Szkolenie online

Ceny transferowe – nowe obowiązki w 2018 r.

Ceny transferowe – nowe obowiązki w 2018 r.
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

Ostatnie dwa lata przyniosły istotne zmiany dla podmiotów sporządzających dokumentację cen transferowych. W efekcie do 31 marca 2018 r. są obowiązani złożyć pierwsze oświadczenia o sporządzeniu dokumentacji cen transferowych wraz z roczną deklaracją CIT-8 oraz uproszczone sprawozdania w sprawie transakcji z podmiotami. W trakcie szkolenia online ekspert omówi na co zwrócić uwagę wypełniając je.

 

Przekaże także praktyczne wskazówki jak należy ustalać ceny w transakcjach w celu zabezpieczenia się przed ewentualnymi sankcjami podatkowymi, mając w szczególności na uwadze intensywne kontrole, jakie prowadzi Ministerstwo Finansów w tym zakresie. 

Szczegóły szkolenia

Program

Program

  1. Kalkulacja progów, czyli kto musi sporządzić dokumentację
  2. Transakcje istotne, czyli jakie transakcje należy dokumentować
  3. Rodzaje dokumentacji (local file, master file, uproszczone sprawozdanie)
  4. Analiza porównawcza
  5. Zmiany w 2018 r. 
  6. Pytania

Prelegenci

Prelegenci

Radosław Piekarz

Absolwent Wydziału Nauk Ekonomicznych oraz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego. Doktor nauk ekonomicznych. Posiada 15-letnie doświadczenie w doradztwie podatkowym zdobyte podczas pracy w jednej wiodących międzynarodowych firm consultingowych. Jego specjalizacją są ceny transferowe. Ponadto specjalizuje się w analizach porównawczych i statystycznych oraz podatku VAT. Autor artykułów naukowych z zakresu cen transferowych, współautor: „Ceny transferowe. Mechanizmy ustalania i zarządzanie ryzykiem” (wyd. Wolters Kluwer 2015), „Przewodnik po dokumentacji cen transferowych. Nowe zasady od 2018 roku. Przykłady dokumentacji krok po kroku.” (wyd. Wolters Kluwer 2018), „Ceny transferowe 2019 : mechanizmy, dokumentacje, raportowanie” (wyd. Wolters Kluwer 2019) i „Ceny transferowe. Analizy porównawcze, dokumentacje, compliance” (wyd. Wolters Kluwer 2021).

Organizator

Organizator

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o.

Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest największym wydawcą publikacji prawniczych i biznesowych na rynku polskim. Od lat dostarcza najwyższej klasy wiedzę, nowoczesne rozwiązania, narzędzia i usługi dla profesjonalistów z branży prawniczej, podatkowej, biznesu, ochrony zdrowia, edukacji, administracji państwowej i samorządowej. Wspiera ich w podejmowaniu kluczowych decyzji tak by mogli działać pewnie i bez obaw. Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu Wolters Kluwer – globalnej i wiodącej firmy wydawniczej i dostawcy usług informacyjnych.  

 

W ofercie wydawnictwa Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. znajdują się produkty elektroniczne, książki i czasopisma jak również szkolenia online i konferencje.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Szkolenie online odbędzie się 20 lutego 2018 r. o godzinie 10:00. 
 

Zapisy prowadzone są do godziny 09:00 w dniu szkolenia.  


Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.

 

Szkolenie online jest bezpłatne dla klientów Wolters Kluwer, którzy posiadają przynajmniej jeden z wymienionych produktów: Vademecum Głównego Księgowego Silver/Gold/Platinum, Vademecum Głównego Księgowego Administracja Silver/Gold, Vademecum Dyrektora Finansowego, Vademecum Doradcy Podatkowego, Vademecum Biegłego Rewidenta, Finanse Premium, Księgowość Standard/Optimum/Premium, Księgowość w Administracji Standard/Optimum, LEX Context Podatki, LEX Navigator Procedury Podatkowe, LEX Gamma Biznes. 

 

WAŻNE
Udział płatny w szkoleniu online jest możliwy tylko po dokonaniu płatności online (metoda płatności Dotpay). 

Kontakt

Kontakt

Kontakt w sprawie szkolenia:

Organizatorzy i partnerzy

Organizator

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:
Magdalena Karasek, magdalena.karasek@wolterskluwer.com

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com