dostosowanie do infywidualnych potrzeb
dostosowanie do indywidualnych potrzeb
płatność po zrealizowanej usłudze
płatność po zrealizowanej usłudze
Szkolenie online

Komunikacja z klientem w kancelarii doradztwa podatkowego i w biurze rachunkowym

Komunikacja z klientem w kancelarii doradztwa podatkowego i w biurze rachunkowym
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

Można stwierdzić, że doradztwo podatkowe i usługowe prowadzenie ksiąg rachunkowych to proces komunikacji oparty na wiedzy, umiejętnościach i doświadczeniu doradcy, mający na celu tworzenie wartości dla klientów (odbiorców) przeważnie w obszarze zastosowania prawa podatkowego i finansów. Narzędziem, które można w różnorodny sposób wykorzystywać w tym procesie, jest coaching.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Parametrami efektywności doradztwa jako procesu z pewnością będą jasność i rzetelność przekazywanej wiedzy, a także styl komunikacji, pełniący rolę katalizatora przekazu wiedzy.

 

Elementami tak rozumianego procesu będą:

 

  • wartość dla klienta, czyli cel procesu,
  • wiedza, kwalifikacje i doświadczenie doradcy, czyli atrybuty zawodowe,
  • kompetencje komunikacyjne, czyli umiejętności doradcy w aspekcie wykorzystywania metody komunikacji, np. coachingu.

 

W praktyce prowadzenia kancelarii i biura rachunkowego można wyodrębnić funkcje, jakie spełnia komunikacja z klientem. Możemy tu wyróżnić:

 

  • funkcję marketingu relacyjnego, gdzie zasadnicze znaczenie będzie odgrywać przygotowanie spotkań z klientem, styl komunikacji oraz budowa więzi i zaufania,
  • funkcję ograniczania ryzyka – czyli zachowania właściwe w sytuacjach trudnych lub konfliktowych,
  • funkcję edukacyjną odnoszącą się do zastosowania umiejętności interpersonalnych przy przekazie wiedzy do klienta, co w efekcie powinno prowadzić do wyrównywania potencjału wiedzy,
  • funkcję kreacyjną przy współuczestnictwie w rozwiązywaniu problemów klienta i przekonywaniu do zastosowania zaleconych rozwiązań.

 

Podczas szkolenia dowiesz się:

  1. Umiejętności interpersonalne użyteczne w kontakcie z klientem.
  2. Funkcje komunikacji z klientem.
  3. Model komunikacji w procesie doradztwa podatkowego i usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych

Prelegenci

Prelegenci

Waldemar Szewc

Doradca podatkowy, od roku 1992 Właściciel Kancelarii Doradztwa Podatkowego A.F.O. (świadczącej usługi w zakresie prawa podatkowego, usługowego prowadzenia rachunkowości oraz outsourcingu spraw kadrowo-płacowych). Trener biznesu i wykładowca z wieloletnim doświadczeniem. W 2018 r. obronił tytuł doktora nauk ekonomicznych rozprawą doktorską, pt. "Coaching jako instrument kreowania wiedzy w kancelariach doradztwa podatkowego". Realizuje szkolenia z zakresu polityki podatkowej, przedsiębiorczości, zarządzania, prawa podatkowego, finansów metodą treningu i coachingu zespołowego. 
Autor licznych publikacji m.in. dotyczących problematyki podatków, rachunkowości, zarządzania finansami i zarządzania kancelarią doradztwa podatkowego (w tym 10 publikacji książkowych, 22 referaty, ponad 50 artykułów). Współautor pierwszego w Polsce podręcznika z zakresu przedsiębiorczości pt.: „Zarządzanie małą firmą".

Organizator

Organizator

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych.  

 

W ofercie wydawnictwa Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. znajdują się produkty elektroniczne, książki i czasopisma jak również szkolenia online i konferencje.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Szkolenie online odbędzie się 11 października 2019 r. o godzinie 13:00. 

 

Zapisy prowadzone są do godziny 12:00 w dniu szkolenia.​

 

Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.

 

Szkolenie online jest bezpłatne dla klientów Wolters Kluwer, którzy posiadają przynajmniej jeden z wymienionych produktów:

Księgowość Standard, Optimum, Premium

 

By zapisać się bezpłatnie na szkolenie online, prosimy przed zapisem o wylogowanie się z produktu lex.


WAŻNE!


Udział płatny w szkoleniu online jest możliwy tylko po dokonaniu płatności online (metoda płatności Dotpay).  

Kontakt

Kontakt

Kontakt w sprawie szkolenia:

Organizatorzy i partnerzy

Organizator

Informacje o cenie i terminach

Cena szkolenia:
49,00 zł/ os netto ( 60,27 zł/os brutto )
Termin i miejsce:
Wkrótce nowe terminy
Czas trwania:
1h

Zgłoszenia

Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia online:
magdalena.karasek@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com