Szkolenie online

Informacja o warunkach zatrudnienia po zmianach w 2023 r

Informacja o warunkach zatrudnienia po zmianach w 2023 r
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Zmiany w Kodeksie pracy związane z wdrożeniem dwóch dyrektyw Unii Europejskiej – w sprawie przejrzystych i przewidywalnych warunków pracy w Unii Europejskiej oraz w sprawie równowagi między życiem zawodowym a prywatnym rodziców i opiekunów, są już bardzo blisko i należy liczyć się z tym, że już w maju trzeba będzie mieć przygotowane niezbędne dokumenty.

Niniejsze szkolenie online pomoże prawidłowo zredagować treść informacji o warunkach zatrudnienia.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

• Treść informacji o warunkach zatrudnienia a czas pracy
• Normy a wymiar czasu pracy – jak ująć w informacji w przypadku równoważnego czasu pracy i niepełnoetatowców
• Przerwy w pracy – obligatoryjne rodzaje przerw płatnych i niepłatnych
• Schematy zmianowe i 4-brygadówka
• Zasady polecania i rozliczania nadgodzin – kadra kierownicza, kobiety w ciąży i rodzice dzieci do lat 8 oraz pracownicy niepełnosprawni
• Benefity pracownicze, które należy wymienić w informacji o warunkach zatrudnienia
• Świadczenia z ZFŚS w informacji o warunkach zatrudnienia
• Rodzaje urlopów, o których należy poinformować pracowników
• Opis zasad przemieszczania się pomiędzy dwoma miejscami pracy
• Dodatkowe elementy informacji w przypadku pracy zdalnej
• Możliwość połączenia informacji o warunkach zatrudnienia z informacją o instytucji ubezpieczeniowej
• Warunki konieczne do spełnienia przy doręczeniu informacji elektronicznie
• Aktualizacja informacji
• Dodatkowe informacje dla pracowników delegowanych
• Zróżnicowanie informacji ze względu na płeć pracownika
• Adresaci nowej informacji dla pracowników

 

Szkolenie skierowane jest do: pracowników działów kadr, HR Bussiness Partnerów, przedstawicieli firm świadczących usługi kadrowo-płacowe

Prelegenci

Prelegenci

Łukasz Prasołek

Prawnik. Ukończył z wyróżnieniem wydział prawa UW oraz studia podyplomowe Zarządzanie Zasobami Ludzkimi w Organizacji w SGH. Jest także absolwentem 2-stopniowych studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Bankowej w Warszawie – Inspektor Ochrony Danych – prawne, psychologiczne i techniczne aspekty zarządzania w organizacji.
W latach 2003-2006 pracownik Departamentu Prawnego Głównego Inspektoratu Pracy, a w latach 2006-2015 pracownik Izby Pracy, Ubezpieczeń Społecznych i Spraw Publicznych Sądu Najwyższego. Od 2016 wspólnik w firmie Praktyczne Szkolenia Prasołek&Sawicki sp.j.
Jest autorem licznych książek z obszaru prawa pracy oraz redaktorem książek „Dokumentacja pracownicza w pytaniach i odpowiedziach”, czy „Elektronizacja dokumentacji pracowniczej. Aspekty prawa pracy, IT, RODO”, a także stałym współpracownikiem Dziennika Gazeta Prawna.
Prowadzi szkolenia z pogranicza problematyki prawa pracy i RODO („RODO w kadrach i płacach”) i projekty związane z elektronizacją dokumentacji pracowniczej oraz audyty działów HR pod kątem dostosowania procesów kadrowych do przepisów RODO.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 29 marca 2023r. o godz. 14:00. Potrwa 1,5h.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 13:00 w dniu szkolenia.​

Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie mailem i danymi do których jest przypisana licencja Lex.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox
- wtyczka Adobe Flash, głośniki lub słuchawki.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

 

Kadry Premium/Standard/Optimum

Ksiegowość Premium/Standard/Optimum

Navigator Prawo Pracy

HR

Finanse Premium

Navigator Procedury Podatkowe

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

 

Informacje o cenie i terminach

Cena szkolenia:
99,00 zł/ os netto ( 121,77 zł/os brutto )
Termin i miejsce:
Wkrótce nowe terminy
Czas trwania:
1h

Zgłoszenia

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com