Szkolenie online

Ciągłe zmiany przepisów? LEX Księgowość – zobacz, jak szybko dotrzeć do informacji i rozwiązać problem

Ciągłe zmiany przepisów? LEX Księgowość – zobacz, jak szybko dotrzeć do informacji i rozwiązać problem
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

W ostatnich latach branża księgowa mierzy się z nieustannymi zmianami przepisów podatkowych, które są wdrażane w szybkim tempie i często powodują niepewność oraz trudności interpretacyjne. Rok 2026 nie będzie wyjątkiem – wchodzą w życie kolejne regulacje, które mają istotny wpływ na codzienną pracę księgowych, biur rachunkowych oraz doradców podatkowych. Wśród najważniejszych zagadnień znajdują się: wdrożenie Krajowego Systemu e-Faktur (KSeF), JPK_CIT i JPK_PIT, zmiany w prowadzeniu PKPiR oraz nowe limity amortyzacji samochodów osobowych od 1 stycznia 2026 r. W obliczu tak dynamicznych zmian kluczowe staje się szybkie i skuteczne dotarcie do rzetelnych informacji oraz praktycznych narzędzi, które pozwolą na sprawne wdrożenie nowych regulacji. Szkolenie online zostało zaprojektowane z myślą o wsparciu Działów Księgowości, Biur Rachunkowych czy Doradców Podatkowych w codziennych wyzwaniach – prezentuje konkretne zasoby dostępne w serwisach podatkowych LEX, najnowsze komentarze ekspertów, poradniki, wzory dokumentów oraz funkcje, które ułatwiają pracę i pozwalają na bieżąco śledzić zmiany w prawie.
Dzięki udziałowi w szkoleniu uczestnicy dowiedzą się, jak efektywnie korzystać z serwisów LEX, gdzie znaleźć odpowiedzi na trudne pytania oraz jak automatycznie otrzymywać powiadomienia o nowych przepisach.

 

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Część I
• Omówienie zasobów i metod dotarcia do wszystkich dokumentów na poniższych przykładach:
1. KSeF
2. JPK_CIT i JPK_PIT
3. Zmiany w PKPiR od 1 stycznia 2025 r.
4. Nowe limity amortyzacji samochodów osobowych od 1.01.2026 r.


Część II
• Jak dotrzeć do potrzebnych informacji?
o Proste dotarcie do kluczowych dokumentów za pomocą paneli na pulpicie księgowym.
o Wyszukiwanie za pomocą wyszukiwarki oraz łatwe zawężanie wyników wyszukiwania.
• Jak korzystać z porad ekspertów? Centrum Pomocy Profesjonalisty – omówienie form i zasad kontaktu z ekspertami merytorycznymi (mailowo, telefonicznie, uczestniczenie w szkoleniach online „na żywo” z możliwością zadawania pytań).
• Jak pracować z aktem prawnym? Nawigacja w ramach aktów, wersje czasowe przepisów, korzystanie z dokumentów merytorycznie powiązanych z przepisem, drukowanie, zapisywanie, wysyłanie.
• Jak bez wysiłku śledzić zmiany w prawie podatkowym? Alerty - ustawianie automatycznych powiadomień o zmianach w aktach prawnych i/lub przepisach.
• Jak skrócić czas ponownego dotarcia do kluczowych dokumentów? Aktówka – miejsce w serwisie, w którym możesz przechować najistotniejsze dokumenty z LEX.

Prelegenci

Prelegenci

Ewa Pomian - Jażdżewska

Ekspert w zakresie posługiwania się systemami informacji prawnej. Trener z wieloletnim doświadczeniem w projektowaniu i prowadzeniu szkoleń biznesowych, produktowych oraz tworzeniu systemów rekrutacji, selekcji  i oceny kadr. Obecnie pełni funkcję trenera w Wolters Kluwer Polska, gdzie wspiera siły sprzedaży w rozwoju efektywności oraz prowadzi cykl webinarów dla użytkowników serwisów LEX. Wykłada także na Uniwersytecie Warszawskim.

 

Magdalena Stankiewicz

Redaktor naczelna działu Finanse i Kadry. Odpowiada za organizację pracy redakcji odpowiedzialnej za opracowanie, aktualizację i rozwój serwisów LEX skierowanych do księgowych, biur rachunkowych, doradców podatkowych oraz pracowników działów kadr, HR i BHP.

Bezpośrednio zarządza zespołem, który specjalizuje się w obszarze podatków, rachunkowości, prawa pracy i ubezpieczeń społecznych oraz BHP. Wspólnie śledzimy zmiany w przepisach i szukamy rozwiązań, które ułatwiają pracę naszych klientów.

Jest absolwentką Wydziału Ekonomii na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Ukończyłam także Podyplomowe Studia Menedżerskie - Rachunkowość i podatki na Uniwersytecie Warszawskim oraz "Executive Business Administration" w Szkole Głównej Handlowej.

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się:

14 listopada 2025r. o godz. 10:00

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 10:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX (przycisk Zaloguj się na górze tej strony).
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie.
  3. Po zapisaniu się otrzymasz na maila podanego podczas zapisu e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM oraz otwarte porty 1935, 443 i 80
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki Chrome lub Mozilla Firefox.

 

Szkolenie potrwa ok 75 minut.

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com