Szkolenie online

Obowiązek stosowania Krajowego Systemu e-Doręczeń przez doradców podatkowych od 10.12.2023 r.

Obowiązek stosowania Krajowego Systemu e-Doręczeń przez doradców podatkowych od 10.12.2023 r.
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Krajowy system doręczeń elektronicznych ma usprawnić korespondencję z organami administracji poprzez docelowe zastąpienie tradycyjnych kanałów komunikacyjnych elektronicznymi. Ma to doprowadzić do bardziej efektywnego komunikowania się, bez względu na to, gdzie znajduje się podmiot prowadzący taką korespondencję z organem. Już niebawem pierwsza grupa podmiotów objęta zostanie obowiązkiem stosowania e-Doręczeń. Pośród takich znajdą się organy administracji publicznej, ale również osoby wykonujące zawody zaufania publicznego. Co to oznacza dla doradców podatkowych, czy są oni pośród takich zobowiązanych, a jeżeli tak, to jakie działania powinni podjąć – o tym w czasie webinarium.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

  1. Ramy prawne stosowania e-Doręczeń
  2. Istota e-Doręczeń
  3. Harmonogram wprowadzania obligatoryjnej instytucji e-Doręczeń
  4. Kto i w jakim terminie musi wprowadzić jako pierwszy e-Doręczenia
  5. Doradcy podatkowi a obowiązek stosowania e-Doręczeń
  6. Jakie działania i w jakich terminach winni podjąć doradcy podatkowi, by wypełnić obowiązki w zakresie stosowania e-Doręczeń – doradca podatkowy prowadzący indywidualną praktykę a doradca podatkowy zatrudniony na etacie
  7. Doradca podatkowy niepraktykujący a obowiązki w zakresie e-Doręczeń
  8. Uzyskanie adresu do e-Doręczeń
  9. Konsekwencje niedopełnienia przez doradcę podatkowego obowiązków w zakresie e-Doręczeń
  10. Podsumowanie

 

Odbiorcy:

Szkolenie jest skierowane do doradców podatkowych.

Prelegenci

Prelegenci

Radosław Kowalski

Prawnik, doradca podatkowy. Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Właściciel Kancelarii Doradztwa Podatkowego, wcześniej prezes CEiD Sp z o.o. Spółka Doradztwa Podatkowego, wcześniej Kierownik działu windykacji w jednej z największych firm teleinformatycznych (zorganizował ponad trzydziestoosobowy dział i kierował nim przez pięć lat) windykacją zajmował się na samodzielnych stanowiskach w firmie farmaceutycznej i budowlanej. Obecnie specjalizuje się w zagadnieniach związanych z podatkami pośrednimi, bezpośrednimi - gospodarczymi oraz postępowaniem przed organami podatkowymi i sądami administracyjnymi, a także w windykacji należności (w tym tworzeniem struktur działów windykacji oraz procedur windykacji). 
Autor licznych publikacji z zakresu prawa podatkowego, gospodarczego, windykacji należności m.in. w "Przeglądzie Podatkowym", Vademecum Głównego Księgowego, Gazecie Prawnej, Gazecie Podatkowej, Rzeczpospolitej, Pulsie Biznesu, Inżynier budownictwa.

Organizator

Organizator

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych.  

 

W ofercie wydawnictwa Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. znajdują się produkty elektroniczne, książki i czasopisma jak również szkolenia online i konferencje.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Szkolenie online odbędzie się:

15 listopada od godz. 14:00. Szkolenie potrwa ok. 60 minut.
 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 13:00 w dniu szkolenia.​

Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie mailem i danymi do których jest przypisana licencja Lex.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

 

Księgowość Standard/Optimum/Premium 

Finanse Premium

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

Organizatorzy i partnerzy

Organizator

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com