Szkolenie online

Nowe postępowanie o zatwierdzenie układu

Nowe postępowanie o zatwierdzenie układu
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Z uwagi na dużą popularność tzw. uproszczonego postępowania restrukturyzacyjnego (UPR) oraz konieczność wdrożenia Dyrektywy UE ws. ram restrukturyzacji zapobiegawczej ustawodawca postanowił wprowadzić część ze sprawdzonych rozwiązań do postępowania o zatwierdzenie układu (PZU). Szkolenie będzie miało na celu zaznajomienie uczestników ze zmianami wprowadzonymi do PZU, w szczególności w zakresie wymogów umożliwiających przeprowadzenie postępowania, skutków obwieszczenia o ustaleniu dnia układowego, głosowania nad układem oraz zatwierdzenia układu.

 

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Ramy programu:

 

1. Wymogi do przeprowadzenia postępowania.

2. Czynności przygotowawcze przed wszczęciem procedury.

3. Przebieg postępowania

4. Skutki obwieszczenia o ustaleniu dnia układowego co do:

a sprawowania nadzoru przez nadzorcę układu

b. dopuszczalności wypowiedzenia umów

c. możliwości prowadzenia egzekucji z masy układowej

5. Uchylenie skutków obwieszczenia: pokrzywdzenie wierzycieli

6. Wygaśnięcie skutków obwieszczenia: upływ 4 miesięcy

7. Uproszczony wniosek sanacyjny oraz upadłościowy

8. Zawiadomienie o sposobie głosowania i głosowanie nad układem

9. Wynagrodzenie nadzorcy układu w przypadku mikroprzedsiębiorców

10. Kwalifikowany doradca restrukturyzacyjny w postępowaniu o zatwierdzenie układu

 

 Adresaci szkolenia:

 

Szkolenie jest adresowane dla doradców restrukturyzacyjnych, prawników i przedsiębiorców zainteresowanych przeprowadzeniem postępowania restrukturyzacyjnego.

Cele

Cele

W ramach szkolenia odpowiemy na pytania:

  • kto może przeprowadzić PZU,
  • jakie dokumenty należy przygotować,
  • czy wszyscy wierzyciele są objęci z mocy prawa układem,
  • jakie są skutki obwieszczenia o PZU,
  • czy zakaz egzekucji obejmuje także wierzycieli zabezpieczonych rzeczowo,
  • jakie możliwości ma Dłużnik, gdy doradca restrukturyzacyjny nie chce dokonać obwieszczenia o dniu układowym,
  • w jakim terminie należy przeprowadzić głosowanie nad układem i złożyć wniosek o zatwierdzenie układu.

Prelegenci

Prelegenci

Patryk Filipiak

Doktor nauk prawnych, adiunkt i wykładowca na Wydziale Prawa i Administracji UAM w Poznaniu. Kwalifikowany doradca restrukturyzacyjny i adwokat. Za prace legislacyjne w przedmiocie ustaw – Prawo restrukturyzacyjne i Prawo upadłościowe został odznaczony medalem Ministra Sprawiedliwości za zasługi dla wymiaru sprawiedliwości. Członek INSOL EUROPE, Zespołu Ministra Gospodarki ds. Prawa Gospodarczego oraz Zespołu ds. Prawa Restrukturyzacyjnego i Upadłościowego przy Rzeczniku Małych i Średnich Przedsiębiorstw. Ekspert Banku Światowego oraz Europejskiego Banku Odbudowy i Rozwoju. Członek Stowarzyszenia Praktyków Restrukturyzacji. Mentor w programie Early Warning. Współautor i redaktor komentarza do prawa restrukturyzacyjnego, komentarza do upadłości konsumenckiej i komentarza do rozporządzenia 1346/2000 w sprawie postępowania upadłościowego. Współautor Systemu Prawa Upadłościowego i Restrukturyzacyjnego oraz kilkudziesięciu innych publikacji z dziedziny prawa gospodarczego.

Marta Romańska

Radca prawny, specjalizuje się w prawie upadłościowym i restrukturyzacyjnym. Wieloletni pracownik wydziału ds. restrukturyzacji i upadłości w Sądzie Rejonowym Poznań-Stare Miasto w Poznaniu.
Ukończyła studia prawnicze na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, na kierunku prawo. Następnie w 2014 roku ukończyła studia podyplomowe z zakresu prawa upadłościowego i naprawczego na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, a w 2016 roku uzyskała pozytywny wynik z egzaminu zawodowego i uzyskała tytuł radcy prawnego.
Uczestniczyła w licznych szkoleniach organizowanych przez KSSiP z zakresu prawa cywilnego i gospodarczego, a także uczestniczyła w konferencjach, sympozjach z zakresu prawa upadłościowego i restrukturyzacyjnego.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 1 grudnia 2021r. o godz. 15:00. Potrwa 1 godzinę, max 75 minut.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 14:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX ( podaj login i hasło używane do logowania do posiadanego pakietu LEX)
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie 
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

Lex Windykacje
LEX Omega dla Sądów 
LEX Kancelaria Standard/Optimum/Premium 
Dział Prawny Standard/Optimum/Premium 

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com