Konferencja

XI Konwent Prawa Pracy

XI Konwent Prawa Pracy
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

25 maja 2018 r. zaczęły obowiązywać nowe zasady ochrony danych osobowych. Pracodawcy w równym stopniu jak inne podmioty muszą się do nowych zasad stosować. Sankcje za naruszenia ochrony danych osobowych są znaczne.

Jednocześnie w 2019 r. wejdą w życie ważne zmiany w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej. Pracodawcy, po spełnieniu określonych obowiązków, będą mogli skrócić okres przechowywania dokumentacji pracowniczej do 10 lat. Będą mogli również dokonać elektronizacji tej dokumentacji.

Pracownicze Plany Kapitałowe to temat, którym będzie musiał zainteresować się każdy pracodawca, ponieważ wszyscy pracodawcy będą musieli je docelowo tworzyć. Co oznacza ten nowy obowiązek? Czy z tego obowiązku będzie się można zwolnić?

Od 2019 r. zaczną również obowiązywać bardzo ważne zmiany w zbiorowym prawie pracy. Nie tylko pracownicy będą mogli wstępować do związków zawodowych, wejdą w życie również nowe zasady ustalania reprezentatywności organizacji związkowej oraz możliwość weryfikacji przez pracodawcę liczby związkowców.

O tych wszystkich tematach będzie można porozmawiać z naszymi ekspertami. Zapraszamy do wzięcia udziału w XI już edycji Konwentu Prawa Pracy.

Przez cały czas trwania wydarzenia "XI Konwent Prawa Pracy - Najważniejsze zmiany w prawie pracy w 2019 r." do dyspozycji uczestników będą eksperci Doradztwa Kadrowego – Centrum Pomocy Profesjonalisty, którzy podczas dyżuru przy stolikach eksperckich rozwiążą Państwa problemy z zakresu kadr.

Szczegóły konferencji

Program

Program

08:20 - 09:00

Rejestracja gości. Zapraszamy na poranną kawę.

09:00 - 09:05

Powitanie

09:05 - 09:50

Bezpieczeństwo danych osobowych w dziale kadr - analiza procesów, rejestr czynności, upoważnienia

dr Dominik Lubasz, Kancelaria Lubasz i Wspólnicy

09:50 - 10:35

Ochrona danych osobowych kandydatów do pracy i pracowników

- jakie dane osobowe można przetwarzać,

- klauzule informacyjne, 

- monitoring

Maria Sobieska, Wolters Kluwer Polska

10:35 - 11:00

Przerwa kawowa

11:00 - 12:15

Dokumentacja pracownicza 2019

- nowy sposób prowadzenia dokumentacji kadrowej

- nowy okres przechowywania dokumentacji

- nowe dokumenty i informacje przekazywane do ZUS

- nowe informacje przy wydawaniu świadectwa pracy

- dokumenty przechowywane w aktach osobowych

Maria Sobieska, Wolters Kluwer Polska

12:15 - 12:30 Przerwa kawowa

12:30 - 13:15

Jak zatrudnić cudzoziemca?

dr Ewa Podgórska-Rakiel, Prawo pracy doradztwo i szkolenia​

13:15 - 14:15

LUNCH

14:15 - 15:00

Pracownicze Plany Kapitałowe

- PPK czy PPE

- tworzenie PPK

- nowe obowiązki pracodawców

mec Łukasz Kuczkowski, Kancelaria Raczkowski Paruch

15:00 - 15:45

Zmiany w zbiorowym prawie pracy:

- prawo tworzenia związków zawodowych dla większej liczby zatrudnionych

- nowe zasady ustalania reprezentatywności organizacji związkowej

- sposób i częstotliwość przedstawiania przez związek informacji o liczbie swoich członków

- zasady dotyczące weryfikacji przez pracodawcę liczby związkowców

dr Magdalena Rycak, Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego

15:45 - 16:00

Zakończenie konferencji

Przez cały czas trwania Konwentu zapraszamy na stoliki eksperckie, gdzie będziecie mieli Państwo możliwość indywidualnych konsultacji z Ekspertami Centrum Pomocy Profesjonalisty, Doradztwa Kadrowego, LEX

Cele

Cele

Celem konferencji "XI Konwent Prawa Pracy - Najważniejsze zmiany w prawie pracy w 2019 r." jest ułatwienie śledzenia wszystkich zmian  przepisów oraz przygotowanie się do tych, które wejdą w życie w 2019 roku dlatego podczas tegorocznego Konwentu Prawa Pracy porozmawiamy o:

 

  • RODO w kadrach

  • elektronizacji i skróceniu okresu przechowywania dokumentacji pracowniczej   

  • zasadach i ułatwieniach w zatrudnianiu cudzoziemców

  • Pracowniczych Planach Kapitałowych

  • zmianach w zbiorowym prawie pracy

Prelegenci

Prelegenci

mec. Łukasz Kuczkowski

mec. Łukasz Kuczkowski

Radca prawny, partner w Raczkowski Paruch

 

Master of Executive MBA.Kieruje biurem kancelarii w Poznaniu. Od ponad 12 lat doradza klientom w zakresie prawa pracy. Posiada szczególnie bogate doświadczenie w zbiorowych stosunkach pracy, w tym w zakresie rozwiązywania i wdrażania układów zbiorowych i innych porozumień ze stroną związkową, gwarancji pracowniczych, prowadzenia sporów zbiorowych i negocjacji ze związkami zawodowymi. Prowadził szereg restrukturyzacji pracowniczych obejmujących zarówno zwolnienia grupowe, jak i programy dobrowolnych odejść oraz inne formy zmniejszania poziomu zatrudnienia. Doradza przy zatrudnianiu kadry menedżerskiej wysokiego szczebla. Bardzo często reprezentuje klientów przed sądami pracy. Ma dużą znajomość branży transportowej i produkcyjnej. Pracował w renomowanych polskich kancelariach.

Dr Dominik Lubasz

Dr Dominik Lubasz

Wspólnik zarządzający w kancelarii Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych.
Specjalizuje się w prawie nowych technologii, e-commerce, własności intelektualnej, ochronie danych osobowych oraz w prawie gospodarczym, w tym europejskim prawie gospodarczym.
Autor licznych publikacji z zakresu ochrony danych osobowych oraz handlu elektronicznego, w tym komentarzy do ustaw oraz ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
Ekspert Stowarzyszenia Konsumentów Polskich ds. handlu elektronicznego. Ekspert legislacyjny Izby Gospodarki Elektronicznej w zakresie m.in. ochrony danych osobowych.

Maria Sobieska

Maria Sobieska

Ekspert z zakresu prawa pracy, płac i ubezpieczeń społecznych. Absolwentka Wyższej Szkoły Handlu i Prawa na Wydziale Prawa . Wieloletni praktyk, posiada ponad dziesięcioletni staż pracy w dużych międzynarodowych korporacjach, w tym również outsourcingu -w zakresie dostarczania i realizowania usług kadrowo-płacowych. W zakresie swoich dotychczasowych obowiązków osoba odpowiedzialna za tworzenie opinii prawnych i doradztwo wewnętrzne w bieżących sprawach z zakresu twardego HR ale też praktyczne wykonywanie zadań z tego obszaru. W swojej karierze realizowała projekty wdrożenia i obsługę systemów kadrowo płacowych i tworzenia koncepcji tych systemów pod kontem rozwiązań prawnych z uwzględnieniem potrzeb wewnętrznych klienta. Chętnie wykorzystuje zdobyte doświadczenie i wykształcenie do tworzenia opinii , komentarzy i porad prawnych, co powoduje że stają się one żywym odzwierciedleniem problemów z jakim służby HR stykają się w swojej codziennej pracy. Ekspert Centrum Pomocy Profesjonalisty Wolters Kluwer.

dr Ewa Podgórska-Rakiel

dr Ewa Podgórska-Rakiel

Doktor nauk prawnych, ekspert z zakresu prawa pracy z ponad 16-letnim doświadczeniem w dziale prawnym. Prowadzi własną działalność doradczo-szkoleniową pod nazwą RAKIEL Prawo pracy doradztwo i szkolenia (www.rakiel.com.pl). Obecnie odpowiada za praktykę prawa pracy w Brief&Case Kancelarii Radców Prawnych Będźmirowski, Zinkiewicz i Partnerzy z Gdyni. Przez kilka lat zaangażowana w konsultacje aktów prawa unijnego, przez udział w trójstronnych grupach roboczych przy Komisji Europejskiej w Brukseli. Wykładowca, doświadczony trener, autorka licznych publikacji i wypowiedzi medialnych. Członek Polskiego Stowarzyszenia HR.

dr Magdalena Rycak

dr Magdalena Rycak

Partner w Rycak Kancelaria Prawa Pracy i HR (http://rycak.pl/). Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji oraz Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. Radca prawny specjalizująca się w indywidualnym i zbiorowym prawie pracy. Doświadczony szkoleniowiec (łącznie przeprowadziła kilkaset szkoleń z prawa pracy i ochrony danych osobowych, w tym jako wykładowca Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury).  Kierownik i wykładowca studiów podyplomowych Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych - kadry i płace oraz studiów podyplomowych Ochrona danych osobowych i zarządzanie bezpieczeństwem informacji w Uczelni Łazarskiego.  Ekspert w Zespole Prawa Pracy przy Radzie Dialogu Społecznego. Autorka kilkudziesięciu publikacji naukowych i popularnonaukowych z prawa pracy oraz ochrony danych osobowych.

Odbiorcy

Odbiorcy

Konferencja "XI Konwent Prawa Pracy - Najważniejsze zmiany w prawie pracy w 2019 r." skierowana jest do:

  • pracodawców 
  • osób zarządzających w imieniu pracodawcy zakładem pracy 
  • kierowników wyodrębnionych komórek organizacyjnych
  • pracowników działów Kadr i HR
  • osób zajmujących się i interesujących się prawem pracy

Organizator

Organizator

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych.  

 

W ofercie wydawnictwa Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. znajdują się produkty elektroniczne, książki i czasopisma jak również szkolenia online i konferencje.

Partnerzy

Partnerzy

Lubasz i Wspólnicy Kancelaria radców prawnych

Lubasz i Wspólnicy – Kancelaria Radców Prawnych to wiedza, kompetencje i wieloletnie doświadczenie naszych radców prawnych i adwokatów w prawie gospodarczym, prawie pracy, prawie nieruchomości, prawie IT oraz ochronie danych osobowych.

Partnerzy merytoryczni

Serwis Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych

Serwis Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych to nowoczesna publikacja tworzona z myślą o Kadrowych. SPPiUS to narzędzia i wiedza, która pomaga radzić sobie z problemami kadrowymi i płacowymi. Gwarantuje szybki i niezawodny dostęp do informacji o zmianach w przepisach oraz o ich praktycznym znaczeniu i zastosowaniu.

Zawiera analizy praktycznych tematów, kompleksowy zbiór aktów prawnych z prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, aktywne wzory dokumentów, odpowiedzi na pytania użytkowników, stawki i wskaźniki, orzecznictwo sądów polskich i UE, stanowiska urzędów oraz kompleksowy pakiet informacji niezbędnych w pracy działu kadrowego.

W wersji on-line program jest aktualizowany codziennie.

Odwiedź stronę

LEX Navigator Prawo Pracy

LEX Navigator Prawo Pracy prezentuje najważniejsze i najczęściej stosowane procedury z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, BHP w formie interaktywnych diagramów. 
Schematy pokazują wariantowe scenariusze przebiegu postępowania, terminy do dokonania czynności procesowych oraz potencjalne reakcje innych uczestników postępowania (np. sądów, PIP, ZUS). Procedury są opatrzone autorskimi poradami oraz komentarzem eksperckim, orzecznictwem i podstawami prawnymi. 

Odwiedź stronę

Serwis HR

Serwis HR to nowoczesna publikacja tworzona z myślą o dyrektorach i specjalistach ds. personalnych. Serwis HR to narzędzia i wiedza, jak realizować procesy HRM, by wspierały osiąganie celów biznesowych firmy w  zgodzie z obowiązującym prawem i  trendami z obszaru HR. Pomaga rozwiązywać codzienne problemy, dostarcza inspiracji do wdrażania projektów oraz narzędzia do ich realizacji.

 

Zawiera analizy praktycznych tematów, procedury wdrażania procesów HRM, studia przypadków, odpowiedzi na pytania użytkowników, raporty rynkowe, materiały szkoleniowe i narzędzie do zarządzania nimi oraz kompleksowy pakiet informacji niezbędnych w pracy działu personalnego. W wersji on -line program jest aktualizowany codziennie.

Odwiedź stronę

Personel Plus

Magazyn Personel Plus to fachowy miesięcznik dla branży HR. Skierowany jest do dyrektorów i specjalistów działów HR, właścicieli firm, szefów działów szkoleń oraz wszystkich zainteresowanych tematyką prawa pracy, zarządzania zasobami ludzkimi i coachingu.

Przedstawia polskich HR-owców, ich opinie i doświadczenia organizacji, które reprezentują. Materiały autorstwa ekspertów i praktyków z branży HR: szefów działów HR największych polskich firm, prezesów i czołowych konsultantów firm rekrutacyjnych, doradztwa personalnego, szkoleniowych, konsultingowych i doradczych, a także szefów organizacji związanych z polskim HR-em, trenerów, coachów, oraz specjalistów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych publikowane na łamach Personelu Plus są inspiracją do wdrażania zmian w organizacjach, dalszego dzielenia się wiedzą w dziedzinie HRM oraz rozwoju osobistego i pracowników.

Odwiedź stronę

Patroni medialni

Prawo.pl

Prawo.pl to nowy serwis informacyjny Wolters Kluwer Polska, który jest połączony z systemem LEX – największą prawną bazą wiedzy w Polsce. Serwis zawiera codzienne informacje z zakresu prawa, podatków, ale także tematyki kadrowej, samorządowej, zdrowotnej czy oświatowej.

 

Znajdują się w nim zarówno tzw. newsy prawne, jak i opinie, komentarze, wywiady oraz aktualne orzeczenia i interpretacje.

 

Serwis jest tworzony przez zespół doświadczonych dziennikarzy prawnych, którzy pracowali w ogólnopolskich opiniotwórczych mediach.

 

Prawo.pl - Całe prawo w jednym miejscu!

Odwiedź stronę

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Warunki uczestnictwa:

  • Warunkiem udziału w konferencji jest wypełnienie formularza zgłoszeniowego.
  • Płatność następuje na podstawie faktury VAT wystawionej przez Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o., którą Uczestnik otrzyma po konferencji.
  • Płatność na konto Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. powinna nastąpić w terminie do 7 dni od daty wystawienia faktury VAT.
  • Rezygnacje z udziału w konferencji przyjmujemy wyłącznie w formie pisemnej.
  • W przypadku płatnego uczestnictwa, osoby które nie odwołają pisemnie swojego udziału w szkoleniu najpóźniej na 14 dni przed planowanym terminem konferencji, zostaną obciążone pełnymi kosztami uczestnictwa.

 

Cena konferencji zawiera:

  • Udział w konferencji
  • Dostęp do najnowszej wiedzy z obszaru Prawa Pracy
  • Materiały konferencyjne
  • Przerwy kawowe
  • Lunch
  • Możliwość konsultacji z ekspertami

 

Termin i lokalizacja:

7 listopada 2018 r.

Centrum Konferencyjne Ms Mermaid w The Tides

ul. Wioślarska 8, 00-411 Warszawa

Galeria

Galeria

Materiały

Materiały

Dokumentacja pracownicza 2019 - Maria Sobieska
Pobierz
Jak zatrudnić cudzoziemca - dr Ewa Podgórska-Rakiel
Pobierz
Ochrona danych osobowych kandydatów do pracy i pracowników - Maria Sobieska
Pobierz
Pracownicze Plany Kapitałowe - mec. Łukasz Kuczkowski
Pobierz
Zmiany w zbiorowym prawie pracy - dr Magdalena Rycak
Pobierz

Kontakt

Kontakt

Kontakt w sprawie szkolenia:

Monika Gamdzyk

tel. +48 696 490 901

monika.gamdzyk@wolterskluwer.com

Organizatorzy i partnerzy

Organizator
Partner
Partner merytoryczny
Partner merytoryczny
Partner merytoryczny
Partner merytoryczny
Patron medialny

Informacje o cenie

  • całodzienny serwis kawowy
  • lunch
  • materiały konferencyjne
  • zaświadczenia ukończenia konferencji
  • możliwość konsultacji z ekspertami

Cena szkolenia:

690,00 zł / os netto
( 848,70 zł/os brutto )
Termin i miejsce:
Wkrótce nowe terminy

Zgłoszenia

Kontakt w sprawie zgłoszeń:
Monika Gamdzyk
Kierownik Projektów Marketingowych
tel. +48 696 490 901 monika.gamdzyk@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com