Szkolenie online

Compliance w biurze rachunkowym

Compliance w biurze rachunkowym
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Kilka ostatnich lat podatkowych to prawdziwy rollercoaster dla biur rachunkowych. Mnogość interpretacji przepisów prawa – to już nie jedyny problem. Nowe uregulowania prawne i nieznane dotąd obowiązki stały się wręcz codziennością. Wychodzą jej naprzeciw praktyczne rozwiązania, które zostaną omówione w trakcie szkolenia online.

Celem szkolenia, które w dniu 28 października 2020 r. o godz. 10 poprowadzi p. Edyta Zaniewicz, jest przedstawienie praktycznych rozwiązań, które usystematyzują i uporządkują pracę w każdym biurze rachunkowym. Zaprezentowane w szkoleniu procedury i druki pozwolą zorganizować obieg dokumentów w biurze, a także wymianę informacji pomiędzy Klientem a biurem rachunkowym.

Szkolenie kierowane jest do właścicieli i szeroko rozumianej kadry zarządzającej w biurach rachunkowych.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Część 1.

Procedury i organizacja – kluczem do sukcesu Twojego biura rachunkowego

  • witamy nowego Klienta w naszym biurze – pigułka informacji w mailu powitalnym,
  • informacje na wagę złota – co powinien wiedzieć nasz Klient na starcie – „Poradnik przedsiębiorcy”,
  • usprawnij pracę biura – gotowe wytyczne dla Klientów: jak przygotować dokumenty księgowe dla biura czy dokumenty do zamknięcia roku,
  • idealny porządek w katalogach – wdrażamy procedurę tworzenia katalogów,
  • wewnętrzny audyt – check listy i karta Klienta biura.

 

Część 2.

Druki, które odmienią standardy funkcjonowanie Twojego biura

  • pierwsze spotkanie z klientem – meritum informacji w jednym protokole,
  • środki trwałe i wyposażenie – protokoły wprowadzania i wyprowadzania majątku do firmy i z firmy,
  • działalność gospodarcza w domu – co księgowy powinien ustalić z Klientem?
  • przyjęcie dokumentów księgowych – stwórz taki protokół, który zniweluje ryzyka podatkowe,
  • ulga na złe długi, oznaczenia GTU, biała lista, podzielona płatność, transakcje bezgotówkowe – określamy zakres odpowiedzialności biura i Klienta; dbamy o udokumentowanie uzgodnień,
  • obsługa kadrowa i ubezpieczeniowa – instrukcje i dla biura i dla Klienta w jednym formularzu,
  • newralgiczne wydatki, które Klient chce mieć w kosztach – jak wyjść z sytuacji win - win?

Prelegenci

Prelegenci

Edyta Zaniewicz

Certyfikowana księgowa i compliance officer. Autorka publikacji „Compliance w biurze rachunkowym”. Stworzyła procedury, działania i rozwiązania organizacyjne, które zapewnią funkcjonowanie biur rachunkowych zgodnie z przepisami prawa w ujęciu wielopłaszczyznowym. Działa na rzecz świadczenia wysokiej jakości usług księgowych przez biura rachunkowe w Polsce.
Wiceprezes Zarządu Krajowej Izby Biur Rachunkowych. Właścicielka biura rachunkowego działającego od 2009 r. Biuro, które prowadzi jest Członkiem Założycielem KIBR. W Izbie pełni funkcję wiceprezesa ds. merytorycznych. Koordynuje pracę zespołu ds. profesjonalizacji; który odpowiada za tworzenie procesów, mających na celu wypracowanie kodeksu dobrych praktykach w biurach rachunkowych.
Edukatorka w zakresie standaryzacji procesów w biurach rachunkowych. Prelegentka konferencji. Szkoleniowiec i wykładowca z zakresu księgowości i podatków. Na co dzień współpracuje z czołowymi wydawnictwami i portalami podatkowymi w Polsce – przygotowując publikacje i opracowania z zakresu prawa podatkowego.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

 

Szkolenie odbędzie się 28 października 2020r o godz. 10:00. Potrwa 1 godzinę, max 75 minut.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 9:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
|- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox
- wtyczka Adobe Flash, głośniki lub słuchawki.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

Księgowość Standard, Optimum, Premium,
 

 

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com