rycak Kancelaria Prawa Pracy i HR

Rycak Kancelaria Prawa Pracy i HR to kancelaria adwokacko-radcowska, która prowadzi obsługę prawną podmiotów gospodarczych, w tym korporacji międzynarodowych oraz instytucji publicznych w zakresie wszelkich sprawa indywidualnego i zbiorowego prawa pracy, ochrony danych osobowych, prawa ubezpieczeń społecznych, sporów sądowych, opodatkowania świadczeń pracowniczych i różnych obszarów HR. Prowadzimy wewnętrzne postępowania wyjaśniające oraz zajmujemy się relacjami ze związkami zawodowymi.

Kancelaria jest partnerem w sieci Kancelarie RP objętej patronatem Dziennika „Rzeczpospolita”.

Na bazie wieloletniego doświadczenia Partnerów kancelarii w praktyce i teorii prawa prowadzimy otwarte i zamknięte szkolenia z zakresu naszych specjalizacji. W ramach projektu PRAWO PRACY W BIZNESIE prowadzimy tematyczne śniadania biznesowe i warsztaty w kilku miastach Polski.

Nasze publikacje w Polsce i za granicą wydajemy w największych renomowanych wydawnictwach prawniczych.

Skilo

Skilo to intuicyjne i przyjazne pracownikom narzędzie, które pomaga w budowaniu relacji w firmie i ułatwia proces zarządzania HR w całej organizacji. System usprawnia i upraszcza proces pozyskiwania, rozwoju i angażowania talentów, jednocześnie stanowiąc platformę społecznościową i bazę wymiany wiedzy. Skilo, będące kompleksowym rozwiązaniem, kreuje efektywny employee experience, umożliwiając komunikację i zwiększając zaangażowanie osób w firmie. Narzędzie obejmuje kluczowe obszary związane z pracownikami, takie jak: rekrutacja, wdrażanie, rozwój, ocena, szkolenia, wynagrodzenia i benefity czy samoobsługa. Chcesz wiedzieć więcej? Pomyśl o ludziach, nie o procesach i odwiedź stronę www.skiloHR.com

Talent Exact Sp. z o.o.

Od dziesięciu lat dostarczamy kompleksowe rozwiązania z zakresu doradztwa personalnego. Zajmujemy się wyjątkowymi projektami w zakresie rekrutacji, szkoleń, coachingu, ac/dc, outplacementu, a także wykorzystaniem narzędzi psychometrycznych i rekrutacyjnych. Każdy projekt jest dla nas wyjątkowy i traktujemy go z ogromnym zaangażowaniem. Jesteśmy także dystrybutorem narzędzi Harrison Assessments – systemu diagnozy kandydatów oraz pracowników pozwalający na ocenę efektywności i satysfakcji z pracy w odniesieniu do konkretnego stanowiska lub kompetencji.

Narzędzia Harrison Assessments oferują m.in.

DIAGNOZA KOMPETENCJI I PREDYSPOZYCJI – Harrison Assessments oferuje kilkanaście raportów diagnozujących 175 cech, w tym Raport Paradox diagnozujący 12 kluczowych dla efektywności obszarów oraz zmianę zachowania pod presją.

NARZĘDZIA JOBCENTRIC – ocena dopasowania do stanowiska, możliwość wyboru z 6500 stanowisk lub tworzenia własnych.

PLATFORMA OCENY ROCZNEJ I PLANOWANIA SUKCECJI – platforma on-line z portalami dla pracownika i HR

PLATFORMA REKRUTACJI I PRESELEKCJI KANDYDATÓW – platforma on-line do zarządzania rekrutacją pozwalająca na zwiększenie efektywności rekrutacji poprzez m.in. rankingowanie kandydatów

NAWIGATOR KARIERY – raporty doradztwa kariery oraz doradztwa zawodowegoTalent Exact Sp. z o.o. wchodzi w skład Grupy Talents, która od 2006 roku zajmuje się konsultingiem HR. Oferujemy rozwiązania w zakresie rekrutacji, szkoleń, coachingu, AC/DC, outplacementu. Jesteśmy autoryzowanym dystrybutorem Harrison Assessments Talent Solutions (HATS) w Polsce. System Harrison Assessments zapewnia wszechstronne i efektywne środki do mierzenia wszystkich wymagań względem stanowiska pracy, przedstawia wgląd w całość zachowań, w tym również tych pojawiających się pod wpływem stresu.

HATS pozwala na przewidywanie i rozwijanie efektywności oraz satysfakcji zawodowej.

Talent Exact koncentruje się na dostarczaniu najbardziej zaufanych i dokładnych narzędzi oceny do rekrutacji, diagnozy indywidualnej, rozwoju zespołów, benchmarkingu, analizy kompetencji. Narzędzia te wspierają procesy HR, umożliwiając firmom stać się bardziej efektywnymi i konkurencyjnymi.

Partnerzy merytoryczni

Serwis HR

Serwis HR to nowoczesna publikacja tworzona z myślą o dyrektorach i specjalistach ds. personalnych. Serwis HR to narzędzia i wiedza, jak realizować procesy HRM, by wspierały osiąganie celów biznesowych firmy w  zgodzie z obowiązującym prawem i  trendami z obszaru HR. Pomaga rozwiązywać codzienne problemy, dostarcza inspiracji do wdrażania projektów oraz narzędzia do ich realizacji.

 

Zawiera analizy praktycznych tematów, procedury wdrażania procesów HRM, studia przypadków, odpowiedzi na pytania użytkowników, raporty rynkowe, materiały szkoleniowe i narzędzie do zarządzania nimi oraz kompleksowy pakiet informacji niezbędnych w pracy działu personalnego. W wersji on -line program jest aktualizowany codziennie.

Odwiedź stronę

Serwis Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych

Serwis Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych to nowoczesna publikacja tworzona z myślą o Kadrowych. SPPiUS to narzędzia i wiedza, która pomaga radzić sobie z problemami kadrowymi i płacowymi. Gwarantuje szybki i niezawodny dostęp do informacji o zmianach w przepisach oraz o ich praktycznym znaczeniu i zastosowaniu.

Zawiera analizy praktycznych tematów, kompleksowy zbiór aktów prawnych z prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, aktywne wzory dokumentów, odpowiedzi na pytania użytkowników, stawki i wskaźniki, orzecznictwo sądów polskich i UE, stanowiska urzędów oraz kompleksowy pakiet informacji niezbędnych w pracy działu kadrowego.

W wersji on-line program jest aktualizowany codziennie.

Odwiedź stronę

Patroni medialni

Personel Plus

Magazyn Personel Plus to fachowy miesięcznik dla branży HR. Skierowany jest do dyrektorów i specjalistów działów HR, właścicieli firm, szefów działów szkoleń oraz wszystkich zainteresowanych tematyką prawa pracy, zarządzania zasobami ludzkimi i coachingu.

Przedstawia polskich HR-owców, ich opinie i doświadczenia organizacji, które reprezentują. Materiały autorstwa ekspertów i praktyków z branży HR: szefów działów HR największych polskich firm, prezesów i czołowych konsultantów firm rekrutacyjnych, doradztwa personalnego, szkoleniowych, konsultingowych i doradczych, a także szefów organizacji związanych z polskim HR-em, trenerów, coachów, oraz specjalistów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych publikowane na łamach Personelu Plus są inspiracją do wdrażania zmian w organizacjach, dalszego dzielenia się wiedzą w dziedzinie HRM oraz rozwoju osobistego i pracowników.

Odwiedź stronę

Prawo.pl

Prawo.pl to nowy serwis informacyjny Wolters Kluwer Polska, który jest połączony z systemem LEX – największą prawną bazą wiedzy w Polsce. Serwis zawiera codzienne informacje z zakresu prawa, podatków, ale także tematyki kadrowej, samorządowej, zdrowotnej czy oświatowej.

 

Znajdują się w nim zarówno tzw. newsy prawne, jak i opinie, komentarze, wywiady oraz aktualne orzeczenia i interpretacje.

 

Serwis jest tworzony przez zespół doświadczonych dziennikarzy prawnych, którzy pracowali w ogólnopolskich opiniotwórczych mediach.

 

Prawo.pl - Całe prawo w jednym miejscu!

Odwiedź stronę

Sponsorzy

Czarny Potok

Usytuowany u podnóża Jaworzyny Krynickiej, czterogwiazdkowy hotel Czarny Potok Resort SPA & Conference to największe centrum hotelowo-konferencyjne w regionie. Doskonałe do organizacji spotkań zarówno o charakterze biznesowym jak i naukowym. To miejsce gdzie tradycja spotyka się z nowoczesnością a klimat służy twórczej atmosferze pracy. Czarny Potok**** to miejsce kipiące życiem i energią, proponuje niezwykle szeroką ofertę aktywnego spędzenia czasu podczas wyjazdów integracyjnych. Quady, paintball, tor gokartowy, park linowy, spływy kajakowe - latem, zaś skutery śnieżne, psie zaprzęgi i kuligi po świeżym śniegu zimą. Na Gości czeka 236 komfortowych pokoi, restauracje, Chata Góralska, wielopoziomowy Mini Golf, prywatna plaża oraz wielofunkcyjne sale konferencyjne idealne do organizacji konferencji, szkoleń i innych imprez okolicznościowych. Pobyt w Czarnym Potoku to niezwykłe doświadczenie luksusu, którego dopełnieniem jest najwyższa jakość obsługi.

Extended Tools

Od 15 lat pomagamy organizacjom w Polsce najpełniej wykorzystywać potencjał i kreatywność ludzi i zespołów z pomocą narzędzi Extended DISC. W tym czasie dotarliśmy z naszymi rozwiązaniami do ponad 1 500 organizacji i dziesiątek tysięcy ich pracowników, współpracowników czy kandydatów. W dobie rewolucji cyfrowej, oczekiwania klientów, środowisko pracy, trendy na rynku pracy stawiają nam wszystkim nowe wymagania. Chcąc pozostać liderem rynkowym i dostarczać Wam najlepsze dostępne rozwiązania wspierające rekrutację, rozwój i zaangażowanie pracowników, postanowiliśmy rozszerzyć nasze portfolio o nowe marki i narzędzia.

 

Extended Tools to: Cyfrowe narzędzia wspierające rekrutację, rozwój i angażowanie pracowników.

Wiodące międzynarodowe marki, które reprezentujemy w Polsce to:

Extended DISC – diagnostyka psychometryczna – predyspozycje i talenty

FinxS – Feedback 360°, badanie kompetencji w sprzedaży, badania klimatu organizacyjnego

HIVE – pulsowe badania zaangażowania MindMarker – narzędzia Training Reinforcement i Mobile Learning

Skrivanek

Firma Skrivanek zapewnia klientom kompleksowe rozwiązania językowe, ułatwiając im rozwój i skuteczną komunikację na całym świecie. Koncentrujemy się na wprowadzaniu innowacyjnych i efektywnych metod nauki języków obcych, a także zapewnieniu klientom wysokiej jakości obsługi.

Dopasowując się do indywidualnych potrzeb i możliwości Klientów, opracowujemy szyte na miarę programy nauczania, dobieramy odpowiednie metody szkolenia, a także gwarantujemy wsparcie metodyczne, systemy raportowania i stałe monitorowanie postępów uczestników.
Szeroki wachlarz rozwiązań językowych pozwala nam sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających Klientów.

Westhill Consulting

Działamy na rynku od 2004 roku, wdrażając rozwiązania doradcze i szkoleniowe w obszarach: zarządzanie i obsługa Klienta

Dzięki specjalizacji, możemy w tych obszarach wspierać naszych Klientów kompleksowo, wykraczając często poza ich oczekiwania. 

Poprzez nasze działania, konsekwentnie budujemy wizerunek firmy opierającej się o jasne zasady, realizującej projekty gwarantujące zbudowanie prawdziwie partnerskich relacji z Klientami i pracownikami. 

Odwołując się do wartości: uczciwość i długofalowe relacje z Klientami, podejmujemy się jedynie tych projektów, które dają rzeczywisty efekt. Ważna jest dla nas satysfakcja i duma z tego, że wykonujemy rzetelną pracę. W biznesie wszędzie tam, gdzie nie ma gotowych rozwiązań, sięgamy do naszego doświadczenia.

Galeria

Galeria

Kontakt

Kontakt

Kontakt w sprawie szkolenia:

Monika Gamdzyk

tel. +48 696 490 901

monika.gamdzyk@wolterskluwer.com

Organizatorzy i partnerzy

Organizator
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
HRsys.pl
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner
Partner merytoryczny
Partner merytoryczny
Patron medialny
Patron medialny
Sponsor
Sponsor
Sponsor
Sponsor

Informacje o cenie

Pakiety zawierają:

 

  • udział w konferencji
  • pakiet konferencyjny
  • serwis kawowy
  • lunch

 

Lokalizacja:

Sheraton Warsaw Hotel

ul.Bolesława Prusa 2

Warszawa

Cena szkolenia:

1200,00 zł / os netto
( 1200,00 zł/os brutto )
Termin i miejsce:
Wkrótce nowe terminy

Zgłoszenia

Kontakt w sprawie zgłoszeń:
Monika Gamdzyk
Kierownik Projektów Marketingowych
tel. +48 696 490 901 monika.gamdzyk@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia online:
magdalena.karasek@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com