Szkolenie online

E-doręczenia dla profesjonalnych pełnomocników, czyli nowy sposób kontaktów z organami

E-doręczenia dla profesjonalnych pełnomocników, czyli nowy sposób kontaktów z organami
W chwili obecnej nie mamy ustalonego terminu szkolenia,
skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy organizować to szkolenie ponownie

O doręczeniach elektronicznych w ostatnim czasie mówi się bardzo dużo!


Zdecydowanie to jeden z TOP tematów na najbliższe miesiące!


Harmonogram obowiązku stosowania e-doręczeń jest już znany, a pierwsza z kluczowych dat tj. 10 grudnia zbliża się wielkimi krokami. W szczególności osoby wykonujące zawód zaufania publicznego zobowiązane są do wpisania adresu do doręczeń oraz wpisania go do Bazy Adresów Elektronicznych. Szkolenie ma na celu zapoznanie z praktycznymi aspektami wdrożenia i stosowania doręczeń elektronicznych dla prawników i pełnomocników.

Szczegóły szkolenia

Program

Program

1. Omówienie obowiązków prawników związanych z posiadaniem adresu do doręczeń elektronicznych po 10 grudnia 2023 r.,
2. Omówienie przykładowej procedury założenia adresu do doręczeń elektronicznych dla pełnomocników,
3. Wskazanie skutków posiadania adresu do doręczeń – aspekty proceduralne i procesowe,
4. Organizacja obiegu dokumentów w pracy kancelarii pod kątem doręczeń elektronicznych .

 

Szkolenie skierowane jest w szczególności do:

• osób wykonujących zawód zaufania publicznego,
• prawników,
• aplikantów radcowskich/adwokackich (w szczególności ostatniego roku),
• osób przygotowujących się do wpisu na listę zawodów zaufania publicznego
• Dyrektorów działów prawnych
• koordynatorów zespołów radców prawnych

 

 

Prelegenci

Prelegenci

r.pr Sylwester Szczepaniak

Of Counsel w Kancelarii Traple, Konarski, Podrecki i Wspólnicy, doradca w prawnych i organizacyjnych zagadnieniach e-administracji oraz procesów paperless w organizacjach. Specjalizuje się w prawie identyfikacji elektronicznej i usług zaufania (podpisy i pieczęcie elektroniczne, doręczenia elektroniczne, elektroniczne znaczniki czasu).

Prof. INP PAN dr hab. Grzegorz Sibiga

Partner w Kancelarii Traple, Konarski, Podrecki i Wspólnicy, Kierujący Zespołem RODO i e-Administracji. Specjalizuje się w ochronie danych osobowych oraz w zagadnieniach elektronicznej administracji, w tym także w postępowaniach obowiązujących administrację publiczną. Autor licznych prac z zakresu elektronizacji administracji publicznej i postepowania administracyjnego. Uczestnik i Konsultant w licznych pracach legislacyjnych i projektach wdrożeń z zakresu e-administracji. 

Informacje organizacyjne

Informacje organizacyjne

Termin i czas trwania

Szkolenie odbędzie się 27 listopada 2023r. o godz. 14:00. Potrwa 1,5h.

 

Zapisy

Zapisy prowadzone są do godz. 13:00 w dniu szkolenia.​

Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:

  1. Najpierw zaloguj się do Twojego produktu LEX ( podaj login i hasło używane do logowania do posiadanego pakietu LEX)
  2. Następnie kliknij w zielony przycisk „Zapisz się”, który pojawi się w prawym górnym rogu na tej stronie 
  3. Po zapisaniu się otrzymasz e-mail potwierdzający rejestrację (nie odpowiadaj na niego).
  4. Dzień przed oraz w dniu szkolenia otrzymasz e-mail z linkiem kierującym do webinaru. Zdarza się, że wiadomości z linkiem do szkolenia trafiają do folderu SPAM. Prosimy o jego sprawdzenie.
  5. Kliknij w link i poczekaj na rozpoczęcie webinaru.

 

Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox.

 

Po szkoleniu

Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.

 

 

Dla kogo szkolenie

Dla użytkowników LEX

Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:

 

 

Kancelaria Standard/Optimum/Premium 

Dział Prawny Standard/Optimum/Premium 

e- Doręczenia

Kancelaria Notarialna

 

 

Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.

 

Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)

Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!

 

Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)

Zapytaj o ofertę

Skontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie

Wyślij zapytanie
Kontakt w sprawie szkolenia:

Masz pytania? Zadzwoń lub napisz!

Ogólna infolinia: 801 04 45 45

 

Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com

 

Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl

 

Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com

 

Administratorem Twoich danych osobowych, czyli podmiotem decydującym o celach i sposobach ich przetwarzania, jest Wolters Kluwer Polska Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Przyokopowej 33, 01-208 Warszawa. Informujemy, że podanie danych osobowych zawartych w formularzu jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji zapytania objętego formularzem, a także, że przysługują Ci prawa: dostępu do Twoich danych osobowych, ich zmiany (w tym aktualizacji), wyrażenia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także pozostałe prawa opisane w Polityce prywatności. Dane osobowe podane przez Ciebie będą przetwarzane przez nas w zgodzie z przepisami prawa, w celu realizacji zapytania, a jeśli udzieliłeś określonych zgód – również na podstawie ww. zgody i w celu w jej treści określonym. Nadto, przysługuje nam prawo przetwarzania Twoich danych na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu jako administratora danych, w celach opisanych w Polityce prywatności, w tym celu wykonywania badań i analiz oraz w celach marketingowych (marketing bezpośredni własnych produktów). Zachęcamy do zapoznania się z pozostałymi informacjami dostępnymi w Polityce prywatności, w tym dot. okresów przechowywania danych i kategorii odbiorców danych. W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem: pl-ochrona.danych@wolterskluwer.com