webinar

Doręczenia elektroniczne u przedsiębiorców - wdrożenie, organizacja i praktyczne problemy

Doręczenia elektroniczne u przedsiębiorców - wdrożenie, organizacja i praktyczne problemy
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie
Pobierz PDF Wydrukuj Podziel się na Facebooku Udostępnij na Twitterze

Ustawa o doręczeniach elektronicznych w sposób istotny wpływa na przedsiębiorców. Niezależnie od rodzaju przedsiębiorcy wprowadza ona docelowo model wyłącznej komunikacji elektronicznej, w szczególności z podmiotami publicznymi. Korespondencja ta docelowo ma być prowadzona w sprawach administracyjnych, ale także – w przyszłości – sądowym i sądowoadministracyjnym. Po raz pierwszy, w sposób powszechny dotyczący tak przedsiębiorców wpisanych do CEIDG – Centralnej Ewidencji i Informacji Gospodarczej, jak i wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego. Obowiązek dotyczy posiadania adresu do doręczeń elektronicznych oraz wpisania go do rządowej Bazy Adresów Elektronicznych.

Harmonogram obowiązku stosowania e-doręczeń przez przedsiębiorców jest już znany. Pierwsza grupa przedsiębiorców będzie obowiązana posiadać adres do doręczeń oraz wpisania go Bazy Adresów Elektronicznych od 10 grudnia 2023 r.

Szczegóły szkolenia

Program
Prelegenci
Informacje organizacyjne

Program

Szkolenie ma na celu zapoznanie z praktycznymi aspektami wdrożenia i stosowania doręczeń elektronicznych dla przedsiębiorców, w szczególności:

  1. wyjaśnienie pojęć: adres do doręczeń elektronicznych oraz skrzynka doręczeń elektronicznych;
  2. omówienie harmonogramu wejścia w system doręczeń elektronicznych dla przedsiębiorców;
  3. omówienie przykładowej procedury założenia adresu do doręczeń elektronicznych;
  4. wskazanie skutków posiadania adresu do doręczeń – aspekty proceduralne i procesowe;
  5. organizacja obiegu dokumentów w organizacji pod kątem korzystania z doręczeń elektronicznych.

 

Szkolenie jest adresowane szczególnie do:

  • przedsiębiorców wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego;
  • przedsiębiorców wpisanych do Centralnej Ewidencji i Informacji Gospodarczej;
  • podmiotów i osób planujących rozpoczęcie działalności gospodarczej.

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com