dostosowanie do infywidualnych potrzeb
dostosowanie do indywidualnych potrzeb
płatność po zrealizowanej usłudze
płatność po zrealizowanej usłudze
Konferencja

Zarządzanie sprzedażą w kancelarii

Zarządzanie sprzedażą w kancelarii
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

W dzisiejszym świecie prawniczych usług doradczych przede wszystkim liczą się umiejętności przekonania Klienta do jakości oferowanych świadczeń. Trzeba zatem umieć zbudować odpowiednią wartość oferowanych usług i jednocześnie stale polepszać umiejętność dotarcia do potencjalnych zainteresowanych ich nabyciem.

Profesjonalni doradcy podatkowi coraz częściej mają świadomość, że oprócz bezbłędnego poruszania się w gąszczu przepisów prawa podatkowego i  rachunkowości niezbędną umiejętnością jest dla nich aktywne poszukiwanie nowych klientów wyrażające się w metodach nowoczesnego marketingu usług, umiejętnościach skutecznego ich komunikowania, budowania ofert czy negocjacji z klientem. Tam gdzie występuje silna konkurencja coraz bardziej liczy się SPRZEDAŻ.  

Akademia sprzedaży dla doradców podatkowych to innowacyjny projekt szkoleniowy oparty na zastosowaniu najlepszych standardów szkoleniowych z obszaru usług profesjonalnego doradztwa prawnego i finansowego w połączeniu ze specyfiką działania kancelarii doradztwa podatkowego. Gwarantują to najlepsi szkoleniowcy z zakresu sprzedaży oraz zaangażowani w projekt doradcy podatkowi.

Wśród prelegentów

male

Joanis Platis

od 25 lat związany ze sprzedażą i zarządzaniem sprzedażą w tych dziedzinach zna gorycz porażek, ale i smak sukcesów

Waldemar Szewc

Aleksander Binsztok

doktor nauk ekonomicznych; adiunkt w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu; lider zespołu trenerów Firmy Szkoleniowo – Usługowej „Binsztok i Partnerzy”

Szczegóły konferencji

Program

Program

I dzień

10:00 – 10:30 Rejestracja uczestników
10:30 – 12:00 Trening efektywnej komunikacji perswazyjnej w sprzedaży
  • Mini wykład – elementy procesu sprzedaży – prospekting
  • Jak efektywnie wykorzystać reguły wpływu społecznego w kontaktach z klientem
  • Co i jak zrobić aby niemożliwe stało się możliwe?
  • Jak motywować ludzi do skorzystania z naszej propozycji?
  • Jak wywołać akceptację klienta w rozmowach handlowych?
  • Co buduje dobry klimat rozmów?
  • Co motywuje i demotywuje klienta do zakupu lub podjęcia decyzji?
12:00 – 12:30 Przerwa kawowa
12:30 – 14:00 Warsztaty procesu sprzedaży – nawiązanie kontaktu i otwarcie rozmowy
  • Co to jest język sprzedaży?
  • Jak zaplanować pierwszy kontakt?
  • Jakie znaczenie ma otwarcie rozmowy?
  • Jak wykorzystać wiedzę nt. różnych stanów emocjonalnych klientów do budowania dobrej atmosfery w procesie sprzedaży?
  • Gra komunikacyjna
14:00 – 15:00 Przerwa obiadowa
15:00 – 16:30 Analiza potrzeb klienta
  • Jak zbadać potrzeby klienta?
  • Jak kreować potrzeby klienta?
  • Jak sporządzić kartę produktową?
  • Warsztaty twórcze "ukryte i jawne potrzeby klienta kancelarii"
16:30 – 17:00 Przerwa kawowa
17:00 – 19:30 Trening prezentacji oferty i negocjacji z klientem
  • Na co zwrócić uwagę przy przygotowaniu oferty?
  • Jak prezentować ofertę?
  • Jak poprzez zadawanie odpowiednich pytań zmniejszyć opory klienta i uzyskać akceptację naszego stanowiska?
  • Co robić gdy klient zadaje trudne pytania?
  • Jak radzić sobie z krytyką ogólną klienta?
  • Jak przełamać impas w rozmowie handlowej?
  • Jak przechodzić do finalizacji zamówień?
19:30 – 20:00 Czas wolny
20:00 Kolacja

 

II dzień

9:30 – 10:00 Śniadanie
10:00 – 11:30 Finalizacja zlecenia i negocjacje z klientem
  • Jakie są zasady rozpoczęcia współpracy z klientem?
  • Jak wykorzystać zasady etyki w realizacji usług?
  • Jak przygotować się do negocjacji?
  • Jak zapewnić sobie dobry start w negocjacjach handlowych?
  • Jak wykorzystać techniki ofensywne?
  • Jak wykorzystać impas negocjacyjny bez walki?
11:30 – 12:00 Przerwa kawowa
12:00 – 15:00 Warsztaty twórcze tworzenia procesu sprzedaży w kancelarii doradztwa podatkowego
  • Mini wykład: specyfika usług doradztwa podatkowego i atrybuty zawodowe, a proces sprzedaży
  • Jak projektować proces sprzedaży?
  • Gra handlowa "Książe"
  • Tworzenie reguł komunikacji
  • Karta potrzeb klienta (karta produktowa)
  • Tworzenie standardu oferty
  • Gra podsumowywująca: Jak sprzedać usługę prowadzenia rachunkowości?
  • Podsumowanie warsztatów
15:00 – 16:00 Obiad

Cele

Cele

Tematyka szkolenia

O czym będzie szkolenie:

  1. Komunikacja perswazyjna w sprzedaży usług doradztwa podatkowego
  2. Prospekting
  3. Język sprzedaży – pierwszy kontakt z klientem
  4. Potrzeby klienta, interesy doradcy
  5. Budowa i prezentacja oferty
  6. Negocjacje z klientem
  7. Rozpoczynamy współpracę z klientem – klient jest nasz!

Prelegenci

Prelegenci

male

Joanis Platis

od 25 lat związany ze sprzedażą i zarządzaniem sprzedażą w tych dziedzinach zna gorycz porażek, ale i smak sukcesów; między innymi pracując przez 8 lat w Grupie ING był piątym agentem na 3000 agentów, oraz najlepszym menadżerem zespołu sprzedażowego na 600 zespołów w Polsce (tajemnica tych sukcesów tkwi w procesowym podejściu do sprzedaży i do zarządzania procesem sprzedaży); od 9 lat prowadzi własną działalność doradczą i coachingową oraz pomaga przy analizie potrzeb, projektując zajęcia na miarę potrzeb Klienta; po wielu latach pracy w branży usługowej wypracował autorskie programy szkoleniowe, które są dla Państwa gwarancją wyuczenia praktycznych i skutecznych umiejętności w zakresie procesu usług, sprzedaży i zarządzania.

Waldemar Szewc

Doradca podatkowy, od roku 1992 Właściciel Kancelarii Doradztwa Podatkowego A.F.O. (świadczącej usługi w zakresie prawa podatkowego, usługowego prowadzenia rachunkowości oraz outsourcingu spraw kadrowo-płacowych). Trener biznesu i wykładowca z wieloletnim doświadczeniem. W 2018 r. obronił tytuł doktora nauk ekonomicznych rozprawą doktorską, pt. "Coaching jako instrument kreowania wiedzy w kancelariach doradztwa podatkowego". Realizuje szkolenia z zakresu polityki podatkowej, przedsiębiorczości, zarządzania, prawa podatkowego, finansów metodą treningu i coachingu zespołowego. 
Autor licznych publikacji m.in. dotyczących problematyki podatków, rachunkowości, zarządzania finansami i zarządzania kancelarią doradztwa podatkowego (w tym 10 publikacji książkowych, 22 referaty, ponad 50 artykułów). Współautor pierwszego w Polsce podręcznika z zakresu przedsiębiorczości pt.: „Zarządzanie małą firmą".

Aleksander Binsztok

doktor nauk ekonomicznych; adiunkt w Uniwersytecie Ekonomicznym we Wrocławiu; lider zespołu trenerów Firmy Szkoleniowo – Usługowej „Binsztok i Partnerzy”; w latach 2005–2009 prezes Oddziału Towarzystwa Naukowego Organizacji i Kierownictwa we Wrocławiu; autor ponad 70 publikacji naukowych, artykułów prasowych i książek nt. zarządzania, marketingu oraz psychologicznych technik wywierania wpływu społecznego w tym książek pt.: „Kiedy kropla drąży skałę, czyli droga do mistrzostwa w komunikacji perswazyjnej” oraz „Kompendium technik perswazyjnych”; wykładowca w AGH w Krakowie na studiach podyplomowych z zakresu pośrednictwa w obrocie nieruchomościami oraz zarządzania nieruchomościami; ponadto trener wielu firm i stowarzyszeń zajmujących się pośrednictwem w obrocie nieruchomościami; prowadzący warsztaty i prelekcje w Okręgowej Radzie Adwokackiej oraz Okręgowej Izbie Radców Prawnych we Wrocławiu, Zielonej Górze i Koszalinie, a także w Izbach Komorniczych – we Wrocławiu i Krakowie; (przykładowe referencje na www.binsztok.pl); kierownik naukowy pierwszych w Polsce studiów podyplomowych z zakresu mediacji; redaktor naukowy książek z zakresu mediacji: „Poradnik skutecznego mediatora. CZ.1 – Zagadnienia prawne i ekonomiczne oraz CZ.2 – Zagadnienia psychologiczne i komunikacyjne”; laureat nagrody Ministra Edukacji i Szkolnictwa Wyższego za najlepszą książkę z zakresu zarządzania organizacjami; jeden z nielicznych naukowców, którzy łączą i wykorzystują najnowsze odkrycia w dziedzinie ekonomii i psychologii do generowania zysków w biznesie; doradca i trener firm, które z powodzeniem stosują w praktyce umiejętność niezauważalnego oddziaływania na myśli, emocje i zachowania innych ludzi.

Organizator

Organizator

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych.  

 

W ofercie wydawnictwa Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. znajdują się produkty elektroniczne, książki i czasopisma jak również szkolenia online i konferencje.

Partnerzy

Partnerzy

AFO

Patroni medialni

Przegląd Podatkowy

Przegląd Podatkowy

Czasopismo dla specjalistów! Najlepiej rozpoznawalny na rynku periodyk poświęcony tematyce podatkowej.

Wysoko oceniany przez:

  • doradców podatkowych i biegłych rewidentów
  • pracowników organów podatkowych
  • prawników
  • dyrektorów finansowych oraz głównych księgowych

Przegląd Podatkowy jest miesięcznikiem, który jest wydawany od 1991 r.  Czasopismo otrzymało rekomendację Forum Doradców Podatkowych oraz Centrum Dokumentacji i Studiów Podatkowych w Łodzi.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Lokalizacja: Hotel Prezydent Sp. z o.o. Spała, ul. Hubala 15 97-215 Inowłódz http://www.prezydenthotel.pl

Materiały

Materiały

Polskie Centrum Usług Doradczych Sp. z o.o. Monika Nazaruk – Łyjak
Pobierz
Biuro Rachunkowe Paweł Żółtek
Pobierz

Organizatorzy i partnerzy

Organizator
Partner
Patron medialny
Przegląd Podatkowy

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia online:
magdalena.karasek@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com