Bądź na bieżąco
Zapisz się na Newsletter!
PROGRAM:
1) rozpoznawanie sprawy cywilnych i karnych w czasach pandemii Covid-19 ujęcie modelowe
2) praktyczne aspekty przeprowadzania posiedzenia zdalnych
3) odstąpienie przez sąd od wyznaczenia posiedzenia zdalnego
4) możliwość rozpoznania sprawy na rozprawie
5) możliwość rozpoznania sprawy na posiedzeniu niejawnym
6) konsekwencje naruszenia jawności wewnętrznej postępowania
7) udział publiczności w rozpoznawaniu spraw
8) możliwość publicznej transmisji rozpraw
9) konsekwencje naruszenia jawności zewnętrznej postępowania
10) mechanizmy zapewnienia rzetelności procesu w czasach pandemii Covid-19
Partnerem wydarzenia jest Interdyscyplinarne Centrum Badań nad Wymiarem Sprawiedliwości Uniwersytetu Śląskiego w ramach popularyzacji grantu pt. „Impact of the COVID-19 pandemic on the justice system. Case study and suggested solutions“ z programu NAWA granty interwencyjne nr BPN/GIN/2021/1/00006/U/00001 (numer UN-2105-001).
Adiunkt na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Śląskiego, sędzią Sądu Rejonowego dla Krakowa Krowodrzy. Kierownik projektu realizowanego ze środków Narodowe Agencji Wymiany Akademickiej: „Wpływ Covid-19 na wymiar sprawiedliwości. Studium przypadku i sugerowane rozwiązania. Członek Zarządu Towarzystwa Naukowego Procesualistów Cywilnych. Członek: International Association of Procedural Law; International Association of Procedural Law; ELI (European Law Institute) z siedzibą w Wiedniu; Społecznej Komisji Kodyfikacyjnej. Wykładowca Okręgowej Rady Adwokackiej w Krakowie oraz wykładowca na studiach podyplomowych „Mediacja i inne metody alternatywnego rozwiązywania sporów”, prowadzonych przez Centrum Alternatywnego Rozwiązywania Sporów na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Profesor doktor habilitowany nauk prawnych. Zatrudniony na stanowisku profesora zwyczajnego w Katedrze Postępowania Cywilnego i Międzynarodowego Prawa Handlowego na Wydziale Prawa i Administracji Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej. Od 2002 r. pełni funkcję kierownika Katedry. Członek Senatu UMCS. Wiceprzewodniczący Społecznej Komisji Kodyfikacyjnej. Prezes Zarządu Towarzystwa Naukowego Procesualistów Cywilnych z siedzibą w Krakowie. Członek rad programowych lub naukowych czasopism: „Przegląd Prawa Handlowego”, „Rejent”, „Przegląd Prawa Egzekucyjnego”, „Roczniki Prawnicze Uniwersytetu Szczecińskiego”, a także przewodniczący Rady Naukowej „Studia Iuridica Lublinensia”.
Doktor nauk prawnych. Adiunkt w Katedrze Prawa Administracyjnego Instytutu Prawa i Ekonomii na Uniwersytecie Pedagogicznym im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie. Dziekan Okręgowej Izby Radców Prawnych w Krakowie. Pełnił funkcję recenzenta czasopisma Radca Prawny i współpracownika Ośrodka Badań Studiów i Legislacji Krajowej Rady Radców Prawnych. Stale uczestniczy w programie edukacji prawnej pro bono organizowanym przez Okręgową Izbę Radców Prawnych w Krakowie.
Członek warszawskiej izby adwokackiej od 2006 r. Rozpoczął wówczas aplikację adwokacką. W 2010 r. rozpoczął wykonywanie zawodu adwokata. Od 2012 r. zaangażowany w działalność samorządu adwokackiego. Początkowo jako członek Komisji Komunikacji Społecznej Naczelnej Rady Adwokackiej. W 2013 r. został zastępcą Rzecznika Dyscyplinarnego Okręgowej Rady Adwokackiej w Warszawie, a w 2016 r. zastępcą Rzecznika Dyscyplinarnego Naczelnej Rady Adwokackiej. W 2016 r. na Krajowym Zjeździe Adwokatury w Krakowie został wybrany w skład Naczelnej Rady Adwokackiej. W kadencji 2016-2020 był także członkiem Komisji ds. praktyki adwokackiej NRA oraz Komisji kształcenia aplikantów adwokackich NRA. 19 marca 2021 r. został wybrany przez Krajowy Zjazd Adwokatury w Bydgoszczy Prezesem Naczelnej Rady Adwokackiej.
Termin i czas trwania
Szkolenie odbędzie się 23 lutego 2022r. o godz. 17:00. Potrwa 1h.
Zapisy
Zapisy prowadzone są do godz. 16:00 w dniu szkolenia.
Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.
Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:
Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox
Po szkoleniu
Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.
Dla kogo szkolenie
Dla użytkowników LEX
Szkolenie jest bezpłatne dla Użytwkoników posiadających jeden z poniższych pakietów LEX:
LEX Omega dla Sądów
LEX Kancelaria Standard/Optimum/Premium
Dział Prawny Standard/Optimum/Premium
LEX Koronawirus
Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.
Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)
Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!
Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)
Zapytaj o ofertęSkontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie
Wyślij zapytanieMasz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com