Konferencja

Zarządzanie sprzedażą w kancelarii

Zarządzanie sprzedażą w kancelarii
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

W dzisiejszym świecie prawniczych usług doradczych przede wszystkim liczą się umiejętności przekonania Klienta do jakości oferowanych świadczeń. Trzeba zatem umieć zbudować odpowiednią wartość oferowanych usług i jednocześnie stale polepszać umiejętność dotarcia do potencjalnych zainteresowanych ich nabyciem.

Profesjonalni doradcy podatkowi coraz częściej mają świadomość, że oprócz bezbłędnego poruszania się w gąszczu przepisów prawa podatkowego i  rachunkowości niezbędną umiejętnością jest dla nich aktywne poszukiwanie nowych klientów wyrażające się w metodach nowoczesnego marketingu usług, umiejętnościach skutecznego ich komunikowania, budowania ofert czy negocjacji z klientem. Tam gdzie występuje silna konkurencja coraz bardziej liczy się SPRZEDAŻ.  

Akademia sprzedaży dla doradców podatkowych to innowacyjny projekt szkoleniowy oparty na zastosowaniu najlepszych standardów szkoleniowych z obszaru usług profesjonalnego doradztwa prawnego i finansowego w połączeniu ze specyfiką działania kancelarii doradztwa podatkowego. Gwarantują to najlepsi szkoleniowcy z zakresu sprzedaży oraz zaangażowani w projekt doradcy podatkowi.

Wśród prelegentów

Szczegóły konferencji

Program
Cele
Prelegenci
Organizator
Partnerzy
Informacje organizacyjne
Materiały

Program

I dzień

10:00 – 10:30 Rejestracja uczestników
10:30 – 12:00 Trening efektywnej komunikacji perswazyjnej w sprzedaży
  • Mini wykład – elementy procesu sprzedaży – prospekting
  • Jak efektywnie wykorzystać reguły wpływu społecznego w kontaktach z klientem
  • Co i jak zrobić aby niemożliwe stało się możliwe?
  • Jak motywować ludzi do skorzystania z naszej propozycji?
  • Jak wywołać akceptację klienta w rozmowach handlowych?
  • Co buduje dobry klimat rozmów?
  • Co motywuje i demotywuje klienta do zakupu lub podjęcia decyzji?
12:00 – 12:30 Przerwa kawowa
12:30 – 14:00 Warsztaty procesu sprzedaży – nawiązanie kontaktu i otwarcie rozmowy
  • Co to jest język sprzedaży?
  • Jak zaplanować pierwszy kontakt?
  • Jakie znaczenie ma otwarcie rozmowy?
  • Jak wykorzystać wiedzę nt. różnych stanów emocjonalnych klientów do budowania dobrej atmosfery w procesie sprzedaży?
  • Gra komunikacyjna
14:00 – 15:00 Przerwa obiadowa
15:00 – 16:30 Analiza potrzeb klienta
  • Jak zbadać potrzeby klienta?
  • Jak kreować potrzeby klienta?
  • Jak sporządzić kartę produktową?
  • Warsztaty twórcze "ukryte i jawne potrzeby klienta kancelarii"
16:30 – 17:00 Przerwa kawowa
17:00 – 19:30 Trening prezentacji oferty i negocjacji z klientem
  • Na co zwrócić uwagę przy przygotowaniu oferty?
  • Jak prezentować ofertę?
  • Jak poprzez zadawanie odpowiednich pytań zmniejszyć opory klienta i uzyskać akceptację naszego stanowiska?
  • Co robić gdy klient zadaje trudne pytania?
  • Jak radzić sobie z krytyką ogólną klienta?
  • Jak przełamać impas w rozmowie handlowej?
  • Jak przechodzić do finalizacji zamówień?
19:30 – 20:00 Czas wolny
20:00 Kolacja

 

II dzień

9:30 – 10:00 Śniadanie
10:00 – 11:30 Finalizacja zlecenia i negocjacje z klientem
  • Jakie są zasady rozpoczęcia współpracy z klientem?
  • Jak wykorzystać zasady etyki w realizacji usług?
  • Jak przygotować się do negocjacji?
  • Jak zapewnić sobie dobry start w negocjacjach handlowych?
  • Jak wykorzystać techniki ofensywne?
  • Jak wykorzystać impas negocjacyjny bez walki?
11:30 – 12:00 Przerwa kawowa
12:00 – 15:00 Warsztaty twórcze tworzenia procesu sprzedaży w kancelarii doradztwa podatkowego
  • Mini wykład: specyfika usług doradztwa podatkowego i atrybuty zawodowe, a proces sprzedaży
  • Jak projektować proces sprzedaży?
  • Gra handlowa "Książe"
  • Tworzenie reguł komunikacji
  • Karta potrzeb klienta (karta produktowa)
  • Tworzenie standardu oferty
  • Gra podsumowywująca: Jak sprzedać usługę prowadzenia rachunkowości?
  • Podsumowanie warsztatów
15:00 – 16:00 Obiad

Organizatorzy i partnerzy

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com