Szkolenie online

Kontrola PIP stanowisk administracyjno-biurowych

Kontrola PIP stanowisk administracyjno-biurowych
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Nowe rozwiązania prawne przyjęte w rozporządzeniu zmieniającym rozporządzenie w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe, które obowiązują od 17 listopada 2023 r. to problem nie tylko między pracodawcą a pracownikiem. Stosowanie nowych zasad bhp oraz ergonomii będzie weryfikowane przez inspektorów pracy przy okazji każdej kontroli kompleksowej zakładu pracy, przy okazji kontroli problemowych poświęconych problematyce bhp - jak również podczas kontroli niedotyczących bezpośrednio komputerowych stanowisk pracy. Wynika to z tego, że uchybienia w zakresie bhp oraz ergonomii komputerowych stanowisk pracy widoczne są na pierwszy rzut oka.

 

Podczas szkolenia zostanie omówiony proces kontroli komputerowych stanowisk pracy realizowany przez inspektora i jak również dokumentacji z tym związanej. Podczas szkolenia zostanie poruszony również problem możliwej kontroli biurowych stanowisk pracy organizowanych w ramach pracy zdalnej. Szkolenie będzie dotyczyło również środków prawnych jakie inspektor będzie mógł podjąć w wyniku stwierdzonych nieprawidłowości.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

  • PIP jako organ kontroli i nadzoru - wyjaśnienie podstawowych pojęć związanych z kontrolą
  • Kontrola komputerowych stanowisk pracy - jako część kontroli w obszarze bhp
  • Uprawniony do przeprowadzania kontroli - inspektor, pracownik merytoryczny, osoba przybrana
  • Uprawnienia inspektora w toku kontroli komputerowych stanowisk pracy
  • Możliwość zasięgnięcia opinii biegłych
  • Zapewnienie warunków pracy inspektorowi
  • Dokumentacja z kontroli
  • Możliwe zastrzeżenia do protokołu
  • Pokontrolne środki prawne
  • Możliwe odwołanie od nakazu
  • Obowiązek zawiadomienia o wykonaniu środków prawnych
  • Kontrola sprawdzająca
  • Q&A

 

Szkolenie skierowane jest do: pracodawców, pracowników, służby bhp, osób upoważnionych w imieniu pracodawcy do dokonywania czynności z zakresu prawa pracy, zakładowych organizacji związkowych, społecznych inspektorów pracy.

Prelegenci

Prelegenci

Sebastian Kryczka

Prawnik, ekspert prawa pracy, problematyki bhp oraz zagadnień kontroli i nadzoru nad przestrzeganiem prawa pracy. Były pracownik merytoryczny Państwowej Inspekcji Pracy, jak również współpracownik Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej. Autor kilkuset publikacji poświęconych problematyce prawa pracy oraz bhp, w tym komentarza do kodeksu pracy, ustawy o Państwowej Inspekcji Pracy oraz wielu rozporządzeń wykonawczych do kodeksu pracy. Jako były pracownik PIP posiada bogate doświadczenie w zakresie między innymi poradnictwa, w ramach którego ocenia wątpliwości prawne przez pryzmat zarówno szeroko rozumianego prawa pracy, jak również kompetencji kontrolno – nadzorczych inspektorów pracy.

Organizator

Organizator

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych.  

 

W ofercie wydawnictwa Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. znajdują się produkty elektroniczne, książki i czasopisma jak również szkolenia online i konferencje.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 13 lutego 2024r. o godz. 10:00. Potrwa 75 minut.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 9:00 w dniu szkolenia.​

Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie mailem i danymi do których jest przypisana licencja Lex.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

 

BHP Optimum/Premium/Standard 

Kary Optimum/Premium/Standard 

HR

Urząd i Obywatele Optimum/Premium/Standard 

Urząd i Urząd Premium

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

Organizatorzy i partnerzy

Organizator

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com