Konferencja

I Forum Podatkowo-Księgowe

I Forum Podatkowo-Księgowe
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

W tej części konferencji eksperci przedstawią wybrane zagadnienia dotyczące rocznych zamknięć sprawozdań finansowych w świetle wymogów ustawy o rachunkowości, które wciąż są kontrowersyjne i budzą wątpliwości praktyków. Będą to m.in. przychody, rozliczenia międzyokresowe, rezerwy oraz różnice kursowe.

Ideą drugiego dnia Forum jest przegląd zmian, jakie miały miejsce w trakcie roku 2011 w zakresie nieodpłatnego świadczenia usług oraz zwolnień podatkowych w VAT, a także wciąż interesująca problematyka restrukturyzacji spółek kapitałowych oraz uzyskanie odpowiedzi na pytanie czy, kiedy i w jaki sposób poszczególne transakcje powinny zostać zaewidencjonowane za pomocą kasy rejestrującej przez zobligowanych do tego podatników.

Proponujemy Państwu udział w następujących wykładach:

  1. Opodatkowanie VAT nieodpłatnego świadczenia usług po 1 kwietnia 2011 r.
  2. Zwolnienia z VAT usług – przegląd zmian w 2011 r.
  3. Ewidencjonowanie transakcji za pomocą kasy rejestrującej
  4. Restrukturyzacje spółek kapitałowych – wpływ regulacji unijnych na kształt polskich przepisów

Udział w konferencji umożliwia zdobycie punktów szkoleniowych wymaganych przez Krajową Izbę Doradców Podatkowych – w wymiarze 5 godzin za każdy dzień konferencji.

Szczegóły konferencji

Program

Program

Dzień pierwszy – wtorek 8 listopada 2011 r.

09:00 - 09:30 Kawa powitalna oraz rejestracja uczestników
09:30 - 10:30 Ujmowanie przychodów w systemie rachunkowości i w podatku dochodowym – dr Agnieszka Wencel
10:30 - 10:45 Przerwa kawowa
10:45 - 12:00 Różnice kursowe w sprawozdaniu finansowym – dr Agnieszka Wencel
12:00 - 13:15 Lunch
13:15 - 14:15 Rozliczenia międzyokresowe i rezerwy jako szczególne kategorie prawa bilansowego
i podatkowego
– prof. dr hab. Ewa Walińska
14:15 - 14:30 Przerwa kawowa
14:30 - 15:30 Prezentacja sprawozdań finansowych – prof. dr hab. Ewa Walińska

 

Dzień drugi – środa 9 listopada 2011 r.

09:00 - 09:30

Kawa powitalna oraz rejestracja uczestników

09:30 - 10:30 Opodatkowanie VAT nieodpłatnego świadczenia usług po 1 kwietnia 2011 r. – doradca podatkowy Joanna Rudzka (Ożóg i Wspólnicy)
10:30 - 10:45 Przerwa kawowa
10:45 - 12:10 Zwolnienie z VAT usług – przegląd zmian w 2011 r. – doradca podatkowy Bartłomiej Kołodziej (PricewaterhouseCoopers)
12:00 - 13:15 Lunch
13:15 - 14:15 Restrukturyzacje spółek kapitałowych – wpływ regulacji unijnych na kształt polskich przepisów – doradca podatkowy Katarzyna Klimkiewicz (TPA Horwath)
14:15 - 14:30 Przerwa kawowa
14:30 - 15:30 Ewidencjonowanie transakcji za pomocą kasy rejestrującej – doradca podatkowy Krzysztof J. Musiał (Musiał i Partnerzy – Doradcy Podatkowi we Wrocławiu)

Cele

Cele

Dobór tematów poszczególnych wystąpień to odpowiedź na aktualne problemy, z którymi spotykają się w swojej praktyce zawodowej doradcy podatkowi, dyrektorzy finansowi, główni księgowi, pracownicy działów prawnych i finansowych oraz kancelarii prawnych. Pomogą je rozwiązać obecni na konferencji konsultanci z firm doradczych oraz eksperci naukowi i praktycy.

Organizator

Organizator

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych.  

 

W ofercie wydawnictwa Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. znajdują się produkty elektroniczne, książki i czasopisma jak również szkolenia online i konferencje.

Partnerzy

Partnerzy

Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A.

Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. przyjmuje, przechowuje i udostępnia dane o zaległym zadłużeniu konsumentów i przedsiębiorców. Prowadzi własny Rejestr Dłużników BIG oraz jako jedyny w Polsce ma dostęp do baz Biura Informacji Kredytowej oraz Związku Banków Polskich (łącznie 5,8 mln informacji o zaległym zadłużeniu przedsiębiorców i konsumentów). BIG InfoMonitor stanowi platformę wymiany informacji pomiędzy sektorem bankowym i pozostałymi sektorami gospodarki. Oferuje sektorowi bankowemu i przedsiębiorcom narzędzia do weryfikowania wiarygodności płatniczej klientów i kontrahentów oraz wspiera ich w odzyskiwaniu zaległych należności.

Misją BIG InfoMonitor jest ustalanie i weryfikowanie wiarygodności finansowej przedsiębiorców i konsumentów. Firma jest liderem wśród BIG-ów funkcjonujących w Polsce pod względem ilości udostępnianych raportów z informacjami o przeterminowanym zadłużeniu. BIG InfoMonitor prowadzi także działalność edukacyjną, mającą na celu informowanie opinii publicznej o skali zaległego zadłużenia w Polsce. Dane na ten temat są publikowane w Raporcie InfoDług i Raporcie BIG.

PwC

PwC jest wiodącą globalną organizacją świadczącą profesjonalne usługi doradcze. Korzystając z wiedzy i kwalifikacji ponad 162.000 pracowników w 154 krajach, budujemy relacje z klientami dzięki usługom świadczonym w oparciu o zasady najwyższej jakości, przejrzystości i uczciwości w działaniu. W Polsce PwC zatrudnia zespół ponad 1500 specjalistów i kadry wspierającej w sześciu miastach: w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Warszawie. Nasza oferta jest kierowana do firm działających we wszystkich sektorach gospodarki - zarówno do największych koncernów, jak i lokalnych przedsiębiorstw rodzinnych.

Partnerzy merytoryczni

Przegląd Podatkowy

Przegląd Podatkowy

Czasopismo dla specjalistów! Najlepiej rozpoznawalny na rynku periodyk poświęcony tematyce podatkowej.

Wysoko oceniany przez:

  • doradców podatkowych i biegłych rewidentów
  • pracowników organów podatkowych
  • prawników
  • dyrektorów finansowych oraz głównych księgowych

Przegląd Podatkowy jest miesięcznikiem, który jest wydawany od 1991 r.  Czasopismo otrzymało rekomendację Forum Doradców Podatkowych oraz Centrum Dokumentacji i Studiów Podatkowych w Łodzi.

Vademecum Głównego Księgowego

Vademecum Głównego Księgowego to publikacja elektroniczna prezentująca informacje z dziedziny prawa podatkowego i rachunkowości oraz wybrane elementy z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz prawa Unii Europejskiej.

Vademecum Doradcy Podatkowego

Vademecum Doradcy Podatkowego jest publikacją elektroniczną w przyjazny sposób prezentującą informacje z dziedziny prawa podatkowego, rachunkowości, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.

Patroni medialni

PIT.pl

Profesjonalne szkolenia i konferencje

Jedną z głównych form realizacji celów statutowych Fundacji jest działalność szkoleniowa i konferencyjna prowadzona przez Centrum Szkoleniowe Sp. z o.o.. Organizujemy szkolenia i konferencje z zakresu finansów i bankowości, rachunkowości, HR, energetyki, ochrony środowiska, zarządzania i turystyki. Wypracowany wzorzec organizacji dużego spotkania branżowego, umożliwia przygotowanie wydarzenia o wysokim poziomie organizacyjnym i merytorycznym. Doświadczona kadra, kreatywność i rzetelność sprawiają, że zaspokajane są oczekiwania uczestników, kadry szczebla zarządzającego, specjalistów i ekspertów w branżach.

Więcej informacji na
www.frr.pl/konferencje

Fundacja Rozwoju Rachunkowości

Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce działa od 1991 roku na rzecz integracji środowiska rachunkowości oraz rozwoju kwalifikacji i umiejętności zawodowych. Fundacja podlega nadzorowi Ministerstwa Finansów.

Jedną z głównych form realizacji celów statutowych jest działalność szkoleniowa prowadzona przez Centrum Szkoleniowe FRR Sp. z o.o.

Naszą misją jest działanie na rzecz pogłębiania wiedzy z zakresu:

  • rachunkowości,
  • finansów,
  • zagadnień kadrowo-płacowych,
  • umiejętności interpersonalnych i zarządczych.

W oparciu o długoletnie doświadczenie biznesowe i wiedzę zdobytą podczas realizacji przeszło pięciu tysięcy szkoleń otwartych, licznych projektów zamkniętych oraz międzynarodowych warsztatów pod patronatem Fundacji Rozwoju Rachunkowości, w 2009 roku powzięta została decyzja o rozszerzeniu działalności o profesjonalne usługi doradcze, umożliwiające podejmowanie racjonalnych decyzji oraz wdrażanie rozwiązań efektywnie wspierających rozwój przedsiębiorstw.

Wachlarz dostarczanych przez Grupę FRR świadczeń wzbogacił się o ofertę doradztwa gospodarczego, kancelarię księgową, a także, poprzez współpracę z akredytowanymi przez Fundację Rozwoju Rachunkowości kancelariami podatkowymi, kompleksową obsługę doradztwa podatkowego.

Organizatorzy i partnerzy

Organizator
Partner
Partner
Partner merytoryczny
Przegląd Podatkowy
Partner merytoryczny
Partner merytoryczny
Patron medialny
Patron medialny
Patron medialny

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com