Szkolenie online

Decyzja o warunkach zabudowy w praktyce – najczęściej spotykane problemy

Decyzja o warunkach zabudowy w praktyce – najczęściej spotykane problemy
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Na szkoleniu zostaną przedstawione kluczowe zagadnienia związane ze stosowaniem decyzji o warunkach zabudowy. Procedura związana z niniejszą decyzją powoduje szereg wątpliwości, często na pograniczu prawa i urbanistyki. Szkolenie będzie miało na celu przedstawienie i wyjaśnienie najważniejsze z nich, przede wszystkim w zakresie interpretacji zasady kontynuacji funkcji i bliskiego sąsiedztwa, wyznaczania obszaru analizowanego oraz uzgodnień projektu decyzji. Uwzględniony zostanie również kontekst zmian wprowadzonych przez tzw. "tarcze antykryzysowe".

Szczegóły szkolenia

Program

Program

• zasada kontynuacji funkcji i bliskiego sąsiedztwa w praktycznym zastosowaniu (możliwe dylematy)
• decyzja o warunkach zabudowy a treść planów miejscowych, które straciły moc;
• wymóg dostępu do drogi publicznej i uzbrojenia terenu przy wydawaniu decyzji o warunkach zabudowy;
• uzgadnianie projektu decyzji o warunkach zabudowy (możliwy zakres)
• wydawanie decyzji o warunkach zabudowy a treść tzw. "tarcz antykryzysowych".

Prelegenci

Prelegenci

dr hab. Maciej J. Nowak

Doktor habilitowany nauk o polityce publicznej, profesor Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie, kierownik Katedry Nieruchomości, radca prawny, członek Prezydium Komitetu Przestrzennego Zagospodarowania Kraju PAN. Autor licznych ekspertyz, publikacji i szkoleń z zakresu prawnych uwarunkowań planowania przestrzennego, prawa nieruchomości, postępowania administracyjnego i sądowo-administracyjnego; posiada doświadczenie praktyczne związane z realizacją inwestycji na szczeblu lokalnym, regionalnym i krajowym.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 29 października 2020r o godz. 9:30. Potrwa 1 godzinę, max 75 minut.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 8:30 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
|- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox
- wtyczka Adobe Flash, głośniki lub słuchawki.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

 

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

Budownictwo Optimum
Budownictwo Premium
Budownictwo Standard
Serwis Budowlany Gold
Serwis Budowlany Platinum
Urząd, Urząd Premium, Urząd i Obywatele Standard, Optimum, Premium 

 

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

 

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

 

Kontakt

Kontakt

Kontakt w sprawie szkolenia:

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:
Magdalena Karasek, magdalena.karasek@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com