Szkolenie online

Obsługa systemu ZONE - nowe obowiązki i ich finansowanie

Obsługa systemu ZONE - nowe obowiązki i ich finansowanie
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków (CEEB)  to pierwsza w Polsce baza źródeł ciepła i źródeł spalania paliw. Od 18 września 2023 r. CEEB działa w pełnej wersji tj. gromadzi dane nie tylko z deklaracji ale również inwentaryzacji, kontroli środowiskowych, przeglądów przewodów kominowych oraz dane dotyczące udzielanego wsparcia socjalnego w zakresie ubóstwa energetycznego. Z kolei, system ZONE, to ogólnopolski system teleinformatyczny, utworzony do obsługi CEEB.

Na szkoleniu dowiesz się jak w praktyce funkcjonuje CEEB, a także jakie problemy i korzyści w związku z tym występują.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

  1. Wprowadzenie
  2. Czym jest CEEB?
  3. Czym jest ZONE?
  4. Zawartość i funkcjonowanie CEEB dziś i jutro
  5. CEEB a gminy
  6. CEEB i ZONE w praktyce – wybrane problemy i wątpliwości

 

Szkolenie skierowane jest w szczególności do:

  • Jednostek samorządu terytorialnego (zwłaszcza gmin)
  • Przedsiębiorców (podmioty prywatne)

Prelegenci

Prelegenci

dr hab. Ewa Kowalewska

Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, na kierunku prawa. W latach 1998 – 2012 pracowała w Oddziale Okręgowym Narodowego Banku Polskiego w Szczecinie. Od 2012 r. pracownik Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, od 2015 r. doktor nauk prawnych a od 27 kwietnia 2023 r. doktor habilitowany. Obecnie pracuje jako adiunkt na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, pełniąc także funkcję Kierownika Zespołu Badawczego Prawa Finansowego.

Zainteresowania naukowe to przede wszystkim prawo rynku finansowego, w tym w szczególności prawo bankowe i zagadnienia związane z bezpieczeństwem na rynku finansowym oraz prawo dewizowe i prawo podatkowe (głównie w zakresie podatków i opłat lokalnych).

Działalność dydaktyczna obejmuje prowadzenie zajęć (ćwiczenia i wykłady) z prawa podatkowego, prawa bankowego, prawa bankowego w obrocie elektronicznym, prawa obrotu instrumentami finansowymi, pieniądza elektronicznego, prawa dewizowego oraz podstaw międzynarodowego i wspólnotowego prawa podatkowego, na takich kierunkach studiów jak: prawo, administracja i ekonomiczno-prawny. Ponadto, od wielu lat prowadzi zajęcia na aplikacji notarialnej i radcowskiej w Szczecinie oraz na studiach podyplomowych, organizowanych na Uniwersytecie Szczecińskim.

Adrianna Ogonowska

Prawnik, asystent w Katedrze Prawa Ochrony Środowiska na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Szczecińskiego, autorka wielu publikacji z zakresu prawa ochrony środowiska, zwłaszcza dotyczących odpadów komunalnych oraz ocen oddziaływania na środowisko.

Organizator

Organizator

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych.  

 

W ofercie wydawnictwa Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. znajdują się produkty elektroniczne, książki i czasopisma jak również szkolenia online i konferencje.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 18 grudnia 2023r. o godz. 11:00. Potrwa 60 minut.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 10:00 w dniu szkolenia.​

Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie mailem i danymi do których jest przypisana licencja Lex.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

 

Ochrona Środowiska Standard/Optimum/Premium

Budownictwo Standard/Optimum/Premium

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

Organizatorzy i partnerzy

Organizator

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com