dostosowanie do infywidualnych potrzeb
dostosowanie do indywidualnych potrzeb
płatność po zrealizowanej usłudze
płatność po zrealizowanej usłudze
Konferencja

II Kongres Podatkowo-Księgowy

II Kongres Podatkowo-Księgowy
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

W tej edycji Kongresu Podatkowo-Księgowego będziemy kontynuowali omawianie zmian w podatku od towarów i usług, które rozpoczęły się w dniu 1 stycznia 2013 r. i towarzyszyły nam nieprzerwanie przez cały mijający rok kalendarzowy. Co prawda Eksperci skupią się na zmianach, które wejdą w życie w dniu 1 stycznia 2014 r., ale  nie zabraknie też w ich wystąpieniach całościowego spojrzenia na proces zmian towarzyszący nam na gruncie VAT przez ostatnie miesiące.
Przybliżymy Państwu także kształt i charakter zmian planowanych na 2014 r. w Ordynacji podatkowej, w tym dotyczących zapłaty podatku, pełnomocnictw, interpretacji indywidualnych i nadpłat.

W trakcie wystąpień zaproszeni przez nas Eksperci omówią zagadnienia związane z:

  • ustalaniem momentu powstania obowiązku podatkowego w VAT,
  • określaniem podstawy opodatkowania w VAT,
  • zasadami dokumentowania operacji gospodarczych,
  • odliczaniem podatku naliczonego wynikającego z faktur VAT,
  • zmianami planowanymi w Ordynacji podatkowej.

Dobór tematyki, wskazanie na problemy, które mogą w praktyce wyniknąć i udział wybitnych Ekspertów gwarantują zdobycie wiedzy niezbędnej każdej osobie zajmującej się na co dzień księgowością lub podatkami.

Szczegóły konferencji

Program

Program

09:30 - 10:00 Kawa powitalna oraz rejestracja uczestników
10:00 - 10:45

System podatkowy jako narzędzie polityki gospodarczej – dr Stanisław Kluz

10:45 - 11:45

Odliczanie podatku naliczonego od 1 stycznia 2014 r. – K. Komorniczak

11:45 – 12:00 Przerwa kawowa
12:00 - 12:45

Powstawanie obowiązku podatkowego w VAT od 1 stycznia 2014 r. – E Sokołowska-Strug

12:45 - 13:30

Fakturowanie w 2014 r. – E. Sokołowska-Strug

13:30 - 14:00 Zapraszamy na przekąskę/lunch
14:00 - 14:45

Zmiany w zakresie podstawy opodatkowania w VAT – D. Gawlas

14:45 - 15:00 Przerwa kawowa
15:00 - 16:00

Projektowane zmiany w Ordynacji podatkowej i ich ewentualne konsekwencje dla podatników – P. Ziółkowski

Cele

Cele

Mamy przyjemność zaprosić Państwa do udziału w II edycji Kongresu Podatkowo-Księgowego organizowanego przez Wolters Kluwer S.A., który odbędzie się w dniu 4 grudnia 2013 r. w Golden Floor Plaza w Warszawie.

Celem konferencji jest zapoznanie jej Uczestników z nowymi przepisami, ale też uświadomienie im wpływu wchodzących w życie zmian na codzienne funkcjonowanie przedsiębiorców i płynące z nich zagrożenia. Dobór tematyki, wskazanie na problemy, które mogą w praktyce wyniknąć i udział wybitnych Ekspertów gwarantują zdobycie wiedzy niezbędnej każdej osobie zajmującej się na co dzień księgowością lub podatkami.

Prelegenci

Prelegenci

Daniel Gawlas

Prawnik, doradca podatkowy (nr wpisu 11156).

Ukończył z wyróżnieniem Wydział Prawa i Administracji Uniwersytetu Warszawskiego oraz studia doktoranckie w Instytucie Nauk Prawnych PAN. Od prawie 10 lat zajmuje się doradztwem podatkowym oraz zastępstwem prawnym przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi obu instancji (WSA i NSA).

Doświadczenie zawodowe zdobywał współpracując z renomowanymi spółkami doradztwa podatkowego oraz kancelariami prawnymi, gdzie doradzał krajowym i międzynarodowym klientom z sektora finansowego, reklamowego, IT, MLM oraz nieruchomości.

Członek zwyczajny Polskiego Towarzystwa Legislacji. Członek Polskiego Stowarzyszenia Ekonomicznej Analizy Prawa.

Jest autorem licznych publikacji podatkowych w prasie codziennej („Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawna”). Stale współpracuje z wydawnictwem Wolters Kluwer jako ekspert podatkowy i autor komentarzy praktycznych. Posiada duże doświadczenie jako wykładowca/prelegent prowadzący szkolenia i warsztaty z zakresu prawa podatkowego.

Stanisław Kluza

dr ekonomii, twórca nadzoru KNF, Przewodniczący Komisji Nadzoru Finansowego (2006-11), Minister Finansów i Wiceminister Finansów (2006), główny ekonomista i dyrektor dep. analiz w Banku Gospodarki Żywnościowej (w grupie Rabobank) (2002-06). Pracownik naukowy w Szkole Głównej Handlowej (od 1994), związany z Instytutem Statystyki i Demografii. Specjalizacja naukowa: polityka pieniężna, statystyka, ekonometria, makroekonomia, bankowość oraz badania koniunktury. Autor licznych prezentacji i referatów w zakresie nadzoru nad rynkiem finansowym i analizy makroekonomicznej.

Krzysztof Komorniczak

Magister, absolwent Uniwersytetu Warszawskiego, Wydziału Prawa i Administracji. Obronił pracę magisterską „Opodatkowanie podatkiem od towarów i usług transportowych” pod kierunkiem prof. Witolda Modzelewskiego. Ukończył studia w Brytyjskim i Europejskim Centrum Prawa na Uniwersytecie Warszawskim (University of Cambridge) oraz Studia w Amerykańskim Centrum Prawa na Uniwersytecie Warszawskim (University of Floryda).

W 2003 r. uzyskał wpis na listę Doradców Podatkowych (nr wpisu 09 850).

Wieloletni praktyk w dziedzinie podatków. Przez szereg lat współpracownik Instytutu Studiów Podatkowych Modzelewski i Wspólnicy. Uznany wykładowca Studiów Podyplomowych Szkoły Głównej Handlowej oraz Instytutu Studiów Podatkowych. Uczestniczył w postępowaniach przed organami skarbowymi oraz przed Naczelnym Sądem Administracyjnym, brał udział w przygotowywaniu opinii prawnych, odwołań, skarg do Naczelnego Sądu Administracyjnego oraz innych pism procesowych w sprawach podatkowych. Autor ekspertyz prawnych w  zakresie prawa podatkowego i finansowego na zlecenie Kancelarii Sejmu i Senatu RP.

Od sierpnia 2006 r. członek zarządu Europejskiego Centrum Doradztwa i Dokumentacji Podatkowej Spółka Doradztwa Podatkowego Sp. z o.o.

Autor i współautor książek z zakresu prawa podatkowego. Od wielu lat współpracuje z Biuletynem Instytucji Studiów Podatkowych „Doradztwo Podatkowe”, dziennikiem „Rzeczpospolita” czy „Dziennikiem Gazeta Prawna”. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podatkiem od towarów i usług oraz podatkiem od czynności cywilnoprawnych.

Ewa Sokołowska-Strug

Doradca podatkowy (nr wpisu 10059); prawnik, absolwentka Wydziału Prawa i  Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego. Wieloletni współpracownik polskich i międzynarodowych firm doradczych. Obecnie Dyrektor Departamentu Podatków Pośrednich oraz Europejskiego Centrum Doradztwa i  Dokumentacji Podatkowej (ECDDP) Sp. z o.o. Zajmuje się zarówno bieżącym doradztwem podatkowym jak i zagadnieniami planowania lub optymalizacji podatkowej. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podatkiem od towarów i usług oraz postępowaniem przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi. W swoim dorobku posiada liczne szkolenia i wykłady przeprowadzone dla różnych grup zawodowych oraz zróżnicowanych branż. Z powodzeniem prowadzi zarówno szkolenia zamknięte jak i otwarte przeznaczone dla różnego rodzaju odbiorców. Posiada doskonałe zdolności interpersonalne; łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi. Autorka licznych publikacji w prasie fachowej (m.in. „Rzeczpospolita”, „Dziennik Gazeta Prawa”), umieszczanych w portalach o tematyce podatkowej (www.e-rachunkowość.pl, www.interia.pl, www.wieszjak.pl, www.money.pl, www.podatkibiz.pl) oraz książek o tematyce podatkowej (m.in. Leksykon VAT. Praktyka. Teoria. Orzecznictwo, Dokumentacja podatkowa VAT. Instrukcje księgowe i podatkowe z wyjaśnieniami).

Paweł Ziółkowski

Prawnik, trener, publicysta, konsultant. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe w zakresie tematyki prawnej. Od 2000 r. wykonuje działalność gospodarczą w zakresie konsultingu, w ramach której pomaga zakładać, prowadzić i likwidować inne firmy. Autor ponad 9000 publikacji w prasie fachowej i portalach elektronicznych. Zrealizował ponad 800 szkoleń o tematyce prawnej. Prowadzi zajęcia dla słuchaczy studiów podyplomowych Zarządzanie Zespołem Sprzedaży (Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie), Kadry i Płace - Prawo i Praktyka Gospodarcza (GWSH w Katowicach) oraz na Studiach Podyplomowych Rachunkowości i Podatków (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu). Specjalizuje się w podatkach, prawie pracy i prawie działalności gospodarczej.

female

Nadejda Kirova

Prezes Fundacji Pasja do Edukacji i Rozwoju.  Partner Merytoryczny Center of Excellence Akademii Leona Koźmińskiego.

 Od 1996 roku założyła i zorganizowała pięć spółek z ograniczoną odpowiedzialnością, jest fundatorem dwóch fundacji, pełniła funkcję Dyrektora Finansowego oraz Dyrektora Operacyjnego w firmach w branżach: reklamowej, produkcji i dystrybucji sprzętu sportowo-turystycznego oraz ciężkich maszyn inwestycyjnych.
W chwili obecnej jest Członkiem Zarządu w Bulcom Sp. z o.o. – branża maszyn inwestycyjnych, firmie doradczej Kirov Strategic Negotiators Sp. z o.o. oraz w fundacjach: „Bargework” i „Pasja do Edukacji i Rozwoju”.
Absolwentka Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego i Akademii Leona Koźmińskiego.

Organizator

Organizator

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych.  

 

W ofercie wydawnictwa Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. znajdują się produkty elektroniczne, książki i czasopisma jak również szkolenia online i konferencje.

Partnerzy

Partnerzy

Fundacja Rozwoju Rachunkowości

Fundacja Rozwoju Rachunkowości w Polsce działa od 1991 roku na rzecz integracji środowiska rachunkowości oraz rozwoju kwalifikacji i umiejętności zawodowych. Fundacja podlega nadzorowi Ministerstwa Finansów.

Jedną z głównych form realizacji celów statutowych jest działalność szkoleniowa prowadzona przez Centrum Szkoleniowe FRR Sp. z o.o.

Naszą misją jest działanie na rzecz pogłębiania wiedzy z zakresu:

  • rachunkowości,
  • finansów,
  • zagadnień kadrowo-płacowych,
  • umiejętności interpersonalnych i zarządczych.

W oparciu o długoletnie doświadczenie biznesowe i wiedzę zdobytą podczas realizacji przeszło pięciu tysięcy szkoleń otwartych, licznych projektów zamkniętych oraz międzynarodowych warsztatów pod patronatem Fundacji Rozwoju Rachunkowości, w 2009 roku powzięta została decyzja o rozszerzeniu działalności o profesjonalne usługi doradcze, umożliwiające podejmowanie racjonalnych decyzji oraz wdrażanie rozwiązań efektywnie wspierających rozwój przedsiębiorstw.

Wachlarz dostarczanych przez Grupę FRR świadczeń wzbogacił się o ofertę doradztwa gospodarczego, kancelarię księgową, a także, poprzez współpracę z akredytowanymi przez Fundację Rozwoju Rachunkowości kancelariami podatkowymi, kompleksową obsługę doradztwa podatkowego.

Partnerzy merytoryczni

Vademecum Doradcy Podatkowego

Vademecum Doradcy Podatkowego jest publikacją elektroniczną w przyjazny sposób prezentującą informacje z dziedziny prawa podatkowego, rachunkowości, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych.

Vademecum Głównego Księgowego

Vademecum Głównego Księgowego to publikacja elektroniczna prezentująca informacje z dziedziny prawa podatkowego i rachunkowości oraz wybrane elementy z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz prawa Unii Europejskiej.

Patroni medialni

Przegląd Podatkowy

Przegląd Podatkowy

PIT.pl sp. zo.o. to wiodący w polskim Internecie portal podatkowy.

Serwisy PIT.pl i VAT.pl stanowią rzetelne i aktualne źródło informacji podatkowej zarówno dla małych i średnich przedsiębiorstw, jak również dla indywidualnych podatników.

PIT.pl i VAT.pl to zebrane w jednym miejscu, uporządkowane i w prosty sposób zaprezentowane: e-porady, poradniki, zestawienie interpretacji, akty prawne, wzory dokumentów i deklaracji oraz wskaźniki i kalkulatory podatkowe, które stanowią swoiste kompendium wiedzy przydatne dla osób prowadzących księgowość samodzielnie, jak i zawodowo. Prosty i rzetelny sposób przekazywania aktualnych informacji podatkowych od samego początku był misją serwisów PIT.pl. Obecnie stanowi o sile i przewadze nad konkurencją branżową.

PIT.pl

Materiały

Materiały

Fakturowanie w 2014 r. – E. Sokołowska-Strug
Pobierz
Odliczanie podatku naliczonego od 1 stycznia 2014 r. – K. Komorniczak
Pobierz
Powstawanie obowiązku podatkowego w VAT od 1 stycznia 2014 r. – E Sokołowska-Strug
Pobierz
Projektowane zmiany w Ordynacji podatkowej i ich ewentualne konsekwencje dla podatników – P. Ziółkowski
Pobierz
System podatkowy jako narzędzie polityki gospodarczej – dr Stanisław Kluza
Pobierz
Zmiany w zakresie podstawy opodatkowania w VAT – D. Gawlas
Pobierz

Organizatorzy i partnerzy

Organizator
Partner
Partner merytoryczny
Partner merytoryczny
Patron medialny
Przegląd Podatkowy
Patron medialny

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia online:
magdalena.karasek@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com