Szkolenie online

Budowanie zaangażowania i wzmacnianie efektywności pracy w zespole pracującym hybrydowo – wskazówki dla menedżerów

Budowanie zaangażowania i wzmacnianie efektywności pracy w zespole pracującym hybrydowo – wskazówki dla menedżerów
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Praca hybrydowa to dla wielu z nas „nowa rzeczywistość”, z którą się krok po kroku oswajamy. Ci z nas, którzy pracują na stanowiskach menedżerskich, mają trudniejsze zadanie – nie tylko są „odbiorcami” decyzji o nowym trybie pracy wdrażanym w swoich organizacjach, ale są w dużej mierze także odpowiedzialni za to, jak ułożyć pracę w swoich zespołach w trybie 2+ 3 czy 4+ 1. Tak, żeby „i wilk był syty i owca cała”, czyli żeby zrealizować stojące przed zespołem cele, dbając jednocześnie o stworzenie pracownikom jak najbardziej przyjaznego środowiska do realizacji zadań. Pytania o to, jak zorganizować współpracę w zespołach rozproszonych? Jak skutecznie się komunikować?  Jak nie stracić poczucia „grania do jednej bramki” i utrzymać więzi w zespole? Jak efektywnie wspierać w realizacji celów, częściowo na odległość?  - zadaje sobie wielu menedżerów. Na część z nich odpowiemy na szkoleniu online pt. „Budowanie zaangażowania i wzmacnianie efektywności pracy w zespole pracującym hybrydowo – wskazówki dla menedżerów”

Szczegóły szkolenia

Program

Program

W trakcie szkolenia online omówione zostaną następujące zagadnienia:

 

  1. Budowanie poczucia sensu (dla siebie i dla innych), czyli jak wzmacniać motywację do pracy
  2. Wsparcie zespołu i dbanie o bezpieczeństwo psychologiczne w zespole w pracy hybrydowej
  3. Współpraca i kontakt w zepole w trybie hybrydowym

Prelegenci

Prelegenci

Zofia Dukielska

Zofia jest doświadczonym konsultantem i menedżerem projektów w obszarze zarządzania zmianą i rozwoju organizacji. Od 10 lat pracuje w firmie badawczo-doradczej Kincentric (dawniej Aon/ Aon Hewitt), gdzie prowadzi projekty diagnozy zaangażowania i doświadczeń pracowników oraz wspiera najwyższą kadrę zarządzającą, menedżerów i HR w budowaniu programów działań i podejmowaniu zmian ukierunkowanych na tworzenie angażujących – efektywnych i przyjaznych pracownikom środowisk pracy. Przez 3 lata Zofia zarządzała strategicznym programem „Best Employers”, w ramach którego wyłaniano najbardziej angażujące miejsca pracy w Polsce. Obecnie realizuje również projekty rozwoju umiejętności menedżerskich w obszarze budowania zaangażowania i zarządzania zmianą. Dodatkowo, Zofia wspólpracuje z Uczelnią Łazarskiego w Warszawie, prowadząc zajęcia z badania i budowania zaangażowania pracowników dla pracowników i menedżerów działów HR na studiach podyplomowych „Compensation & Benefits” oraz z Kolegium Europejskim w Natolinie jako wykładowca zajęć z budowania praktycznych umiejętności na rynku pracy na ścieżce „professional development” dla studentów.
Zofia jest magistrem socjologii, ukończyła studia w Instytucie Stosowanych Nauk Społecznych UW oraz podyplomowe studia z zarządzania zasobami ludzkimi na SWPS. Obecnie Zofia jest studentką „Studium Edukacji i Pomocy Psychologicznej” w Ośrodku Intra w Warszawie.
Prywatnie Zofia jest molem książkowym, a od niedawna również interesuje sie ogrodnictwem, spędzając większość weekendów w domu i ogrodzie nad rzeką Pilicą.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 5 listopada 2021r. o godz. 12:00. Potrwa 1 godzinę, max 75 minut.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 11:00 w dniu szkolenia.​

Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie mailem i danymi do których jest przypisana licencja Lex.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox
- wtyczka Adobe Flash, głośniki lub słuchawki.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

LEX HR

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com