Szkolenie online

Doręczenia elektroniczne - aspekty ochrony danych osobowych

Doręczenia elektroniczne - aspekty ochrony danych osobowych
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

O doręczeniach elektronicznych w ostatnim czasie mówi się bardzo dużo! Zdecydowanie to jeden z TOP tematów na najbliższe miesiące! Harmonogram obowiązku stosowania e-doręczeń jest już znany. A pierwsza z kluczowych dat tj. 10 grudnia zbliża się wielkimi krokami.  

Podmioty publiczne, osoby wykonujące zawód zaufania oraz przedsiębiorcy muszą po tej dacie posiadać adres do doręczeń elektronicznych. Utworzenie adresu do doręczeń wiąże się z koniecznością ustalenia relacji pomiędzy użytkownikiem adresu a jego dostawcą, także w kontekście regulacji ochrony danych osobowych.

Zapraszamy na szkolenie online, które odbędzie się  5 grudnia o godz. 12:00-13:30

Szczegóły szkolenia

Program

Program

Szkolenie ma na celu zapoznanie z praktycznymi aspektami przygotowania administratora danych do wdrożenia i stosowania doręczeń elektronicznych. W trakcie szkolenia zostaną omówione następujące zagadnienia:

  • jak określić role poszczególnych podmiotów biorących udział w doręczeniach elektronicznych;
  • co należy zmienić w stosowanych treściach klauzul informacyjnych;
  • czy wdrożenie doręczeń elektronicznych powoduje konieczność zmiany sposobu realizacji praw osób, których dane dotyczą;
  • czy do wyboru dostawcy usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego stosuje się art. 28 RODO;
  • w jakim zakresie należy uzupełnić prowadzony rejestr czynności przetwarzania;
  • jakie inne obowiązki z RODO należy wykonać w związku z wdrożeniem doręczeń elektronicznych?

 

Szkolenie skierowane jest w szczególności do:

  • podmiotów publicznych i zatrudnionych w tych jednostkach inspektorów ochrony danych osobowych lub pracowników zespołów inspektora ochrony danych osobowych;
  • osób odpowiedzialnych w przedsiębiorstwach za wdrożenie doręczeń elektronicznych w ich organizacjach;
  • osób wykonujących zawód zaufania publicznego,
  • dyrektorów działów prawnych i koordynatorów zespołów radców prawnych w przedsiębiorstwach lub podmiotach publicznych;
  • inspektorów ochrony danych osobowych zatrudnionych w przedsiębiorstwach. 

 

Prelegenci

Prelegenci

r.pr Sylwester Szczepaniak

Of Counsel w Kancelarii Traple, Konarski, Podrecki i Wspólnicy, doradca w prawnych i organizacyjnych zagadnieniach e-administracji oraz procesów paperless w organizacjach. Specjalizuje się w prawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania (podpisy i pieczęcie elektroniczne, doręczenia elektroniczne, elektroniczne znaczniki czasu).

Dominika Nowak-Byrtek

Radczyni Prawna, Managing Associate w Kancelarii Traple Konarski Podrecki i Wspólnicy Sp.j.
• Specjalizuje się w prawie ochrony danych osobowych oraz szeroko rozumianym prawie nowych technologii.
• Posiada doświadczenie w doradztwie na rzecz polskich i zagranicznych klientów obejmującym przede wszystkim prawo ochrony danych osobowych – w tym obszar ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO): przygotowanie dokumentacji przetwarzania danych osobowych, audyty oraz sporządzanie opinii prawnych dla podmiotów m.in. z branży internetowej, medycznej oraz telekomunikacyjnej – a także szeroko pojęte prawo nowych technologii, prawo administracyjne i dostęp do informacji publicznej. Doradza i reprezentuje klientów w postępowaniach przed Prezesem UODO oraz przed sądami administracyjnymi.
• Absolwentka Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie (2013), stypendystka programu Erasmus na Uniwersytecie w Tilburgu (Holandia), a także absolwentka Szkoły Prawa Amerykańskiego organizowanej przez The Catholic University of America, Columbus Law School w Waszyngtonie i Uniwersytet Jagielloński. Absolwentka studiów podyplomowych Zarządzenie bezpieczeństwem informacji na SGH (2020)

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 5 grudnia 2023r. o godz. 12:00. Potrwa 1,5h.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 11:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX ( podaj login i hasło używane do logowania do posiadanego pakietu LEX)
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie 
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

 

 

Ochrona Danych Osobowych

E-doręczenia

 

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

 

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com