Bądź na bieżąco
Zapisz się na Newsletter!
Dzień pierwszy – wtorek 8 listopada 2011 r.
09:00 - 09:30 | Kawa powitalna oraz rejestracja uczestników |
09:30 - 10:30 | Ujmowanie przychodów w systemie rachunkowości i w podatku dochodowym – dr Agnieszka Wencel |
10:30 - 10:45 | Przerwa kawowa |
10:45 - 12:00 | Różnice kursowe w sprawozdaniu finansowym – dr Agnieszka Wencel |
12:00 - 13:15 | Lunch |
13:15 - 14:15 | Rozliczenia międzyokresowe i rezerwy jako szczególne kategorie prawa bilansowego i podatkowego – prof. dr hab. Ewa Walińska |
14:15 - 14:30 | Przerwa kawowa |
14:30 - 15:30 | Prezentacja sprawozdań finansowych – prof. dr hab. Ewa Walińska |
Dzień drugi – środa 9 listopada 2011 r.
09:00 - 09:30 |
Kawa powitalna oraz rejestracja uczestników |
09:30 - 10:30 | Opodatkowanie VAT nieodpłatnego świadczenia usług po 1 kwietnia 2011 r. – doradca podatkowy Joanna Rudzka (Ożóg i Wspólnicy) |
10:30 - 10:45 | Przerwa kawowa |
10:45 - 12:10 | Zwolnienie z VAT usług – przegląd zmian w 2011 r. – doradca podatkowy Bartłomiej Kołodziej (PricewaterhouseCoopers) |
12:00 - 13:15 | Lunch |
13:15 - 14:15 | Restrukturyzacje spółek kapitałowych – wpływ regulacji unijnych na kształt polskich przepisów – doradca podatkowy Katarzyna Klimkiewicz (TPA Horwath) |
14:15 - 14:30 | Przerwa kawowa |
14:30 - 15:30 | Ewidencjonowanie transakcji za pomocą kasy rejestrującej – doradca podatkowy Krzysztof J. Musiał (Musiał i Partnerzy – Doradcy Podatkowi we Wrocławiu) |
Dobór tematów poszczególnych wystąpień to odpowiedź na aktualne problemy, z którymi spotykają się w swojej praktyce zawodowej doradcy podatkowi, dyrektorzy finansowi, główni księgowi, pracownicy działów prawnych i finansowych oraz kancelarii prawnych. Pomogą je rozwiązać obecni na konferencji konsultanci z firm doradczych oraz eksperci naukowi i praktycy.
Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych.
W ofercie wydawnictwa Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. znajdują się produkty elektroniczne, książki i czasopisma jak również szkolenia online i konferencje.
Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor S.A. przyjmuje, przechowuje i udostępnia dane o zaległym zadłużeniu konsumentów i przedsiębiorców. Prowadzi własny Rejestr Dłużników BIG oraz jako jedyny w Polsce ma dostęp do baz Biura Informacji Kredytowej oraz Związku Banków Polskich (łącznie 5,8 mln informacji o zaległym zadłużeniu przedsiębiorców i konsumentów). BIG InfoMonitor stanowi platformę wymiany informacji pomiędzy sektorem bankowym i pozostałymi sektorami gospodarki. Oferuje sektorowi bankowemu i przedsiębiorcom narzędzia do weryfikowania wiarygodności płatniczej klientów i kontrahentów oraz wspiera ich w odzyskiwaniu zaległych należności.
Misją BIG InfoMonitor jest ustalanie i weryfikowanie wiarygodności finansowej przedsiębiorców i konsumentów. Firma jest liderem wśród BIG-ów funkcjonujących w Polsce pod względem ilości udostępnianych raportów z informacjami o przeterminowanym zadłużeniu. BIG InfoMonitor prowadzi także działalność edukacyjną, mającą na celu informowanie opinii publicznej o skali zaległego zadłużenia w Polsce. Dane na ten temat są publikowane w Raporcie InfoDług i Raporcie BIG.
PwC jest wiodącą globalną organizacją świadczącą profesjonalne usługi doradcze. Korzystając z wiedzy i kwalifikacji ponad 162.000 pracowników w 154 krajach, budujemy relacje z klientami dzięki usługom świadczonym w oparciu o zasady najwyższej jakości, przejrzystości i uczciwości w działaniu. W Polsce PwC zatrudnia zespół ponad 1500 specjalistów i kadry wspierającej w sześciu miastach: w Gdańsku, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach i Warszawie. Nasza oferta jest kierowana do firm działających we wszystkich sektorach gospodarki - zarówno do największych koncernów, jak i lokalnych przedsiębiorstw rodzinnych.
Czasopismo dla specjalistów! Najlepiej rozpoznawalny na rynku periodyk poświęcony tematyce podatkowej.
Wysoko oceniany przez:
Przegląd Podatkowy jest miesięcznikiem, który jest wydawany od 1991 r. Czasopismo otrzymało rekomendację Forum Doradców Podatkowych oraz Centrum Dokumentacji i Studiów Podatkowych w Łodzi.
Vademecum Głównego Księgowego to publikacja elektroniczna prezentująca informacje z dziedziny prawa podatkowego i rachunkowości oraz wybrane elementy z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz prawa Unii Europejskiej.
Vademecum Doradcy Podatkowego jest publikacją elektroniczną w przyjazny sposób prezentującą informacje z dziedziny prawa podatkowego, rachunkowości, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.
Jedną z głównych form realizacji celów statutowych Fundacji jest działalność szkoleniowa i konferencyjna prowadzona przez Centrum Szkoleniowe Sp. z o.o.. Organizujemy szkolenia i konferencje z zakresu finansów i bankowości, rachunkowości, HR, energetyki, ochrony środowiska, zarządzania i turystyki. Wypracowany wzorzec organizacji dużego spotkania branżowego, umożliwia przygotowanie wydarzenia o wysokim poziomie organizacyjnym i merytorycznym. Doświadczona kadra, kreatywność i rzetelność sprawiają, że zaspokajane są oczekiwania uczestników, kadry szczebla zarządzającego, specjalistów i ekspertów w branżach.
Więcej informacji na
www.frr.pl/konferencje
Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce działa od 1991 roku na rzecz integracji środowiska rachunkowości oraz rozwoju kwalifikacji i umiejętności zawodowych. Fundacja podlega nadzorowi Ministerstwa Finansów.
Jedną z głównych form realizacji celów statutowych jest działalność szkoleniowa prowadzona przez Centrum Szkoleniowe FRR Sp. z o.o.
Naszą misją jest działanie na rzecz pogłębiania wiedzy z zakresu:
W oparciu o długoletnie doświadczenie biznesowe i wiedzę zdobytą podczas realizacji przeszło pięciu tysięcy szkoleń otwartych, licznych projektów zamkniętych oraz międzynarodowych warsztatów pod patronatem Fundacji Rozwoju Rachunkowości, w 2009 roku powzięta została decyzja o rozszerzeniu działalności o profesjonalne usługi doradcze, umożliwiające podejmowanie racjonalnych decyzji oraz wdrażanie rozwiązań efektywnie wspierających rozwój przedsiębiorstw.
Wachlarz dostarczanych przez Grupę FRR świadczeń wzbogacił się o ofertę doradztwa gospodarczego, kancelarię księgową, a także, poprzez współpracę z akredytowanymi przez Fundację Rozwoju Rachunkowości kancelariami podatkowymi, kompleksową obsługę doradztwa podatkowego.
Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com