Szkolenie online

Aktualizacja LegalDesk 3.7 - prezentacja nowości

Aktualizacja LegalDesk 3.7 - prezentacja nowości
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

Podczas szkolenia zaprezentowane zostaną zmiany dotyczące najnowszej aktualizacji LegalDesk 3.7

 

Szczegóły szkolenia

Program
Prelegenci
Organizator
Informacje organizacyjne
Kontakt

Program

Dla wersji LegalDesk: Start, Grow oraz Expand wprowadzono:

 

• Dla użytkowników korzystających konta Microsoft 365:

  • połączenie się z kalendarzem Outlook,
  • integrację się z dyskiem OneDrive,

w module Dokumenty dodano możliwość filtrowania listy dokumentów po kliencie oraz po sprawie,

 

Dla wersji LegalDesk: Grow oraz Expand wprowadzono:

 

• Integrację z e-Doręczeniami :

  • możliwość połączenia się ze skrzynką e-Doręczeń wraz z opcję odbioru wiadomości oraz nadawania dostępu do skrzynki innym użytkownikom,
  • zapisywanie wiadomości e-Doręczeń pod sprawą z jednoczesną możliwością zapisu załączników wiadomości,
  • automatyczne przypisywanie adresu e-Doręczeń do kontaktu oraz opcje przepinania adresu na inny kontakt,
  • tworzenie zadań oraz terminów z wiadomości e-Doręczeń,


Usprawnienia w module Finanse:

  • w kolumnie termin płatności dodano informację, ile dni pozostało do opłacenia dokumentu finansowego/ile dni jest po terminie płatności,
  • w szczegółach dokumentu finansowego dodane zostało pole „Termin płatności (liczba dni)”,
  • możliwość wprowadzenia stawki 0,00 dla limitów godzin w tabeli stawek


• Integracja z Portalem Informacyjnym Sądów Powszechnych (PISP):

  • filtr w module PISP pozwalający wyświetlić tylko sprawy powiązane lub niepowiązane z LegalDesk,
  • dostosowanie LegalDesk do zmian po stronie PISP

 

Dla wersji LegalDesk Expand wprowadzono:

 

możliwość rejestracji korespondencji na różne firmy oraz filtrowania po firmie (podmioty zdefiniowane w konfiguracji),

 

Zapraszamy do udziału!

Organizatorzy i partnerzy

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:
Fabian Bach, tel. +48 600 483 790, fabian.bach@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com