Bądź na bieżąco
Zapisz się na Newsletter!
Program:
1. Jakie dokumenty będą doręczane przez Portal Informacyjny?
2. Co rozumiemy pod pojęciem "pismo sądowe"?
3. Jak wygląda kwestia doręczenia w przypadku kilku pełnomocników (problem kont substytutów)?
4. Jak wygląda kwestia kont zależnych (subkont)?
5. Jaka jest data doręczenia w przypadku opublikowania w PI i wysyłki tradycyjną pocztą?
6. Problemy związane z brakiem dostępu do sprawy (dodanie pełnomocnika do sprawy / przejście sprawy pod nową sygnaturę lub do II instancji)
7. Nowe obowiązki pełnomocników
Sędzia Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu, z wieloletnim doświadczeniem w pracy w wydziale cywilnym.
Absolwentka studiów podyplomowych “Prawo i Gospodarka Unii Europejskiej” (Uniwersytet Wrocławski Wydział Prawa, Administracji i Ekonomii) oraz “Prawo Cywilne dla Sędziów” (PAN w Warszawie).
Posiada doświadczenie dydaktyczne - m.in.: Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu - Studium Podyplomowe „Mediacje”, Krajowa Szkoła Sędziów i Prokuratorów; wykładowca na szkoleniach z zakresu postępowania cywilnego i egzekucji oraz konferencjach m.in. w zakresie informatyzacji sądownictwa, zastosowania nowych technologii w postępowaniu cywilnym, w procesie windykacji. Prowadzi szkolenia adwokatów i radców prawnych.
W 2012/2013r. delegowana do Ministerstwa Sprawiedliwości do Departamentu Informatyzacji i Rejestrów Sądowych, gdzie pracowała przy wdrażanych ówcześnie, jak i powstających, projektach z zakresu informatyzacji postępowań sądowych, m.in. przy projektach: e-protokół – nagrywanie rozpraw, Elektroniczne potwierdzenie odbioru, Portal informacyjny, Portal orzeczeń, elektroniczna księga wieczysta, a także przy pracach legislacyjnych nad regulacjami prawnymi dotyczącymi nowych technologii.
Aktualnie orzeka w Wydziale Cywilnym Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu.
Termin i czas trwania
Szkolenie odbędzie się 4 sierpnia 2021r. o godz. 15:00. Potrwa 1 godzinę, max 75 minut.
Zapisy
Zapisy prowadzone są do godz. 14:00 w dniu szkolenia.
Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:
Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox
Po szkoleniu
Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.
Dla kogo szkolenie
Dla użytkowników LEX
Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:
LEX Omega dla Sądów
LEX Kancelaria Standard/Optimum/Premium
Dział Prawny Standard/Optimum/Premium
Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.
Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)
Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!
Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)
Zapytaj o ofertęSkontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie
Wyślij zapytanieMasz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com