Szkolenie online

Ścieżki Awansów i Karier oraz Programy Rozwojowe Sukcesyjne i Talentowe – jak je opracować i wdrożyć w organizacjach klasycznych oraz turkusowych

Ścieżki Awansów i Karier oraz Programy Rozwojowe Sukcesyjne i Talentowe – jak je opracować i wdrożyć w organizacjach klasycznych oraz turkusowych
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Pracownicy oraz kandydaci do pracy oczekują od pracodawców konkretnych ścieżek karier i awansów oraz programów rozwojowych. Posiadanie takich rozwiązań pozwala łatwiej pozyskać kandydatów do pracy, utrzymywać i rozwijać obecnych pracowników oraz zwiększać ich zaangażowanie. Warto zabrać się do tematu pragmatycznie:

  • jak w najłatwiejszy sposób opracować rozwiązanie „Ścieżki Awansów i Karier”,
  • po co i jak promować rozwiązania w komunikacji do kandydatów i pracowników (Employer Branding),
  • w jaki sposób kierować wydatki rozwojowe do grup najbardziej rokujących pracowników (Programy Sukcesyjne i Talentowe),
  • wspierając też w rozwoju Pozostałych pracowników poprzez klarowne Wskazówki Rozwojowe.

Szkolenie to transfer wiedzy i przykład praktycznego rozwiązania. Bonusem będzie krótka instrukcja „krok po kroku” jak zrealizować cały proces (plik MS Excel).

Szczegóły szkolenia

Program

Program

  1. Ścieżki Awansów i Karier:
  1. Ścieżki Awansów i Karier - czym są, podobieństwa i różnice, użyteczność dla pracodawcy, menedżera, pracownika i zespołu HR,
  2. Ścieżka Awansów:
    1. Projekt budowania Ścieżki Awansów – etapy i ich przebieg,
    2. Baza Ścieżek Awansów, kluczowe elementy Ścieżki Awansów,
    3. Przykład Ścieżki Awansowej w Organizacji - z rynku,
    4. Użyteczne narzędzia – lista możliwości.
  3. Ścieżka Kariery:
    1. Proces budowania Ścieżki Kariery – kluczowe prace i ich zakres,
    2. Baza Ścieżki Kariery, kluczowe elementy Ścieżki Kariery,
    3. Przykład Ścieżki Kariery Pracownika - z rynku,
    4. Użyteczne narzędzia – lista możliwości.
  1. Programy Rozwojowe Sukcesyjne i Talentowe:
  1. Programy Rozwojowe Sukcesyjne i Talentowe - czym są, podobieństwa i różnice, korzyści dla pracodawcy, menedżera, pracownika i zespołu HR,
  2. Projektowanie Programu Sukcesji:
    1. Etapy, zakres i szacowanie kosztów, wyłanianie sukcesorów,
    2. Przykład zakresu Programu Sukcesji dla typowej grupy sukcesorów :
      1. Przykład 1 : sukcesorzy na stanowiska menedżerskie - z rynku,
      2. Przykład 2 : sukcesorzy na stanowiska eksperckie - z rynku,
  3. Projektowanie Programu Talentowego:
    1. Etapy, zakres i szacowanie kosztów, diagnozowanie talentów organizacyjnych,
    2. Przykład zakresu Programu Rozwojowego dla typowej grupy Talentów:
      1. Przykład 1 : Talenty „Analitycy” - z rynku,
      2. Przykład 2 : Talenty ,”Innowatorzy” - z rynku,
  1. Wskazówki Rozwojowe:
    1. Wskazówki Rozwojowe jako bezkosztowa alternatywa wsparcia pracowników w rozwoju,
    2. Wskazówki Rozwojowe – kształt i zakres wskazówek, ich użyteczność dla pracownika i  menedżera,
    3. Przykład typowych Wskazówek Rozwojowych:
      1. Przykład 1 z rynku: Poradnik,
      2. Przykład 2 z rynku: One Pager,
  2. Wskazówki do posługiwania się bonusem - krótką instrukcją „krok po kroku”.

 

Szkolenie skierowane jest do:

  • Menedżerów HR wyższego i niższego szczebla,
  • Ekspertów i specjalistów ds. HR,
  • HR Business Partnerów, HR Generalistów,
  • Audytorów i kontrolerów oceniających obszar HR,
  • Osób, które rozpoczynają swoją drogę zawodową i zadania w kierunku HR (ZZL),
  • Menedżerów i właścicieli firm.

Zapraszamy osoby, które są zainteresowane zintegrowanym rozwojem zespołów i tworzeniem dla nich perspektyw rozwoju – jeśli stoją przed wyzwaniem opracowania, wdrożenia, poprawy lub optymalizacji rozwiązań HR w zakresie ścieżek awansów, ścieżek karier, programów rozwoju pracowników, rekrutacji wewnętrznej.

Szkolenie może być też pomocne dla innych osób zajmujących się employer brandingiem (budową Marki pracodawcy), osób odpowiedzialnych za poprawę w zakresie fluktuacji, satysfakcji, motywacji lub zaangażowania pracowników.

 

Prelegenci

Prelegenci

dr Irmina Gocan

Dr Human Resources Management
Obecnie Dyrektor HR w HRK S.A., wcześniej zajmowała stanowiska kierownicze i eksperckie u największych polskich pracodawców, łącznie ma prawie 30 lat doświadczenia zawodowego w HR.
Pracowała jako prezes i konsultant wiodący spółki doradztwa personalnego. Obecnie pracę etatową łączy z doradztwem biznesowym - prowadzi projekty i szkolenia z obszaru zarządzania i HR dla firm komercyjnych, spółek skarbu państwa i urzędów.
Ma doświadczenie w prowadzeniu doradztwa dla firm pracujących w oparciu o tradycyjne struktury organizacyjne, pracę zdalną i nowe technologie, jak też w strukturach macierzowych – od dużych podmiotów do takich, które są na etapie start-up. Jest aktywnym trenerem - uczy dobrych praktyk zarządzania i HR.
Jest też współautorem wydanej niedawno książki HR Business Partner (PWN).
Jest Partnerem merytorycznym i wykładowcą w Akademii Leona Koźmińskiego.
Dr Human Resources Management, tytuł doktora uzyskała na Uniwersytecie Stanowym w Yorku, USA. Wcześniej absolwentka m.in. studiów MBA dla kadry zarządzającej HR na Akademii Leona Koźmińskiego. Tytuły licencjata i magistra uzyskała w obszarze zarządzania i ekonomii.

Organizator

Organizator

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych.  

 

W ofercie wydawnictwa Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. znajdują się produkty elektroniczne, książki i czasopisma jak również szkolenia online i konferencje.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 20 lipca 2023r. o godz. 10:00. Potrwa 2,5h.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 9:00 w dniu szkolenia.​

Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie mailem i danymi do których jest przypisana licencja Lex.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

 

HR

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

 

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

Organizatorzy i partnerzy

Organizator

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com