Bądź na bieżąco
Zapisz się na Newsletter!
1. Omówienie obowiązków prawników związanych z posiadaniem adresu do doręczeń elektronicznych po 10 grudnia 2023 r.,
2. Omówienie przykładowej procedury założenia adresu do doręczeń elektronicznych dla pełnomocników,
3. Wskazanie skutków posiadania adresu do doręczeń – aspekty proceduralne i procesowe,
4. Organizacja obiegu dokumentów w pracy kancelarii pod kątem doręczeń elektronicznych .
Szkolenie skierowane jest w szczególności do:
• osób wykonujących zawód zaufania publicznego,
• prawników,
• aplikantów radcowskich/adwokackich (w szczególności ostatniego roku),
• osób przygotowujących się do wpisu na listę zawodów zaufania publicznego
• Dyrektorów działów prawnych
• koordynatorów zespołów radców prawnych
Of Counsel w Kancelarii Traple, Konarski, Podrecki i Wspólnicy, doradca w prawnych i organizacyjnych zagadnieniach e-administracji oraz procesów paperless w organizacjach. Specjalizuje się w prawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania (podpisy i pieczęcie elektroniczne, doręczenia elektroniczne, elektroniczne znaczniki czasu).
Partner w Kancelarii Traple, Konarski, Podrecki i Wspólnicy, Kierujący Zespołem RODO i e-Administracji. Specjalizuje się w ochronie danych osobowych oraz w zagadnieniach elektronicznej administracji, w tym także w postępowaniach obowiązujących administrację publiczną. Autor licznych prac z zakresu elektronizacji administracji publicznej i postepowania administracyjnego. Uczestnik i Konsultant w licznych pracach legislacyjnych i projektach wdrożeń z zakresu e-administracji.
Termin i czas trwania
Szkolenie odbędzie się 27 listopada 2023r. o godz. 14:00. Potrwa 1,5h.
Zapisy
Zapisy prowadzone są do godz. 13:00 w dniu szkolenia.
Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:
Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox.
Po szkoleniu
Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.
Dla kogo szkolenie
Dla użytkowników LEX
Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:
Kancelaria Standard/Optimum/Premium
Dział Prawny Standard/Optimum/Premium
e- Doręczenia
Kancelaria Notarialna
Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.
Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)
Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!
Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)
Zapytaj o ofertęSkontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie
Wyślij zapytanieMasz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com