Szkolenie online

Zarządzanie efektywnością pracy w sytuacji kryzysowej

Zarządzanie efektywnością pracy w sytuacji kryzysowej
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

We wszystkich organizacjach oczekiwany jest wzrost efektywności pracy. Jesteśmy poddani presji, aby pracować lepiej, wydajniej, z większym zaangażowaniem i osiągać pożądane wyniki.

Szczególnie jest to istotne w sytuacjach trudnych, kryzysowych – wynikających z obiektywnych okoliczności.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Mamy do czynienia z nakładaniem się sytuacji, które możemy nazwać kryzysowymi.

 

  1. ** Pandemia i jej długotrwałe skutki, ekonomiczne, społeczne – wpływające na rynek pracy i zasoby pracy w organizacji. Tutaj wyraźnie obserwujemy wzrost ryzyk w zarządzaniu, w aspekcie kadrowym, finansowym, prawnym. Bardzo ważny jest kontekst psychologiczny, kadra kierownicza powinna być uzbrojona w podstawową wiedzę i narzędzia, pozwalające utrzymać odpowiedni wpływ na postawę i zachowania pracowników w procesie pracy.
  2. ** Do tego dochodzi inflacja, która chociaż nie ma wymiaru takiego jak na przykład w połowie lat 90, to już negatywnie wpływa na, z jednej strony poczucie bezpieczeństwa osób zatrudnionych, z drugiej zaś - na sytuację finansową pracodawców.
  3. ** Kolejny element to oczywiście sytuacja wojenna tuż za naszą wschodnią granicą i związany z nią bardzo duży i silny przekaz ogromnej ilości informacji, mający zdecydowany wpływ na postrzeganie rzeczywistości i również na zmniejszenie poczucia bezpieczeństwa. To ostatnie zresztą dotyczy nie tylko pojedynczych osób ale i organizacji jako takich.

 

Wszystkie wyżej wymienione sytuacje kryzysowe mają wpływ na efektywność naszego funkcjonowania - również w miejscu pracy. Utrzymanie i wzrost efektywności powinien opierać się na zgodnych z prawem, racjonalnych zasadach. Warto się oprzeć na dobrych praktykach, rozwiązaniach, które pozwalają zespołom utrzymać wydajność.

 

Program:

 

 

1.           Wprowadzenie – sytuacja kryzysowa i ograniczanie ryzyka

 

•             Wpływ sytuacji kryzysowej na zarządzanie

•             Racjonalna potrzeba maksymalizacji efektywności

•             Ryzyko świadczenia pracy kierowniczej

•             Ryzyko kadrowe, prawne, finansowe i merytoryczne w zarządzaniu

•             Odpowiedzialność kadry kierowniczej – aspekty prawne

              

2.           Utrzymanie i wzrost efektywności

 

•             Jak zwiększać efekt „zespołowości”

•             Prawne aspekty wielozadaniowości

•             Poszerzanie treści pracy jako uprawnienie kierownicze

•             Właściwe ułożenie pracy w zespole (kwestia optymalizacji obciążenia pracą)

•             Zwiększanie kompetencji: „odpowiedzialność pracownika”

 

3.           Oddziaływanie pracowników w realiach kryzysu

 

•             Zasada wzajemności – jej wpływ na zarzadzania zespołem

•             Właściwa reakcja na pomyłki, błędy, zaniechanie, ignorowanie poleceń przełożonych

•             Zasada identyfikacji, wyjaśniania i ograniczania konfliktów – wytyczne

•             Rezyliencja jako kompetencja kierownicza – zasady budowy odpornej organizacji

 

4.           Podsumowanie/ pytania

 

 

 

Prelegenci

Prelegenci

Jarosław Marciniak

Prawnik; od 30 lat zajmuje się zarządzaniem pracownikami jako menedżer personalny, konsultant i trener; do obszaru jego zainteresowań należą przede wszystkim: kompleksowa problematyka zarządzania organizacjami i spraw personalnych (audyty, analizy), kwestia regulacji wewnętrznych w firmach (tworzy i doskonali regulaminy, procedury) oraz systemy ocen, wynagradzania i rozwoju; jest właścicielem firmy HR Audytor; realizuje szkolenia w dziedzinie prawa pracy i zarządzania; prowadzi zajęcia na studiach podyplomowych. 

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 28 kwietnia 2022r. o godz. 10:00. Potrwa 1,5h.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 9:00 w dniu szkolenia.​

Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie mailem i danymi do których jest przypisana licencja Lex.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox
- wtyczka Adobe Flash, głośniki lub słuchawki.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

 

 

LEX HR

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com