Bądź na bieżąco
Zapisz się na Newsletter!
Agenda:
1. Definicja faktury ustrukturyzowanej
2. Dostęp do portalu KSeF
3. Jak wystawiać faktury?
4. Jak przesyłać faktury do KSeF?
5. Sposoby uwierzytelniania
6. Faktury pro forma, uproszczone, noty korygujące, a system KSeF
7. Czy jest obowiązek stosowania faktur ustrukturyzowanych?
8. KSeF, a brak zgody nabywcy
9. Jak wygląda korygowanie sprzedaży w przypadku wystawiania KSeF?
10. Dane na fakturze
11. Okres przechowywania faktur ustrukturyzowanych
12. Zwroty VAT w przypadku wystawiania faktur ustrukturyzowanych
13. Preferencje dla podatników w związku z fakturami korygującymi
Celem szkolenia jest pozyskanie przez uczestników wiedzy na temat nowych zasad wystawiania faktur wynikających z wdrożenia tzw. faktur ustrukturyzowanych. Na szkoleniu zostaną omówione zagadnienia dotyczące dostępu do systemu służącego wystawianiu (KSeF) i zasady wystawiania e-Faktur. Przedmiotem szkolenia będą też aspekty związane z korygowaniem dokumentów, czy informacje o formacie przekazywania tych faktur. Prelegentka przedstawi również zmiany w zakresie faktur korygujących, duplikatów i terminów wystawiania faktur.
Doradca podatkowy wpisana na listę pod numerem 13829. Członek Stowarzyszenia Naukowego Prawa Podatkowego. Swoją ścieżkę zawodową w doradztwie podatkowym zdobywała w środowisku międzynarodowej korporacji na stanowisku kierowniczym, gdzie była odpowiedzialna za całokształt procesów finansowych spółek grupy, udział w procesach due diligence, M&A. Absolwentka finansów i rachunkowości na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie oraz studiów podyplomowych na Wydziale zarządzania AGH w Krakowie. Specjalizuje się w podatku dochodowym od osób prawnych, podatku od towarów i usług.
Termin i czas trwania
Szkolenie odbędzie się 11 stycznia 2022r. o godz. 12:00. Potrwa 1 godzinę, max 75 minut.
Zapisy
Zapisy prowadzone są do godz. 11:00 w dniu szkolenia.
Mail z linkiem do szkolenia zostanie wysłany na dzień przed i w dniu szkolenia.
Ze względów bezpieczeństwa rejestracja na webinar jest dwustopniowa i odbywa się w 5 krokach:
Wymagania techniczne
- komputer z procesorem co najmniej 2GHz Pentium 4 oraz 2GB pamięci RAM
- Internet o prędkości pobierania co najmniej 1Mb/s
- dla zapewnienia stabilności połączenia sugerujemy korzystanie z przeglądarki CHROME lub Mozilla Firefox.
Po szkoleniu
Nagranie webinaru będzie bezpłatnie dostępne w Twoim produkcie LEX. Aby je obejrzeć, kliknij w kategorię Zasoby (menu po lewej stronie ekranu głównego LEX). Następnie wybierz Komentarze i publikacje. Odnośnik do nagrań to kategoria Szkolenia online.
Dla kogo szkolenie
Dla użytkowników LEX
Szkolenie jest bezpłatne dla klientów, którzy posiadają jeden z poniższych programów LEX:
LEX Księgowość Standard
LEX Księgowość Optimum
LEX Księgowość Premium
LEX Finanse Premium
Vademecum Biegłego Rewidenta
Vademecum Dyrektora Finansowego
Vademecum Doradcy Podatkowego
VGK Platinum
Sprawdź, czy posiadasz jeden z tych produktów. Zaloguj się do LEX i wybierz kategorię Mój LEX w menu po lewej stronie ekranu głównego. Po kliknięciu wyświetli Ci się nazwa produktu/ów LEX, którego jesteś użytkownikiem.
Osoby niebędące naszymi klientami (płatne szkolenia)
Jeśli nie jesteś użytkownikiem LEX, serdecznie zapraszamy do płatnego udziału w szkoleniu. Wystarczy, że zapiszesz się na tej stronie, a następnie zapłacisz za szkolenie metodą Dotpay- jedyna metoda płatności za szkolenie jaką realizujemy (kliknij w czerwoną ramkę na górze tej strony). Zapraszamy!
Zapytaj o ofertę na szkolenie specjalnie dla twojej firmy (jako szkolenie zamknięte)
Zapytaj o ofertęSkontaktuj się z nami aby dopytać kiedy będziemy to szkolenie organizować ponownie
Wyślij zapytanieMasz pytania? Zadzwoń lub napisz!
Ogólna infolinia: 801 04 45 45
Szkolenia:
PL-szkolenia@wolterskluwer.com
Szkolenia Progman:
szkolenia.progman@wolterskluwer.pl
Szkolenia Kancelaria Notarialna:
PL-szkolenia.zam@wolterskluwer.com