Szkolenie online

Jak korzystać z serwisu LEX? Webinar dla użytkowników serwisu pracujących w branży energetycznej

Jak korzystać z serwisu LEX? Webinar dla użytkowników serwisu pracujących w branży energetycznej
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Znajdują się Państwo w gronie użytkowników nowego serwisu LEX, dlatego zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu online, dotyczącego efektywnego wykorzystywania systemu. Zależy nam, aby korzystanie z systemu było dla Państwa łatwe i efektywne, dlatego przygotowaliśmy specjalnie dla użytkowników serwisu pracujących w branży energetycznej szkolenie online. Każdy z Państwa może dokonać zapisu na termin szkolenia klikając w zielone pole „zapisz się”. Po wypełnieniu formularza na podany przez Państwa w formularzu adres e-mail zostanie przesłany link do szkolenia (dzień przed szkoleniem i w dniu szkolenia).

Szczegóły szkolenia

Program

Program

• Co zawiera serwis? Omówienie zakresu serwisu, w szczególności: aktów prawnych, orzeczeń, komentarzy, interpretacji, wzorów, zestawień, procedur postępowania oraz innych dokumentów istotnych w działalności prawników wspierających działanie spółek energetycznych.


• Jak dotrzeć do potrzebnych informacji?
o Wyszukiwanie za pomocą wyszukiwarek (głównej i zaawansowanej) oraz zawężanie wyników wyszukiwania. Omówienie wyszukiwania słownikowego oraz za pomocą merytorycznie opracowanych haseł.
o Tworzenie i zachowywanie list wynikowych zawierających kluczowe dla użytkownika zbiory dokumentów.
o Proste dotarcie do kluczowych dokumentów za pomocą paneli na pulpicie.


• Jak pracować z aktem prawnym? Nawigacja w ramach aktów, wersje czasowe całego aktu lub wybranych przepisów, korzystanie z dokumentów merytorycznie powiązanych z przepisem, drukowanie, zapisywanie, wysyłanie.


• Jak pracować z bazą orzecznictwa i bazą publikacji?


• Jak szkolić się ze zmian w przepisach w czasie, który Tobie odpowiada? Korzystanie z nagrań szkoleń online zawartych w serwisie (w module Dział Prawny oraz udostępnionych modułów branżowych – zależnie od konfiguracji serwisu LEX)


• Jak bez wysiłku śledzić zmiany w prawie? Alerty – ustawianie automatycznych powiadomień o zmianach w aktach prawnych i/lub przepisach.


• Jak skrócić czas ponownego dotarcia do kluczowych dokumentów? Aktówka – miejsce w serwisie, w którym możesz przechować najistotniejsze dokumenty z LEX.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 13 listopada 2020r o godz. 10:00. Potrwa 1 godzinę, max 75 minut.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 9:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
|- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox
- wtyczka Adobe Flash, głośniki lub słuchawki.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

 

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z programów LEX

 

 

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com